leonq5 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jaki proponujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Chciałem sie wam pochwalić. Oddałem motor to mechanika żeby go obejrzał i porobił co trzeba. Moto było kupione od handlarzy których okazało sie ze mechanik zna i miał z nimi zle doświadczeńe jednakże był zdziwiony gdy rozebral silnik IDEALNY STAN i bardzo maly przebieg !!!!! Moto było sprowadzone i sie tym sprzedawcy nichwalili chyba niewiedzieli co sprzedają. Jedyne co zrobił to uszczelka pokrywy sprzegla bo przepuszczała , olej , filtry , luzy były ok, i Regeneracja amora 640 zł za wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Gratuluję :) YZ400, 426, WR400'00 i WR426 to bardzo dobre motocykle i trudno je zepsuć jak ktoś serwisuje:)!.____________________________________________________________________________Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Koledzy więc wcieliłem moje plany na odświeżenie motoru przez zimę wystartowałem od kompletnej rozbiórki naprawy wycieków regulacji zaworów czyszczenia sinika i wszystkiego innego, następnie wymieniłem filtr oleju i powietrza +nasmarowałem go olejem valvoline , wlałem nowy olej castrol 10w40 , wysłałem ramę do piaskowania a potem do proszkowego malowanie (piękny efekt), wywaliłem stare zniszczone plastiki i założyłem nową okleine +nowe poszycie siedzenia , silnik jest w super stanie , zwieszenie również (niedawno regenerowane), oponki 80 i 90%, napęd 90%.Więc go złożyłem i już nawet się przejechałem w sniegu wczoraj wszystko trwało 7dni.Moje pytanie dotyczy tego co mogę jeszcze zrobić?Zauważyłem że jakieś 2 kabelki idące do modułu są ucięte i zaizolowane przez kogoś domyślacie się dlaczego? Motor chodzi i nic się z nim nie dzieje, pierwszy raz rozbierałem moto do gołej ramy mój czas 3:47h składałem 6hPrzed: i No i po zabiegach :(koszt wszystkiego około 1500zł nie licząc malowania ramy była po znajomości ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 piękna 426 dbaj o nią a ona Cie będzie wozić przez setki km bez awarii. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie zapomnij, także o utrzymaniu filtra powietrza w należytym stanie, a mianowicie należy go okresowo myć i nasączać olejem aby wyłapywał drobne cząsteczki pyłu czy innych zanieczyszczeń. Naprawdę ładna sztuka. Też tak swoją potraktowałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 (edytowane) regulacji zaworów czyszczenia sinika i wszystkiego innego, następnie wymieniłem filtr oleju i powietrza +nasmarowałem go olejem valvoline , wlałem nowy olej castrol 10w40to normalne czynnosci, które w tych sprzetach wykonuje się co kilka lub max kilkanaście mth, a nie odświeżanie - chyba ze ine robiłes tego cały sezonsilnik jest w super staniesilnik w yzf moze pięknie śmigac a za chwilę wybuchnąc jeśli przeciągnąłes wymiane tłoka lub olewales zawory, silnik w wyczynówce zawsze jest w super stanie o ile od remontu nie upłynęło zbyt wiele motogodzin pracy Edytowane 3 Grudnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zamiast 10w40 castrola zalej 10w50. Możesz się zająć jeszcze hamulcami, rozebranie i wyczyszczenie zacisków napewno pomoże. Wszystkie łożyska do inspekcji(poza silnikiem) czyli koła, główka ramy, dźwignie tylnego zawieszenia, wahacz. Linka gazu z rolgazem do inspekcji i linka sprzęgła + czyszczenie i smarowanie linek. Inspekcja szprych w kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dzięki za opinie. Kolego regulacja zaworow filtr powietrza to wszystko było na bieżąco. Jedyne lozyska jaki były robione to przy amorach zamówiłem linke sprzęgła i gazu i jeszcze przejrze wszystko. A z tymi kablami ktoś się orientuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaamil Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 A jakiego koloru są te kabelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.