Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000R, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

http://gielda.motocyklistow.pl/index.php?MENU=ogloszenie&id=1667 tak na szybko.

Dobra sztuka w smiesznej cenie.Bier od krzywera

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko moj ma juz 75.000 km i zapie**ala jak niektorych corki na dyskoteki wiadomo po co :) ahahha

 

sprzedał bym ci mojego ale i tak byś go nie kupił :)

 

do ecu da sie mape w tl wgrac nie potrzeba powercomandera koszt 700-800zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wypowiem sie tak posiadałem TL1000s motor super szim i innych bzdur nie bylo przy dobrym amortyzatorze skretu. Moto stworzone do jazdy na kole. R-1 z pierwszych lat nie podskoczy nawet moment robi swoje. Jest to sprzet dla wprawionej osoby wychodzac z zakretu zawsze idzie na kolo. Jest maszyna nad ktora jesli ktos mowi ze panuje to kłamie. Poslizgi kola przy ruszaniu czy chcesz czy nie niech bedzie chlodniej przypali gume. Jedno co jest pewne przy dobrym palowaniu silnik sie sypie szczegolnie jak latasz na gumie problem ze smarowaniem walu i przedniego cylindra i to bez roznicy czy S czy R. pisza ze R bylo poprawione ale zamiana silnika od R do S pasuja bez problemu nic nie dala. Pali duzo na poziomie 10 l norma chyba ze jezdzisz jak emeryt udalo mi sie zejsc do 7,5l. Co do czesci od SV 1000 nie pasuja wały i koły i magneta sa na wale inne czopy co w SiR. pasuje jedynie cylindry i głowice oraz wtryski. Moto jest nieobliczalne bez amora nie radze jezdzic. Łańcuchy i opony poprostu zjada jak ty sniadanie. Sprzegło dobre porzadne albo bedzie wiecznie uczucie slizgania sie. Regulatory napiecia sa felerne w nich sypia sie ja w swoj wstawilem zaminnik od goscia co robi regulatory i sie dopiero uspokoilo. Potrzeba takze w nim porzadny aku bo jak siadzie zapomnij ze odpalisz z popychu.co jeszcze do prowadzenia w zakretach wchodzisz pewnie raz albo wcale korekt w zakrecie tak jak w hondach czy innych sprzetach nie ma. Ja mialem na yoschimurach brzmial zajebiscie sasiedzi szaleli:-) Moto jest naprawde dla kogos doswiadczonego a nie dla kolesia co dopiero zrobil prawko albo smigal jakas 500 bez obrazy. mimo tylko 136KM ale momen ok 110 idzie jak burza z samego dolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bubuss, ja poniekąd rozumiem Twoja euforię, ale... czy Ty jeździłeś kiedyś inną litrową V-ką? Bo ja po przesiadce np z SP1 miałem wrażenie, że mi łańcuch spadł. Wychodzenie z winkla na gumie? Chyba coś Ci się pomyliło. Na standardowych przełożeniach trzeba go porządnie szarpnąć z gazu, albo z klamy potraktować, na pewno nie pójdzie do góry przy zwykłym odkręceniu manety na wyjściu z winkla. Pamiętajmy, że jest to 230kg kloc. I co tam jeszcze... Chyba tyle, jeśli chodzi o zachwyty i mity o TLach.

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...