samolot Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Odpalam zimny silnik na zacignietej dźwignia ssania. Motocykl po 1-2 minutach zwieksza obrtoty silnika do ok 5tys. obr/min. Wyłaczam wiec "ssanie" i ruszam Przy ruszaniu jednak okazuje się, że silnik dusi sie i gaśnie. Jadę wiec tak z zaciagniętym "ssaniem" klilometr, po czym je zwalniam i jest ok. Dlaczego pomimo dużych obrotów na ssaniu okazuje sie że silnik nie nagrzał sie do tego stopnia żeby bez "ssania" jechać? W czasie jazdy przy nagrzanym już silniku zauważyłem też, że zacigniecie dźwigni ssania nie wpływa zauważalnie na pracę silnika. Wydaje mi się, że coś nie jest w porządku, bo przy bogatszej mieszance silnik powinien pracować inaczej. Po bardzo dynamicznej jezdzie (jak na możliwosci tego motocykla oczywiscie)i zatrzymaniu sie obroty biegu jałowego przez około 15 sekund mają wartosc 2600 obr/min a po tym czasie spadają do właściwego pułapu 1400 obr/min. Co jest przyczyną takiego zjawiska? Czy inni użytkownicy YBR 125 mają podobne problemy, czy tylko mój motocykl i wymaga on jakichś ingerencji? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Moim zdaniem to nie wina gaźnika , a pierścieni ... ile ma przebiegu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) Przebieg symboliczny 10700km. Motocykl jest jak nowy - kupiony od pierwszego właściciela który nabył tą Yamahe jako nową w krajowym salonie. Edytowane 30 Marca 2012 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 powiem Ci tak ja miałem yamahe xt 125 r a to te same silniki, remont zrobiłem przy 8 tys ... była nówka salonowa jeżeli masz możliwość sprawdź kompresje powymieniaj świece ewentualnie po prostu napnij linkę od ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wygląda na złą regulacje gaźnika. YBRka to nie 2t żeby remont robić co 10k km.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Znane są przypadki przejechania ponad 100tys km YBR 125 bez remontu (oczywiscie z wymianą pierscieni tłokowych przy około 50tys km), a Ty piszesz o 8 tys km. Bez oleju na niej jezdziłeś? A jaki gaźnik miałeś w tej XT 125? Jaki model i jaka wielkość (przepustowośc) dysz? Który był jej rok i czy miała "dopalacz spalin"? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wszystko zalezy od tego jak się jeździ ,:) to nie może być regulacja gaźnika bo nie schodzi równo z obrotów :) to wskazuje na zużycie silnika :) zupełnie tak jak w silnikach samochodowych , ale niech posłucha kogo woli :) PS. Pytanko do właściciela ybr czy potrafi Ci na światłach zgasnąć?? Wszystko standard 2007 , chłopaku nie złość się ja Ci próbuje pomóc :) a ja tak właśnie zrobiłem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 po mojemu podlewa go paliwem dlatego trzyma obrotyprzyjrzał bym się gaźnikowi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Nie na światłach mi nie gaśnie. Standard - z tym, że XT 125 miały inne gaźniki niż YBR 125. Nie mogę dotrzeć do serwisówki od XT 125 dlatego pytam o rodzaj gaźnika i wielkosc dysz, oraz to czy miała dopalacz spalin. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A może iglica?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wszystko zalezy od tego jak się jeździ , :) to nie może być regulacja gaźnika bo nie schodzi równo z obrotów :) Nie jestem jakimś wielkim mechanikiem, tak naprawdę guzik umiem, ale swoje z gaźnikami przeżyłem. Opis autora tematu wskazuje w 100% na złą regulacje gaźnika, ewentualnie lewe powietrze. Poza tym sugerowanie zatarcia przy tak małym przebiegu mija się z celem, tak jak napisałem - to nie jest wyżyłowany dwusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) O w morde co drugi to lepsza teoria xD haha . Ogarnijcie się Pany ;) Objaw tylko i wyłącznie gaźnikowy, żadne kończące sie silniki itp. Zawieszenie się na pewnym pułapie obrotów przy z chodzeniu z nich i po chwili powrót do normalnego pułapu, brak reakcji na ssanie wskazują na zbyt ubogą mieszanke paliwowo-powietrzną. Na początek sprawdź jakimś dezodorantem czy nie łapie lewego powietrza. Jak jest ok to czeka Cie regulacja Edytowane 30 Marca 2012 przez Patryk_mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Skoro tak róbcie swoje chłopaki:) sory za zamieszanie ale mi się silnik skończył :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 I co sie w nim skonczylo ?Patryk ma racje ze wyglada to na za uboga mieszanke / lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Moim zdaniem to nie wina gaźnika , a pierścieni ... ile ma przebiegu??Głupoty piszesz. Zacznij książki czytać, najlepiej o silnikach, takie dla zawodówek i techników. Tak jak Adam, obstawiam lewe powietrze - przerobiłem ten temat w GN125, który miał identyczne objawy. Wymiana króćca załatwiła sprawę natychmiast.Test był prosty: podczas pracy silnika dmuchnąłem eterem do diesla na króciec i gaźnik - silnik mało korby nie wypluł, takie obroty osiągnął :) Co do YBR125, to moja ma 36 tys km, wszystko nakręcone pod kursantami. Oleju nie bierze, nie dymi, setkę osiąga, ino tarcze sprzęgłowe wymieniałem niedawno - kursanty wykończyły... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.