ryhu Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 W tym miesiącu do masowej sprzedaży marka ZERO wprowadza nowe motocykle. Cena ponad 40tyś zł za topowy model ZERO S ZF9 okazją nie jest, ale podzespoły też tandetą nie lecą.Jak dla mnie wygląda to godziwie i nie jest to już przysłowiowy melex tylko pełnowartościowy motocykl.Specyfikacja: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.phpi spot: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/zero-s-on-track-wm.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 nie ma pomp chlodnic, modolow, ciekawe jak sobie prad wytrzarza do zarowek, ciagnie ze zrodla glownego czy ma jakis alternator lub oddzielny aku? dobry sprzet dla cichego ninja, napewno znajdzie wykorzystanie w tej branzy^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Po co alternator? Nie ma sensu przetwarzać najpierw energii elektrycznej w mechaniczną a potem z powrotem.Oddzielnego akumulatora też pewnie nie ma tylko z pojedynczego ogniwa jest wyprowadzone zasilanie na oświetlenie i zasilanie "zegarów", a napięcia ogniw są tak dobrane żeby to było możliwe. Albo raczej odpowiednio dobrane segmenty led, żarówki pod napięcia ogniwa.Po co komplikować sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Mam nadzieję że to coś za mojego długiego życia się nie upowszechni, bo inaczej "jak żyć" w takiej nijakiej plastikowej rzeczywistości.http://imageshack.us.../zdjciehd1.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Też mam nadzieję że to jeszcze nie ta epoka. zakładając że pojeżdżę do 60-tego roku życia to może się uda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) Też mam nadzieję że to jeszcze nie ta epoka. zakładając że pojeżdżę do 60-tego roku życia to może się uda :)spokojnie bracie ja dbam o zdrowie myślę że 70 też dam radę, Hd zostaje ze mną do końca jego albo mojego :biggrin:http://imageshack.us.../zdjciehd1.jpg/ Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Po co alternator? Nie ma sensu przetwarzać najpierw energii elektrycznej w mechaniczną a potem z powrotem.Oddzielnego akumulatora też pewnie nie ma tylko z pojedynczego ogniwa jest wyprowadzone zasilanie na oświetlenie i zasilanie "zegarów", a napięcia ogniw są tak dobrane żeby to było możliwe. Albo raczej odpowiednio dobrane segmenty led, żarówki pod napięcia ogniwa.Po co komplikować sprawę.A słyszałeś może o energii odnawialnej np. podczas procesy hamowania? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Gdyby tak pozbyć się tego silniczka od wycieraczek i zamontować jakieś jebitne, paliwożerne V2 to nawet byłby fajny sprzęt. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Gdyby tak pozbyć się tego silniczka od wycieraczek i zamontować jakieś jebitne, paliwożerne V2 to nawet byłby fajny sprzęt.Nie zawsze się z tobą zgadzam ale to popieram :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 A słyszałeś może o energii odnawialnej np. podczas procesy hamowania?Słyszałem to np wiatr, pływy morskie, energia słoneczna :) . To, że nie ma sensu przetwarzanie energii elektrycznej w mechaniczną i z powrotem pisałem w kontekście zasilania instalacji oświetlenia motocykla elektrycznego (o co pytał Paweł Szarowski) a nie odzysku energii z hamowania. Odzysk energii podczas hamowania w pojazdach elektrycznych jeżeli jest stosowany to realizuje to sam silnik (który podczas hamowania pracuje jako alternator). Nie ma potrzeby stosowania oddzielnego alternatora.Odzysk energii w elektrycznym motocyklu wyścigowym dochodzi do 15% (informacja ze spotu jednej z ekip wyścigowych jak dobrze pamiętam to SWIGS.com Pro Racing). Jeżeli tak jest na torze gdzie mamy dużo hamowania a mało jazdy ze stałą prędkością to na drodze będzie sporo mniej - w granicach kilku procent. W sporcie ma to istotne znaczenie, na drodze niewielkie. Pewnie i tak będzie stosowane w sprzętach seryjnych bo przy silniku elektrycznym jest to małym kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) ZeroMotorcycles prezentuje modele na rok 2013.Zaczyna to wyglądać konkurencyjnie.Zero S z największym zestawem bateri ma mieć 54KM, 92Nm ,173kg (wcześniej 29KM, 57Nm,155kg) i zasięg 130-150km (tak realnie w jeździe miejskiej).Mają utrzymać stare ceny. Czyli że niby 14tyś USD za ZF8.5.Jeżeli tak się stanie to moto o parametrach jazdy zbliżonych do Hondy NC700 (w warunkach miejskich nawet lepszych) będzie kosztował ok. 45000zł i "spalał :) " za 5-6zł/100km. Czyli, że zwróci się po 100tyś km licząc do najtańszej Hondy NC700, która jest bardzo oszczędna i tania.W zasadzie to należało by porównywać z wersją z DCT bo Zero S ma jedno przełożenie. A wtedy zwrot kosztów będzie szybszy. Nie mówiąc o porównywalnych osiągami dużych skuterach.Więcej szczegółów tutaj: http://www.samochody...cznika_2013.htmi tutaj: http://www.samochody....org/zero_s.htm Edytowane 3 Października 2012 przez ryhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) Podoba mi się kierunek w jakim to idzie. Myślę, że jako maszyny robocze mają prawo się zwrócić nawet jako firmówki dla tych co niekoniecznie muszą przemieszczać się w garniaku. Zastanawia mnie tylko dlaczego nie ma tam ledów do jazdy dziennej ? W europie gdzie jest wymóg świateł przez 24 godziny taka żarówka H4 ciągle pobiera prąd. Nie wiem o ile większy ale przypuszczam, że różnicę widać gołym okiem. EDIT : Estimated pack life to 80% (city) 113,000 miles (182,000 km) no takie info to mnie się podobuje :) przelatanie takiego dystansu mogłoby zając 5 lat przy dość częstym śmiganiu.Dane dla dual sport jeszcze lepsze 203,000 miles (326,000 km) 302,000 miles (487,000 km) Edytowane 3 Października 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.