Gość josha Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :) Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd?Nie ma turystyków o sportowym wyglądzie. Albo turystyk, albo motocykl na tor. Może jeszcze VFR-a, ni to sport ni turystyk. Jednak chyba najlepsza, dla takich, którzy niewiedzą co chcą Nie ma turystyków o sportowym wyglądzie. Albo turystyk, albo motocykl na tor. Może jeszcze VFR-a, ni to sport ni turystyk. Jednak chyba najlepsza, dla takich, którzy niewiedzą czego chcą. A tak nawiasem, kolega ma jakieś doświadczenie w jeździe motocyklem? Bo jeżeli nie, to najlepiej rozpocząć przygodę na dwóch kółkach, jakimś starym komarkiem i zrobieniem kat. "A" Edytowane 17 Lutego 2012 przez josha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :)Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd? FJR, XX, Hayabusa, Kawa 12tka może? Bandit, CBFy z owiewką, jeszcze jest te BMW cegła, zapomniałem co to za model dokładnie, bo wszystkie mi się mieszają jak gówno w betoniarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaprawiec Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) Ty chyba sam nie wiesz czego chcesz. W takim razie ja nie pomogę. http://iv.pl/images/47303195876097287042.jpgna taką SVke bede się decydował lub coś w ten deseń. Edytowane 18 Lutego 2012 przez kaprawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Git Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 A tak z ciekawosci jaki byl twoj poprzedni motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwikol Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 I jak każdy temat. Kilka różnych opinii i ludzi którzy "słyszeli" że boli to albo tamto.Odczucia zmęczenia, wygody i tych rzeczy o których piszecie, są subiektywne. Dla każdego będzie inaczej.Ja bardziej męczyłem się na Bandicie niż na R6. Na R6 przejechałem z Łodzi do Gdyni (po tej samej trasie wcześniej w pociągu - więc nie na świeżo) z przerwą tylko na tankowanie i raz na autostradzie, żeby rozprostować kolana. Nie bolały mnie nadgarstki, plecy ani nie było jakoś niewygodnie.R6 tak jak i GSX-R nie lubią powolnej jazdy i wtedy potrafią być mniej wygodne niż turystyk. Ale do przesadnie powolnej jazdy są właśnie turystyki a nie sporty. I nie piszę tu że trzeba zapierdzielać po 200 km/h. Wracając do tematu. Jak sam nie spróbujesz, to o dupę rozbić opinię innych.Ja mam 187cm 90 kg i R6 jest dla mnie wygodna. Kolega z którym przeważnie jeżdżę (GSX-R 600 2004) jest mojego wzrostu (trochę chudszy) i po 350 km zaczyna marudzić że jest zmęczony trochę. Więc to zależy od osoby a nie tylko od samego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Cwikol tutaj masz racje, duzo zalezy od wzrostu i stylu jazdy. Ja na gsxr mecze sie jezdzac turystycznie a z kumplami jest wygodnie. Ja jestem dosyc wysoki to i na maszynach typu r6 czy daytona jest calkiem wporzo, ale pod warunkiem ze jezdzisz dynamicznie, duzo sie na moto ruszasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Z tych 2 motocykli chyba Suzi nieco lepsza pozycja, ale i tak zależy od proporcji kierującego...Mi pasowała R-6, ale jak nie ma amorka skrętu, trza się trzymać... Pozdr. J-999 - d...pa w górze łeb nad zegarem i się daje radę.... Edytowane 21 Lutego 2012 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 cbr f , fajny jest nawet :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Fazer jest wygodny ma sportowy wygląd i liter 600-tki zostawia w tyle, więc może litra. Jeżdźę często z kumplem który śmiga na cbr 954 i powiem szczerze że gdyby nie więcej plastików na cebrze to wyglądają podobnie, ludzie którzy nie są w temacie moto w ogóle nierozróźniają jak stoją pod specyficznym kątem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 no spoko, ale to trzeba sie zastanowić czy chce się mieć motocykl sportowy czy motocykl na sportowy wyglądający (pod specyficznym kątem) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jeżeli podobają Ci się motocykle sportowe, to jak kupisz Fazera (który jest bardzo fajny przecież, nie mówię nie) będziesz miał ciągle do siebie żal, że nie kupiłeś sporta. To tak, jakbyś kupił Subaru Imprezę z napędem na przód. Niby podobna, ale nie wiadomo o co chodzi. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 jednak fazer chociaż z wyglądu podobny do sporta to jest turystyczny , bez owiewek byłby jak naked , a co do pozycji do lepsza jest na gsxr 6 :) Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ogólnie sporty sa motocyklami, dla ludzi którzy wiedzą czego chcą.Pozycja jest specyficzna, ale wielu ludziom odpowiada. Jazda sportem wymaga przygotowania fizycznego, ale jest tez wygodna.Ja na różnych motocyklach z tej kategorii robiłem trasy po 500-800 km dziennie i tragedii nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 dla mnie samo przysiadniecie sie do super sporta typu R6 czy GSXR 600/1000 jest kalectwem :D VFR polaczenie wygladu sporta z wygoda jazdy turystyka no i ponadprzecietna trwalosc i dbalosc firmy o detale. nie wiem jak mozna pomylic wyglad cbr z fazerem .... chyba w nocy po 0.7 na glowe :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.