endurowiec5 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A co jeszcze z częściami gg? Tylko w serwisówkach, czy ogółem są dostępne? Chyba wybiorę ktm ze względu na części, plastiki itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Do KTMa masz najlepszy dostęp do gratów ze wszystkich marek robiących terenówki. Używki, nówki, co chcesz. Rozwaliłem oba boczki i błotnik oraz wydech w sobote, a juz środe miałem na chacie graty, po taniości z allegro.Acerbis, ufo, orginał do wyboru do koloru, na allegro jest kilkunastu handlarzy, którzy mają w zasadzie wszystko, więc ceny siłą rzeczy będą niskie. Pamietaj ze od 125 po 380 exc/sx masz te same plastiki, tarcze, koła, airboxy, amory, zbiorniki itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Ok dzięki, to już chyba wszystko wiem. Siłą rzeczy w terenie zawsze sie wszystko szybko zużywa i łatwiej się wywalić. Więc wybiorę ktm ze względu na części, plastiki itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 KTM zdecydowanie bedzie miec ten plus ze jest sporo czesci uzywanych. Co do GG to nigdy nie bylo problemu z czesciami ktore zamawialem. Domena handlowania allegro.pl i mialem to co potrzebowalem. Ceny byli nizsze niz u innych marek. Nie odradzam Ci ktm ale ja bym nie kupil bo za droga ta marka :) Owszem plus taki ze masz czesci uzywane o ktorych wspomnialem ale co my wymieniamy w sezonie w motorze? Naped to nie wazne jaki sprzet do kazdego masz na alledrogo. Filtry oleje to samo, klocki, płyny itd. Plastiki sie lamie tak rzadko przynajmniej w moim wypadku ze nie bylo problemu z ta sprawa. A tloczek, pioerscienie itd tez sa na allegro od reki. Wiec z tym mozna sie klocic :) Bierz co uwazasz to Ty bedziesz na tym jezdzic. Ja mowie ze jesliby byl jakis fajny ec na allegro to bierz od reki. Poki co nie ma zadnego 125 :) Z doswiadczenia Ci powiem ze z czesciami nie ma problemu do GG :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Nie odradzam Ci ktm ale ja bym nie kupil bo za droga ta marka :)kolego co jest drogiego w KTM? jedyne co jest drogie to łożysko na wał w 2T, ale są za to bardzo tanie rozwiązania jak np .PDS (30zł, zamiast 200zł za regeneracje kiwaczek), reszta jest w normalnych cenach i łatwo dostępna z racji tego ze duzo ludzi tym lata do autora: zrób sobie test: znajdz na szybko gdziekolwiek błotnik i boczki na tył do gasa, a znajdz do exc (ja znalazłem za 120zł, błotnik nowy acerbic, boczki w stanie bdb orginał. i to bardzo szybko), jak potrzeba mi coś innego to jadę do salonu i biorę, lub czekam pare dni, np. u mnie w LBN nigdzie nie ma częsci do gasa ani husqvarny od ręki jedyny plus gas gasa to moze byc cena zakupu, ale w tej chwili jest jeden uzywany gas 2T na allegro wiec nie jest to miarodajne, o mozliwosciach tego sprzętu nic nie wiem bo nigdy tego nie spotkałem ani tymabrdziej nie jezdziłem dziekuje,dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Chodzi mi walsnie o cene zakupu. Co do plastikow to sie moze i zgodze ale napisalem ze nigdy nie polamalem :) Chodzi mi o czesci ktore wymienia sie bo sie zuzywaja. Plastiki to juz sa wymianiane z dwoch powodow. Albo nam sie wizual nie podoba albo byla ostra gleba :D Kto co lubi. Dlaczego kupilbym GG/Sherco/Tm-a? Bo to cos innego. Tego nikt nie ma a ja lubie sie wyrozniac. Nikt nie ma u nas oczywiscie. Dlatego lubie miec cos bardziej egzotycznego mniej