eddffs Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam,Posiadam motocykl Honda XL 500R 84rok. Po zakupie wymieniłem : łańcuszek rozrządu + uszczelniacze zaworów+ uszczelka pod głowicą, lecz motocykl pochłania straszne ilości oleju i mocno dymi i pluje olejem czego to może być wina?Silnik 4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A przed wymianą uszczelniaczy i uszczelki też dymił ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) A jak tam zawory , prowadnice, simmeringi i szczelność tłoków ?? Edytowane 26 Marca 2012 przez thomyk Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugacz Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) A to nie jest tak że jak łapie olej to dymi na niebiesko :) Edytowane 26 Marca 2012 przez Frugacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Biało to zazwyczaj woda/płyn, niebieski olej. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Biało to zazwyczaj woda/płyn On jest chyba chłodzony powietrzem. Na razie dalsze zgadywanki nie mają sensu dopóki autor nie odpowie na zadane pytania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 kolega nie napisał nic o cylindrze tłoku i pierścieniach, może tam tkwi problem? Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 jak pochłania straszne ilości oleju to 100% tłok i pierścienie do roboty, reszta wyjdzie w praniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 lub jest zle zalozona uszczelka pod glowica bym to obstawial. Lub jak ktos skladal zle zalozyl pierscienie znalem takiego magika co mu sie to udało :-)ale obstawiam uszczelek lub koniec silnika nastapil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam, a wiec motor ktory kupiłem miał tak luźny łańcuszek rozrządu że nie dało rady go zapalić wiec rozkręciłem motocykl założyłem nowy łańcuszek przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów, poskręcałem ,wstyd sie przyznać ale brak funduszów spowodał iż załozyłem starą uszczelkę pod głowice (stara wydawała się dobra), cylindra nie ruszałem ,w środku jest gładki zero rys, poprostu ideał , kompresja jest olbrzymia, motor zapalil na strzałą i odrazu dymił po zrobieniu 10 km wzią prawie litr oleju który wypłuł przez kolanka lub łaczenia kolanek z tłumikem , pierwsza myśl uszczelka, kupiłem nową założyłęm, nie ma opcji żeby ją źle założyc bo tam sa tulejki o rożnej średnicy i uszczelka dopasowana została własnie do tych tulejek . Skręciłem i teraz przy odpaleniu bez dodawnia gazu nie dymi ale gdy odkręcę odrazu jest biało . Motor nie traci na mocy ani trochę, jest mocny zrywny itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Zakłdanie starej uszczelki pod głowice to strzał w stope :) Na tym akurat nie można oszczędzić . . . zawsze nowa i do tego sprawdzić dokładnie przyleganie do siebie glowicy z cylindrem.A klucz dynamometryczny był używany i wszystko w odpowiedniej kolejności skręcone ? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Wszystko skrecone tak jak ma być i dalej dymi i bierze olej ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A po odpaleniu na zimnym silniku dymi bardziej czy tak samo ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 po odpaleniu jakby w ogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Zalecałbym zrobienie próby olejowej-ona Ci powie co puszcza Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.