Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Nadciśnienie wypycha paliwo z dyszy, a jak je już wypchnie to przepływ powietrza w dolocie go rozpyla. I to samo podciśnienie w dolocie steruje przepustnicami. a skąd tam się bierze nadciśnienie jeżeli komora pływakowa ma połączenie z atmosferą przy pomocy gumowej rurki skierowanej ku górze?Bił się nie będę ,bo zbyt mało pamiętam w obecnej chwili , ale gardziel gaźnika zawsze jest węższa od jego wlotu i wylotu . nie musisz się z nikim bić :biggrin: chyba, że w pierś bo nie pamiętasz :biggrin:każdy gaźnik ma większą powierzchnię od strony dolotu świeżego powietrza a mniejszą w kierunku króćca dolotowego No i właśnie tam jest dysza. Z niej wypływa już emulsja powietrze-paliwo niejako, a pęd powietrza je porywa. Myślę że nie mu tutaj już więcej nad czym teoretyzować bo temat był o przepustnicach motocykla na wtrysku, a nie o gaźnikach ;) pozdro a to jakaś różnica? i w/g Ciebie nie reguluje się klap dolotowych?Taka czynność odpadnie nam dopiero w silnikach bez linki podpiętej do klap przepustnic Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 a skąd tam się bierze nadciśnienie jeżeli komora pływakowa ma połączenie z atmosferą przy pomocy gumowej rurki skierowanej ku górze?W układzie względnym to jest nadciśnienie ,tzn , jezlei ciśnienie w gardzieli jest mniejsze od zewnętrzengo . każdy gaźnik ma większą powierzchnię od strony dolotu świeżego powietrza a mniejszą w kierunku króćca dolotowegoCzyli efekt Venturiego - przepływ , a nie samo podciśnienie wprowadzanie przez tłok i cylinder . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) a skąd tam się bierze nadciśnienie jeżeli komora pływakowa ma połączenie z atmosferą przy pomocy gumowej rurki skierowanej ku górze? nie musisz się z nikim bić :biggrin: chyba, że w pierś bo nie pamiętasz :biggrin:każdy gaźnik ma większą powierzchnię od strony dolotu świeżego powietrza a mniejszą w kierunku króćca dolotowego a to jakaś różnica? i w/g Ciebie nie reguluje się klap dolotowych?Taka czynność odpadnie nam dopiero w silnikach bez linki podpiętej do klap przepustnicOczywiście że się reguluje, ale autor pisał o regulacji klap, a temat zeszedł na rezonans w dolocie. A co do nadciśnienia które zostało w moim poście zaznaczone na czerwono to jjanosik już to wyjaśnił. Napisałem nad bo jest większe od tego w gardzielu. Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Oczywiście że się reguluje, ale autor pisał o regulacji klap, a temat zeszedł na rezonans w dolocie. A co do nadciśnienia które zostało w moim poście zaznaczone na czerwono to jjanosik już to wyjaśnił. Napisał nad bo jest większe od tego w gardzielu. I przez takie niedokładne opisy później wszczynane są sprzeczki.Tam jest ciśnienie atmosferyczne takie samo jak na zewnątrz motocykla i nie ma mowy o nadciśnieniu a podciśnienie w gardzieli powoduje pobieranie paliwa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 I finito, temat można uznać za zakończony, bo wszelakie inne teorie nic tutaj nie wniosą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.