Skocz do zawartości

Jaka jest pozycja kierowcy na Yamaha r6 i Suzuki gsxr600


Rekomendowane odpowiedzi

Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :)

 

Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd?

Nie ma turystyków o sportowym wyglądzie. Albo turystyk, albo motocykl na tor. Może jeszcze VFR-a, ni to sport ni turystyk. Jednak chyba najlepsza, dla takich, którzy niewiedzą co chcą

 

Nie ma turystyków o sportowym wyglądzie. Albo turystyk, albo motocykl na tor. Może jeszcze VFR-a, ni to sport ni turystyk. Jednak chyba najlepsza, dla takich, którzy niewiedzą czego chcą. A tak nawiasem, kolega ma jakieś doświadczenie w jeździe motocyklem? Bo jeżeli nie, to najlepiej rozpocząć przygodę na dwóch kółkach, jakimś starym komarkiem i zrobieniem kat. "A"

Edytowane przez josha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :)

Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd?

 

FJR, XX, Hayabusa, Kawa 12tka może? Bandit, CBFy z owiewką, jeszcze jest te BMW cegła, zapomniałem co to za model dokładnie, bo wszystkie mi się mieszają jak gówno w betoniarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak każdy temat. Kilka różnych opinii i ludzi którzy "słyszeli" że boli to albo tamto.

Odczucia zmęczenia, wygody i tych rzeczy o których piszecie, są subiektywne. Dla każdego będzie inaczej.

Ja bardziej męczyłem się na Bandicie niż na R6.

 

Na R6 przejechałem z Łodzi do Gdyni (po tej samej trasie wcześniej w pociągu - więc nie na świeżo) z przerwą tylko na tankowanie i raz na autostradzie, żeby rozprostować kolana. Nie bolały mnie nadgarstki, plecy ani nie było jakoś niewygodnie.

R6 tak jak i GSX-R nie lubią powolnej jazdy i wtedy potrafią być mniej wygodne niż turystyk. Ale do przesadnie powolnej jazdy są właśnie turystyki a nie sporty. I nie piszę tu że trzeba zapierdzielać po 200 km/h.

 

Wracając do tematu. Jak sam nie spróbujesz, to o dupę rozbić opinię innych.

Ja mam 187cm 90 kg i R6 jest dla mnie wygodna. Kolega z którym przeważnie jeżdżę (GSX-R 600 2004) jest mojego wzrostu (trochę chudszy) i po 350 km zaczyna marudzić że jest zmęczony trochę. Więc to zależy od osoby a nie tylko od samego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cwikol tutaj masz racje, duzo zalezy od wzrostu i stylu jazdy. Ja na gsxr mecze sie jezdzac turystycznie a z kumplami jest wygodnie. Ja jestem dosyc wysoki to i na maszynach typu r6 czy daytona jest calkiem wporzo, ale pod warunkiem ze jezdzisz dynamicznie, duzo sie na moto ruszasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych 2 motocykli chyba Suzi nieco lepsza pozycja, ale i tak zależy od proporcji kierującego...

Mi pasowała R-6, ale jak nie ma amorka skrętu, trza się trzymać...

 

Pozdr. J-999 - d...pa w górze łeb nad zegarem i się daje radę....

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Fazer jest wygodny ma sportowy wygląd i liter 600-tki zostawia w tyle, więc może litra. Jeżdźę często z kumplem który śmiga na cbr 954 i powiem szczerze że gdyby nie więcej plastików na cebrze to wyglądają podobnie, ludzie którzy nie są w temacie moto w ogóle nierozróźniają jak stoją pod specyficznym kątem.

13703312764b45157fd8fe5.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podobają Ci się motocykle sportowe, to jak kupisz Fazera (który jest bardzo fajny przecież, nie mówię nie) będziesz miał ciągle do siebie żal, że nie kupiłeś sporta. To tak, jakbyś kupił Subaru Imprezę z napędem na przód. Niby podobna, ale nie wiadomo o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie sporty sa motocyklami, dla ludzi którzy wiedzą czego chcą.

Pozycja jest specyficzna, ale wielu ludziom odpowiada. Jazda sportem wymaga przygotowania fizycznego, ale jest tez wygodna.

Ja na różnych motocyklach z tej kategorii robiłem trasy po 500-800 km dziennie i tragedii nie było.

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie samo przysiadniecie sie do super sporta typu R6 czy GSXR 600/1000 jest kalectwem :D

 

VFR polaczenie wygladu sporta z wygoda jazdy turystyka no i ponadprzecietna trwalosc i dbalosc firmy o detale.

 

nie wiem jak mozna pomylic wyglad cbr z fazerem .... chyba w nocy po 0.7 na glowe :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...