dynojettt Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam Panowie. Ostatnio mechanik wymienil mi filtr powietrza na sportowy k&n oraz wydech na przelotowy. Dotego zrobil regolacjie gaznikow (odkrecil mieszanke o +pol obrotu ze wzgledu na wszesniejszy mini tiuning) oraz zrobil synchro. I teraz bolaczka. Na zimnym silniku wlaczam ssanie krece i go momentalnie zalewa, strzela z tlumika. Odpala na zimnym dopiero wtedy gdy wylacze ssanie i odkrece manetke. Musze go trzymac na obrotach bo by zgasl. Cos jest nie tak bo na zimnym silniku powienien odpalac ze ssaniem. Co o tym sadzicie Panowie co jest nie tak ? prosze o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Wygląda na to że mechanik Ci rozregulował gaźniki. Wróć z reklamacją. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dynojettt Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ale jak myslicie dokladnie ? Co rozumiesz dokladnie przez to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Pokrecił śrubkami i teraz nie chodzi jak trzeba. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Malo prawdopodobne zeby przez wykrecenie srub mieszanki o pol obrotu zalewalo od razu silnik.Musial zrobic jeszcze cos, albo cos sie jeszcze stalo co powoduje zalewanie, np jakis paproch dostal sie pod zaworekkomory plywakowej i paliwko sie saczy caly czas.Regulacja po takiej przerobce bedzie polegala przede wszystkim na zwiekszeniu ilosci paliwa w srednim zakresie obrotow,a nie na wolnych.Czyli zamiast odkrecac sruby trzeba raczej podniesc iglice o zabek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Malo prawdopodobne zeby przez wykrecenie srub mieszanki o pol obrotu zalewalo od razu silnik. Ja właśnie podejrzewam że on zrobił coś więcej, albo zupełnie coś innego. Tak czy siak moto dopiero odebrane więc trzeba oddać do poprawki jak najszybciej bo później nie będzie chciał przyjąć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Dokładnie tak jak wyżej piszą, jeśli sam robiłbyś tego moda to poradzilibyśmy Ci co zmieniać żeby było dobrze. Jednak jeśli robił to mech to podjedź do niego i niech jeszcze się pobawi żeby było dobrze. Może uda Ci się z nim dogadać i zrobi korektę bez problemu. choć jak ostatnio czytam tu o wyczynach niektórych mechaników , to podejrzewam że ewentualna próba podważenia jego zdolności mechanicznych może skończyć się wybuchem :biggrin: Tego gościa oczywiście mam na myśli, nie motocykl :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ale jak myslicie dokladnie ? Co rozumiesz dokladnie przez to?Że zepsuł Ci motocykl.Dupa, a nie mechanik.Śmiało wal z reklamacją do gamonia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jeszcze raz regulacja a kolanka nie robia ci sie czerwone wydechowe ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.