reklamowanego za nizsza cene a rownie dobre a czasami lepsze :) Do tego koszyka dorzucilbym jeszcze Husqvarny ktore jednak sa juz o wiele bardziej spotykane u nas no i husaberga ale to tez podobna sprawa :) W kazdym razie kolego co kupisz to zrobisz dobrze. Wazne ze Tobie sie bedzie podobac. GG czy KTM dadza Ci frajdy mnostwo. Plastiki sie rzadko lamia a ja w sumie tlyko blotnik przod raz zlalmalem :D W drzewo wjechalem hehe. Tak to plastiki mi nie poszly jeszcze. Tak w tej chwili na gas gasy jest deficyt :) I do tego ten gg mi sie nie podoba co stoi na allegro. Warto szukac jeszcze na tym portalu :) http://tablica.pl/oferta/polecam-gas-gas-125-sm-supermoto-IDUk0T.html#06e2083f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 jjank świat na LBN się nie kończy i to że u Ciebie nie ma to nieznaczy że w ogóle nie ma. Osobiście jak bym miał brać moto z tych o których jest mowa ktm bym odrzucił, podstawowe części typu tłok czy korba może i są w na tym samym przedziale cenowym ale reszta to już kosmos dla przykładu oem tłok do yz250f to ok 6 stów, oem do sxf 250 do ponad 800, komplet sprzegła oem do yamahy można mieć za niecałe 500 zł, do ktm exc 450 w zeszłym roku płaciłem prawie 8 stówek. Idąc dalej hydrauliczne sprzęgło, zaniedbaj pompke lub niech się połamie przy glebie juz idzie ok 300 za używke, przy normalnym linkowym za 300 masz kute jarzmo i tytanową klamke reikona które są niemal niezniszczalne. PDS też nie jest taki rewelacyjny bo jest strasznie kołkowaty i trzeba się nagimnastykować by ustawić go pod siebie, zresztą pro linka 2-3 razy w sezonie wyczyścisz i na smarujesz a posłuży conajmniej 2 sezony. Zapomnij że w ktm-ie sam wymienisz olej w tylnym amortyzatorze czy w dwukomorowym przednim widelcu bez specjalnej pompki. Zresztą tak jak pisze Guzio nie ważne co weźmiesz byle w dobrym stanie a fun będziesz miał cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Mi tam sprzęt służy do jazdy a nie wyrózniania się a tę funkcę KTM spełnia bardzo dobrze. Patryk sprzęgło hydrauliczne moze być kosztowne, tyle, ze do KTMów tak jak pisalem masz pod dostatkiem uzywek i ew. wymiana pompy nie zrujnuje finansowo, zresztą nie wiem czy wiesz, ale w GASie tez masz hydrauliczne, nie magury, ale jakies hiszpańskie, zyczę powodzenia w szukaniu w razie uszkodzenia...Lublin moze i zadupie, ale najwieksze miasto po tej stronie Wisly, niestety są ASO tylko 5ciu marek. Poza tym sprzęgło hydrauliczne w dalszych wypadach w ciezszy teren jest super sprawą, zwłaszcza w 2T gdy na sprzęgle zjezdzasz ze wzniesien aby nie zamęczać silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Mi tam sprzęt służy do jazdy a nie wyrózniania się a tę funkcę KTM spełnia bardzo dobrze. Patryk sprzęgło hydrauliczne moze być kosztowne, tyle, ze do KTMów tak jak pisalem masz pod dostatkiem uzywek i ew. wymiana pompy nie zrujnuje finansowo, zresztą nie wiem czy wiesz, ale w GASie tez masz hydrauliczne, nie magury, ale jakies hiszpańskie, zyczę powodzenia w szukaniu w razie uszkodzenia...Lublin moze i zadupie, ale najwieksze miasto po tej stronie Wisly, niestety są ASO tylko 5ciu marek. Poza tym sprzęgło hydrauliczne w dalszych wypadach w ciezszy teren jest super sprawą, zwłaszcza w 2T gdy na sprzęgle zjezdzasz ze wzniesien aby nie zamęczać silnika.GAS ma sprzęgło firmy AJP, jednak porządnie nasmarowana linka nie chodzi ciężej