murgal Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Jaki kolor ma świeca? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 A co ma filtr oleju do spalania?Ten silnik nie ma wymiennego filtra oleju a więc dlaczego pytasz? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1983 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 A co ma filtr oleju do spalania? No z tego co mi wiadomo to brud na filtrze jest przyczyną spadku mocy i zwiększonego zużycia paliwa.Jaki kolor ma świeca?Odkąd wymieniłem z chińskiej na japońską to pali od kopa i nie wykręcałem świecy no ale sprawdzę to dzisiaj.Ten silnik nie ma wymiennego filtra oleju a więc dlaczego pytasz? Aha czyli niema wymiennego filtra tylko tą siateczkę - możesz mi tylko powiedzieć gdzie ona dokładnie się znajduje - z boku po prawej stronie może? Bo wymieniłbym dzisiaj ten olej i przeczyścił to ponieważ wczoraj zrobiłem już pierwsze 300km. Mam jeszcze takie pytanie - od dwóch dni zauważyłem że gdy na liczniku jest między 45km a 50km to słyszę takie dziwne "bzyczenie" , czy to aby nie jest blokada - gdzieś w liczniku który komunikuje się i ciężko przekroczyć tą prędkość chyba że tak jak pisałem jest długa prosta lub leciutko z górki to momentalnie dostaje kopa.Czy to gdzieś w lince blokada czy raczej moduł zablokowany? Bo za każdym razem tak jest - dziwne tylko że zacząłem słyszeć to od dwóch dni wcześniej na 100% nic nie bzyczało jestem tego pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 No z tego co mi wiadomo to brud na filtrze jest przyczyną spadku mocy i zwiększonego zużycia paliwa. Odkąd wymieniłem z chińskiej na japońską to pali od kopa i nie wykręcałem świecy no ale sprawdzę to dzisiaj. Aha czyli niema wymiennego filtra tylko tą siateczkę - możesz mi tylko powiedzieć gdzie ona dokładnie się znajduje - z boku po prawej stronie może? Bo wymieniłbym dzisiaj ten olej i przeczyścił to ponieważ wczoraj zrobiłem już pierwsze 300km. Mam jeszcze takie pytanie - od dwóch dni zauważyłem że gdy na liczniku jest między 45km a 50km to słyszę takie dziwne "bzyczenie" , czy to aby nie jest blokada - gdzieś w liczniku który komunikuje się i ciężko przekroczyć tą prędkość chyba że tak jak pisałem jest długa prosta lub leciutko z górki to momentalnie dostaje kopa.Czy to gdzieś w lince blokada czy raczej moduł zablokowany? Bo za każdym razem tak jest - dziwne tylko że zacząłem słyszeć to od dwóch dni wcześniej na 100% nic nie bzyczało jestem tego pewny. słuchaj uważnie jak mówią takie rzeczy i naucz się rozróżniać filtr powietrza od filtra oleju.Twój pojazd jest motorowerem i nie powinien jechać szybciej jak 45kmh.Jest taka zasada dla wszystkich pojazdów że z góry zjeżdżasz z taką samą prędkością z jaką możesz podjechać pod tą górę - trochę to dziwne dla niektórych ale za to bezpieczne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1983 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 słuchaj uważnie jak mówią takie rzeczy i naucz się rozróżniać filtr powietrza od filtra oleju.Twój pojazd jest motorowerem i nie powinien jechać szybciej jak 45kmh.Jest taka zasada dla wszystkich pojazdów że z góry zjeżdżasz z taką samą prędkością z jaką możesz podjechać pod tą górę - trochę to dziwne dla niektórych ale za to bezpieczne. Hmm ok wiem że filtr powietrza nie może być mokry ani brudny i nie mylę go z filtrem oleju - chodzi mi właśnie o niego.To znaczy że jak ma się brudny filtr oleju to obojętnie jaki pojazd nie będzie pobierał więcej paliwa i nie straci nic na mocy ?Bo wydaje mi się że tak , ale może się mylę ? Co do tej teorii to faktycznie jest trochę "dziwna" ale na pewno bezpieczna :) W takim razie proszę mi tylko powiedzieć czy ten objaw "bzyczenia" to może być jakaś blokada czy coś z motorem się dzieje i "coś o coś" trze lub jest nie tak ? Pytam bo pomału głupieje ponieważ dwa dni temu "bzyczał" przez cały dzień gdy tylko licznik zbliżał się między 45 - 50 km/h a wczoraj na przykład raz "bzyczał" a raz nie - jak mu się chciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 (edytowane) Kolego oddaj ten skuter na warsztat w ramach gwarancji , bo widze ze nie masz zielonego pojecia o mechanice nawet podstawowej .A jesli ci zycie mile nie sciagaj blokady , pamietaj ze masz chinskie hamulce. Edytowane 8 Marca 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1983 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) Tak to prawda nie znam się na mechanice, dlatego też poprosiłem Was expertów o diagnozę. Przecież chyba nie każdy musi się znać, dlatego jest forum?Co do serwisu to odpada ponieważ do najbliższego jest 160km , po drugie był już rozkręcany więc pewnie gwarancja przepadła - dlatego prosiłem o diagnozę by podjechać w okolicy do mechanika i powiedzieć mu do czego ma zajrzeć i nic więcej.Co do blokad - to nie jestem jakimś gówniarzem który dorwał się do "motorka" i chce wycisnąć z niego jak najwięcej.Mam prawie 30 lat na karku , miałem już motocykle o wiele większej pojemności i żyje.Po prostu jak ktoś ma trochę oleju w głowie i przestrzega przepisów to nawet z chińskimi hamulcami można jeździć .Po za tym nie zamierzam ściągać blokad, przynajmniej do puki silnik jest na dotarciu.Co do wątku to proszę jeszcze o jedną odpowiedź przed zamknięciem tematu - szukałem w temacie docierania ale nie znalazłem - chodzi mi o to czy można "zatrzeć" silnik w motorowerze który ma blokady skoro otwarcie manetki na full to jakieś 70 - 80% obrotów jakie można uzyskać? Edytowane 10 Marca 2012 przez ryba1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jezeli masz wlasciwy poziom oleju, wlasciwie ustawiony zaplon i wlasciwe luzy zaworowe to nic sie silnikowi nie moze stac.W twoim silniku zaplon nie ma mozliwosci przestawienia, luzy powinny byc wlasciwie wyregulowane przed sprzedaza,twoja sprawa jest tylko pilnowanie poziomu oleju.Jezeli jest wlasciwy to nic sie nie powinno dziac.Bzyczenie ktore slyszysz moze byc spowodowane luzem jakiegos elementu podwozia, ktory przy wiekszych szybkosciach obrotowych silnikaDaje sie slyszec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.