Skocz do zawartości

Regulacja przepustnic wtrysku po ustawieniu zaworów


Lukki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nadciśnienie wypycha paliwo z dyszy, a jak je już wypchnie to przepływ powietrza w dolocie go rozpyla. I to samo podciśnienie w dolocie steruje przepustnicami.

 

a skąd tam się bierze nadciśnienie jeżeli komora pływakowa ma połączenie z atmosferą przy pomocy gumowej rurki skierowanej ku górze?

Bił się nie będę ,bo zbyt mało pamiętam w obecnej chwili , ale gardziel gaźnika zawsze jest węższa od jego wlotu i wylotu .

 

nie musisz się z nikim bić :biggrin: chyba, że w pierś bo nie pamiętasz :biggrin:

każdy gaźnik ma większą powierzchnię od strony dolotu świeżego powietrza a mniejszą w kierunku króćca dolotowego

 

No i właśnie tam jest dysza. Z niej wypływa już emulsja powietrze-paliwo niejako, a pęd powietrza je porywa. Myślę że nie mu tutaj już więcej nad czym teoretyzować bo temat był o przepustnicach motocykla na wtrysku, a nie o gaźnikach ;) pozdro

 

a to jakaś różnica? i w/g Ciebie nie reguluje się klap dolotowych?

Taka czynność odpadnie nam dopiero w silnikach bez linki podpiętej do klap przepustnic

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd tam się bierze nadciśnienie jeżeli komora pływakowa ma połączenie z atmosferą przy pomocy gumowej rurki skierowanej ku górze?

W układzie względnym to jest nadciśnienie ,tzn , jezlei ciśnienie w gardzieli jest mniejsze od zewnętrzengo .

 

każdy gaźnik ma większą powierzchnię od strony dolotu świeżego powietrza a mniejszą w kierunku króćca dolotowego

Czyli efekt Venturiego - przepływ , a nie samo podciśnienie wprowadzanie przez tłok i cylinder .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd tam się bierze nadciśnienie jeżeli komora pływakowa ma połączenie z atmosferą przy pomocy gumowej rurki skierowanej ku górze?

 

 

nie musisz się z nikim bić :biggrin: chyba, że w pierś bo nie pamiętasz :biggrin:

każdy gaźnik ma większą powierzchnię od strony dolotu świeżego powietrza a mniejszą w kierunku króćca dolotowego

 

 

 

a to jakaś różnica? i w/g Ciebie nie reguluje się klap dolotowych?

Taka czynność odpadnie nam dopiero w silnikach bez linki podpiętej do klap przepustnic

Oczywiście że się reguluje, ale autor pisał o regulacji klap, a temat zeszedł na rezonans w dolocie. A co do nadciśnienia które zostało w moim poście zaznaczone na czerwono to jjanosik już to wyjaśnił. Napisałem nad bo jest większe od tego w gardzielu.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że się reguluje, ale autor pisał o regulacji klap, a temat zeszedł na rezonans w dolocie. A co do nadciśnienia które zostało w moim poście zaznaczone na czerwono to jjanosik już to wyjaśnił. Napisał nad bo jest większe od tego w gardzielu.

 

I przez takie niedokładne opisy później wszczynane są sprzeczki.

Tam jest ciśnienie atmosferyczne takie samo jak na zewnątrz motocykla i nie ma mowy o nadciśnieniu a podciśnienie w gardzieli powoduje pobieranie paliwa.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...