Skocz do zawartości

kranik podciśnieniowy stary GSX 550 e


veronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

drugi sezon walczę z cieknącym kranikiem w moim suzuki gsx 550 ,

paliwo leci z niego w każdej pozycji, w zeszłym roku wymieniałem w nim uszczelki i nic,

teraz zamówiłem znów zestaw regeneracyjny , wymieniłem męmbrankę , uszczelki , poskładałem i nic ...

cieknie dalej :banghead:

rozebrałem go jeszcze raz i porobiłem zdjęcia , może coś zauważycie ja się za bardzo nie znam choć to podobno banalne urządzenie... .(może któryś z poprzednich właścicieli coś pokombinował)

 

536cd0843f3d2a69m.jpg

094d5bc94d1e522am.jpg

424044a8fb511944m.jpg

b2bc4ddcee8dc39bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mi się właśnie wydawało ,że ta sprężynka coś nie z tej strony jest bo nie mogłem sobie uzmysłowić jakby to miało działać :-) ,

w każdym bądź razie w takim stanie zastałem to przy pierwszej rozbiórce i tak składałem. oring na zaworku wymieniłem, fotkę samego zaworku mogę wstawić dopiero na koniec tygodnia( w sumie to tylko okrągła plastikowa stożkowa ,,tulejka" z dziurkami :) ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...