Skocz do zawartości

Silnik FZR 1000 = nie odpala.


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Zakładam nowy temat bo poprzedni został zamknięty. Jak wiecie miałem problem z silnikiem do FZR 1000, musiałem go wymienić.

 

Zrobiłem to, podłączyłem osprzęt, i całą instalację. Ale mam kilka pytań, bo rozrucznik kręci, ale nie zapali.

 

1. Co to za część i do czego ją należy podłączyć?

 

http://imageshack.us/photo/my-images/35/dsc02886c.jpg/

 

 

2. Do czego podłaczyć ten wężyk odchodzący z silnika - do airboxa?

 

http://imageshack.us/photo/my-images/715/dsc02878r.jpg/

 

3. Jakie napiecie powinno być na cewce? Bo ja mam tylko 0,5 V - i nie wiem czemu?

 

4. Czy do odpalenia silnika, dosłownie na kilka chwil, potrzeba zakładać chłodnicę? Czy ma ona jakiś czujnik, uniemoliwiający zapalenie?

 

5. Kolejność cylindrów do których mam podłaczyć cewki zapłonowe zaczyna się od lewej do prawej ( 1,2,3,4) jak siedzę na motocyklu, czy odwrotnie?

 

6. Czy silnik ma 2 czujniki położenia wału? I czy oba mają być podłączone do modułu?

 

7. Co to jest?

 

http://imageshack.us/photo/my-images/201/dsc02879f.jpg/

 

Z góry dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim temacie ktoś Ci poradził abyś zaopatrzył się w manuala a Ty zakładasz nowy temat z fotkami bawiąc się w zgaduj-zgadulę.

Jeżeli nie rozróżniasz tych części to jak chcesz poskładać prawidłowo ten motocykl?

Zamieszczasz fotkę przekaźnika rozrusznika i pytasz co to jest ?

To chyba żart na Prima Aprylis :biggrin: :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2. Do czego podłaczyć ten wężyk odchodzący z silnika - do airboxa?

 

http://imageshack.us.../dsc02878r.jpg/

 

Naprawdopodobniej tak ,,,,

 

 

7. Co to jest?

 

http://imageshack.us.../dsc02879f.jpg/

 

Z góry dzieki za pomoc.

 

Jezeli ma grube trzpienie na przewody to jest to przekaźnik rozrusznika .

 

Nie odpalaj bez wody w układzie i kogoś kumatego pod ręką .

 

Robiłes jakieś zdjęcia przy okazji rozbiórki ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem zdjęcia, i wszystko składam dobrze. Ja go nie chciałem naprawiać, tylko złożyć w całość.

 

Chciałem tylko, żebyście odpowiedzieli na moje pytania, a nie krytykowali.

 

W sumie Da Vinci też był krytykowany, a ile wymyślił:)

 

A teraz poważnie, możecie odpowiedzieć na te pytania czy nie bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze podpowiem , na mrcycles.com są fiszki - rysunki złożeniowe części pogrupowane funkcyjnie . DaVinci nie miał googli :D

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem zdjęcia, i wszystko składam dobrze. Ja go nie chciałem naprawiać, tylko złożyć w całość.

 

Chciałem tylko, żebyście odpowiedzieli na moje pytania, a nie krytykowali.

 

W sumie Da Vinci też był krytykowany, a ile wymyślił :)

 

A teraz poważnie, możecie odpowiedzieć na te pytania czy nie bardzo?

 

Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.

Masz duże ciśnienie na jazdę oddaj mechanikowi motocyklowemu.

Chcesz sam wszystko zrobić to tak jak napisałem poprzednio - zaopatrzyć się w serwisówkę a najlepiej w dwie bo wkładasz nowszy silnik do starszej modelowo ramy i za jasną cholerę nie podłączysz do niego tej elektroniki. Taki swap można zrobić pod warunkiem kompletnego silnika z zasilaniem i pełną elektryką przynależną do tego silnika.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co to za część i do czego ją należy podłączyć?

 

http://imageshack.us.../dsc02886c.jpg/

 

To jest tzw. odma. Do niej podłączasz wąż odpowietrzający/odprężający wychodzący z bloku skrzyni biegów. Oddzielnym wężem łączysz odmę z air-boxem. Dodatkowy wężyk - spustowy - powinien być skierowany do ziemi i zaślepiony jakąś zatyczką... od czasu do czasu spuszcza się nagromadzony bajzel w zbiorniczku.

 

Cewki przeważnie nie są łączone parami ze świecami. Chyba najczęściej spotykany układ to cewka #1:1&3, #2:2&4. Ale to żadna reguła, możliwości mogą być inne.

 

Niezłe jaja ogólnie, życzę powodzenia w składaniu motunga, oby jeździł jak należy :D

 

Jeżeli nie wiesz to nie pisz nic na temat podłączenia cewek ze świecami. Jedna cewka obsługuje cylindry 1-4 a druga cylindry 2-3 i nie ma innych możliwości.

Edytowane przez Piotr Dudek

Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...