od hydraulicznego. Ja jeździłem Gasem EC 300 2006r przez półtorej sezonu. Motocykl kupiłem z przebiegiem 20mth od nowości. Zadowolony byłem strasznie, zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 (edytowane) Wchodzę na allegro: Tłoki wosser do gas gas ec 125: 310zł do ktm exc 125: 310zł Korba Prox: do gas gas 125: Wyników nie znaleziono do ktm exc 125: ok.400zł Części nadwozia w miare jest do obydwu. No to chyba se też odpowiedziałem na swoje pytanie. A do do decierania, trochę wiedzy liznąłem z http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/27866-docieranie/page__p__343666__hl__+docieranie%20+crossa%20+2t__fromsearch__1&do=findComment&comment=343666 Piasli różnie, ale z doświadczenia mi powiedzcie bo nie będę kopał starego tematu. Warto go docierać z np 200km, czy jak tam niektóry mówili to wyczynówki i końca docierania nie doczeka? Ja tam mam tyle cierpliwości jeżdżenia wolno :P Ale czy warto docierać czy i tak sie skończy równie szybko? Słyszałem też, że tłok nie wymienia się ze względu na zużycie tylko ile pracował, i powinno się w równych odstępach czasu wymieniać bo to lepsze dla cylindra(no wiadomo jak komuś się zużył przed czasem to też). Prawda? Edytowane 31 Marca 2012 przez endurowiec5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 700km docierał rm125 na mieszance 1:20 :icon_mrgreen:Narazie kup moto, zrób remont a potem docieraj ;) Ceny częsci zamiennikowych są podobne we wszystkich markach, pozostaje tylko kwesta czy dana firma robi zamiennik pod konkretny model, jeśli chodzi o popularne marki to zawsze masz do wyboru wiele firm(bo im się to zwyczajnie oplaca, duzo klientów) np. miałem korbkę ROYAL(tania firma, made in taiwan, ale nie miała luzu), moglem wymieniac na HOT RODS, WOSSNER (ok 400zł) jakieś tam inne tansze, albo orginał za 1100... wzialem PROX. To samo dotyczy tloków. Ceny orginalnych częsci są też bardzo zblizone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Poszukaj sobie jakiś używanych części do gas gas np. padnie Ci skrzynia to co wydasz w aso ponad tysiąc zł na skrzynie lub więcej, w innych markach spokojnie kupisz na rynku używkę. Miałem wcześniej motocykl mało spotykany w Polsce, części musiałem ściągać z usa lub dopasowywać z innych moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Poszukaj sobie jakiś używanych części do gas gas np. padnie Ci skrzynia to co wydasz w aso ponad tysiąc zł na skrzynie lub więcej, w innych markach spokojnie kupisz na rynku używkę. Miałem wcześniej motocykl mało spotykany w Polsce, części musiałem ściągać z usa lub dopasowywać z innych moto.W Polsce nawet do Yamahy YZ wołają po 1000zł za używaną skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zawsze beda ludzie odradzajacy Gas Gasa i zawsze beda ludzi ktorzy beda go chwalic. Ja naleze do tej 2 grupy bo jezdzilem i wiem co to jest. Skrzynia mi jeszcze nie padla w zadnym motorze a czasami jak czytam to dajecie z kosmosu awarie :) Moze sie zdarza ze padaja ale to wypadki 1 na 1000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ale skrzyni nie trzeba wymieniać, wystarczy że dokupię zęby jakie będą potrzebne? No chyba, że w tych wyczynówkach znowu inaczej? Ale mi chodzi o takie wady, które się najczęściej zdarzają. A co z plastikami w gas gas'ie elastyczne czy raczej twarde i kruche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.