Maciek Gorski Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 W zeszłym roku całkiem przypadkiem stałem się posiadaczem GS400 79'W chwili zakupu motorek nie wyglądał najlepiej, generalnie zapuszczony, stał kilka miesięcy pod gołym niebem.Na tą chwilę prezentuje się trochę lepiej a po głowie cały czas buszuje cafe racer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zikko Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 aż kusi żeby przerobić na cafe racera :biggrin: Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Zostaw to cacko w oryginale, jak zrobisz z niego CR'a to tylko spaskudzisz. Fajny rocznik 1979, prawie 10 lat starszy odemnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 aż kusi żeby przerobić na cafe racera :biggrin: Przebuduj swojego jak potrafisz :biggrin: a nie namawiaj człowieka do niszczenia kompletnego klasyka :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 dobrze ci tu Panowie piszą :D nic nie kombinuj, trzymaj w oryginale ... za 30 lat sprzedasz ... i będziesz miał na emeryturę :D :D Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 jakie masz spalanie na tym klasyku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag.Śl Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Piękny klasyk... , dlaczego mnie takie przypadki nie spotykają ;) Cytuj "... zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji... " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Ano piękny :) a w tle widzę chyba następnego klasyka - Citroen HY ? Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Nie przerabiaj go :icon_evil: klasyk rules :notworthy: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 10 lat temu była moda przerabiania wszystkiego co się da na czopery. Teraz nastał czas na cafe racery. Twój sprzęt, twoja sprawa, ale ja bym zostawił jak jest. Bo jest piękny. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Ano, niechaj pozostanie w oryginale, w miarę zdrowy jest i kompletny. Na przeróbki kupuje się coś niekompletnego co miało trafić jako dawca albo rozsprzedany na części, wtedy jednocześnie ratujesz motocykl od zagłady, a co z nim zrobisz to już nieważne pod warunkiem że wróci kiedyś na drogę. A nie chcesz zamienić tej GS na GS500E? :biggrin: Mam takową ale szukam starej GS400 bo bardziej je lubię, miałem kilka sprzętów z rodziny GS i 400-tka najbardziej mi pasuje. Moja GS500E jest na chodzie, zarejestrowana i z opłatami na najbliższe dni jeszcze. Kilka pierdół do zrobienia, nic poważnego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 No fura wygląda jak trzeba, niby 3 lata starsza od mojej a ma już kilka rzeczy których to mojej brakuje, i właściwie jednej co to mi cholernie brakuje...Kick startera. No jakież szczęście mieć taki motocykl z tym cudownym mechanizmem rozruchu silnika!!! Geniusz wymyślił motocykl z rozruchem elektrycznym + kick starter a potem jakiś baran to zepsuł. Jeszcze zapytanie mam ile ta wersja (400cc) pali na 100km ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Przy normalnej jeździe zmieści się w piątce a nawet mniej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabok Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Pikny motong. Mam nadzieje,że odzyska pełny blask :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.