Ziuutek Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 No to odpowiedziales sobie sam, ja na Twoim miejscu wzialbym EXC. A jezeli masz kogos zaufanego kto jeszcze sprzedaje takie moto to juz w ogole bajka. Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Gas Gas moim zdaniem bez dwoch zdan lepszy. Dlaczego? Cena, cena i jeszcze raz cena. Problem ze malo takich sprzetow w polsce. Gas Gas to marka hiszpanska wiec silnik jest wylacznie ich dzielem.ec 125 jest wierna kopia starszej yz125pozostale sami opracowali ;)lubily w nich nagminnie pekac cylindry (250E w hurcie ) , dla tego polecalbym ec 200 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 lubily w nich nagminnie pekac cylindry (250E w hurcie ) , dla tego polecalbym ec 200 No to na przyszłość, na razie chce 125. Mniej więcej wiem czego chce. Chce KTM exc, a jak by sie trafił jakiś gas gas ec 125 to mógłbym brać gg i własnie chciałbym się dowiedzieć co nieco o nim. No ale po kilku opiniach widać, że nie ma faworyta i chyba możę zadecydować o tym cena, rok co wybiorę i stan ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jezdzilem Gas Gasem EC 250 i nie pekl mi nigdy cilinder a byl to rocznik 98 wiec dost stary. Silnik jak i w 250 tak i w 125 jest gas gas-a. Charakterysytczny cylinder z zeberkami z jednyj strony do sterowania spalin. W sumie nigdy sie w to nie bawilem ale to i wiele innych rzeczy daje pewnosc do kogo nalezy silnik. Moj znajomy wzial odemnie 250 i latal nia dosc dlugo. Teraz remontuje bo nadszedl czas ze trzeba go zrobic. Roznica miedzy full crossem a enduro jest ogromna. Od czesto zawieszenia charakterystyki silnika, przelozenia itd.. Dlaczego odradzam full cross komus co chce latac pola/lasy itd. Bo remonty w endurakach robi sie 2-3 krotnie rzadziej niz full crossie. Ale mamy nieco slabszy motocykl. W kazdym razie dla amatora 125 jest wystarczajaco mocna i czy to bedzie KTM czy GAS GAS, HUSQVARNA lub jeszcze cos innego ( mowimy o hard enduro ) da Ci sprzed duzo frajdy i mocy pod dostatkiem. Remonty takie same bo jak sie czyms jezdzi to sie zuzywa. Szukaj co kupisz nowszego w tej cenie :) Albo kup nieco tanszego sprzeta a dokup sobie caly stroj bez ktorego teraz nie widze mozliwosci jezdzenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 A może... takie coś jak ja mam? Zostanie Ci sporo pieniążków na w/w strój :) Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Strój mam:kask cms+google,spodnie sinisalo electric,bluza can,ochraniacze na kolana polisport,rękawice fly racing x-sow i f16 letnie,buzzer adrenaline shellbuty fly racing maverik W terenie jeżdżę od 6 lat bez przerwy. No teraz na rieju jeździłem trochę teren trochę ulica. No tu już widze Bo remonty w endurakach robi sie 2-3 krotnie rzadziej niz full crossie ,że jednak enduro. Remont jednak jest kosztowny, a do tego uciążliwy chcesz se w weekend wyjechac fajna pogoda a tu motor rozebrany stoi. A znowu słabszych enduraków nie chce bo co z tego, że cały czas jeździ jak nie nadąża za innymi i w ogóle nie ma już tej przyjemności z jazdy bez mocy. A żeby pod takie górki jakie mam pod nosem np. tą: Trzeba mieć trochę mocy, żeby nie robić na końcu redukcji i na koło czy zamuli i w rezultacie nie było "ło jery". Tam jest o tyle dobrze, że sie można rozpędzić z mniejszej górki na przeciw i 125cc spokojnie podjadę. Sam byłem świadkiem jak kilku 125 w 2t tyle, że full cross podjechało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Hard Enduro w 125 2t potrafi sponiewierać. Między crossem a hard enduro w mocy nie ma dużej może 1-2km ale jest różnica w charakterystyce i momencie obrotowym. Ta góra w filmiku to nie jest jakaś hardkorowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Ta góra w filmiku to nie jest jakaś hardkorowa. Tak wiem, ale mieszkam w wlkp to gór nie ma, a jak są żwirownie to szybko woda zalewa, są jeszcze większe, ale nie ma znich filmików. Ale wolałem powiedzieć że 125 też tam podjeżdżają bo na pewno by się znalazł ktoś kto by powiedział " Jak taką Husqvarną 450 czy więcej nie podjechał, to 125 nie da rady" no do tego na filmie też inaczej wygląda, ale mniejsza o to. Chodzi o to, że chyba lepiej mieć coś mocniejszego i najwyżej dłużej to ogarniać niż kupywać 3 razy 125 o różnej mocy i ciągle zmieniać motor. Chce mieć mocny motor żeby nie zostać w tyle i żeby trochę zabawy niż męki na tych największych jakie mam tez mieć ;) Edytowane 29 Marca 2012 przez endurowiec5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) górka nie wydaje sie zabójcza, ale jak ten motor tak spadał az na sam dół to mozna sie domyslac ze kamera trochę ją splaszczyła a w rzeczywistości jest bardzo stroma...ważne, zeby puscic moto i puscic gaz jak czujesz ze zaraz bedzie "ło jery" :D a gosciu jakos dziwnie to robił bo se lecial na małych obrotach a potem uciekl mu przód jak chcial przyspieszyć co do tematu, to skoro jezdzisz juz 6 lat mozesz smiało brac wiekszą pojemnosc niz 125 Edytowane 29 Marca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 ja bym się jednak nie rozpędzał z takimi radami :) EXC 125 wystarczy w zupełności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Tu może lepiej widać (to ta po prawej, te dwa podjazdy) Jeżdżę 6 lat, ale od 8 roku życia, teraz mam jak se ktoś policzy mam 14 lat i jeszcze w tym roku 15 :D Do tego ważę około 50kg i mam 173cm wzrostu ^,^ Jeśli KTM to wezmę 2003+ bo niby lepsze silniki były a co z gas gas jak tam silniki rocznikowo lepiej wychodziły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jezdzilem Gas Gasem EC 250 i nie pekl mi nigdy cilinder a byl to rocznik 98 wiec dost stary. Silnik jak i w 250 tak i w 125 jest gas gas-a. Charakterysytczny cylinder z zeberkami z jednyj strony do sterowania spalin.ja mowilem o nowych 04-05' 125cc, weekendu niewytrzymywaly jak sie duzo po glebokim blocie jezdzilo , wymieniane hurtowo na gwarancji Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 No w błocie woda+rozgrzany cylek mogło pęknąć, a tak z mocą i wytrzymałością poza tym pęknięciem cylka. To ogarniał, grzał się, nie zatrzymywał się w tym błocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Do tego ważę około 50kg i mam 173cm wzrostu ^,^ To się nazywa naturalne dodawanie mocy... waga ok. 50 kg, sam fakt, że tyle ważysz przy mocy ok. 35-40 KM da Ci niewiarygodnej frajdy z jazdy i zdoła nie raz sponiewierać :) Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Po co sztucznie przedluzamy temat. Kolego kup sobie EXC 125 lub GG EC 125 nie boj sie to sa porzadne sprzety. Mozesz poszukac tez wsrod innych marek. Husqvarna tez cos robi dobrego w 125 tylko nie pamietam jaki model. Chyba WR. Dorwiesz dobry rocznik w niskiej cenie a mocy bedzie nie mniej niz w exc / ec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.