Piotr Dudek Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jest na rynku wiele płynów do chłodnic aluminiowych.Dla świętego spokoju możesz tam wlać Castrola lub Motula Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwid Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 W jaki sposob dzieciory to zrobiły? Cytuj 'Opinia jest jak dziura w dupie, każdy ma swoją' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Prostuj żeberka które tylko się da , nie będą się łamać ani odpadać. Chyba sobie nie wyobrażasz jaki spadek wydajności ma chłodnica jak są pozaginane żeberka. Powiem Ci że z własnego doświadczenia zauważyłem że ogromny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Zaznacz w paint'cie które obszary są uszkodzone. W praktyce jest tak że większość motocykli ma zalepione chłodnice błotem, nikt tego z reguły nie czyści, i też dają radę, więc zależy od tego ile procent jest uszkodzone. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 A później płaczą jak się moto popsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 na paczatku wygladalo to mniej wiecej o tak http://w618.wrzuta.pl/obraz/0IbcI8QDoDD/040101_021538 te jasniejsze plamy to poobalane blaszki radiatora http://w618.wrzuta.pl/obraz/4h7KwgM3i7v/040101_021510 do tego jakis palster ktory ciezko bylo zmyc, ale po 10 min zasuwania szczoteczka do zebow wkoncu odpuscil (benzyna) http://w618.wrzuta.pl/obraz/5Syu5bm8Dqp/040101_021607 zabralem sie wiec do demontazu http://w618.wrzuta.pl/obraz/5t63V1KOtj3/040101_112353http://w618.wrzuta.pl/obraz/76qnc2veOit/040101_114501http://w618.wrzuta.pl/obraz/8vUz72TsWzf/040101_115020http://w618.wrzuta.pl/obraz/6p4ulJPg1vH/040101_152116http://w618.wrzuta.pl/obraz/7lhrnNAGenD/040101_115743http://w618.wrzuta.pl/obraz/7H2CAH1grXr/040101_121249http://w618.wrzuta.pl/obraz/4DFHsIpY8lr/040101_150633http://w618.wrzuta.pl/obraz/1bpFFOrKBfb/040101_141323 umylem chlodnice w wannie goraca woda, az sie zdziwilem ile bylo w niej smieci, potem umiarkowanym strumienie powietrza od tylu gdzie zeberka sa dosc proste, przedmuchalem cala. Od frontu gdy prostowalem widac byla jak zeberka sie "poutlenialy"? przez co staly sie bardzo delikatne, te z tylu byly ze 3 x sztywniejsze, Potraktowalem przod zaroodpornym sprayem z wiekszej odleglosci aby pokryc skaleczenia blaszekhttp://w618.wrzuta.pl/obraz/6PXPcvsP5Sh/040101_152046 kawalek odpprostowanych zeberek http://w618.wrzuta.pl/obraz/7uPjyG3JSaR/040101_124305 chlodnica zostala zalozona, ale jeszcze nic do niej nie podpinalem ani nie wlewalem. Chcialbym nowy plyn zalac, mam na stanie takei cos:http://w618.wrzuta.pl/obraz/86EC3uhRT7b/040101_152225 pisze ze w upalne dni sie dobrze spisuje i dziala przy -35, wiec bloku nie rozssadzi zaszybko, i mam wiec teraz na koniec kilka pytan 1 - jak sprawdzic czy juz nic ze starego plynu nie zostalo w silniku? 2- gdzies sa jeszcze jakies spusty plynu ? zagladalem pod pompe i nic takiego nie bylo, a przewodami wszystko zlecialo3- jak podpinac kolejnosc przewodow tak by w miare mozliwosci uniknac zapowietrzenia?4 , najpierw plyn lac w chlodnice potem w zbiornik pod owiewka?5 po skreceniu wszystkiego i zalaniu chlodziwa jak sprawdzic poprawnosc dzialania ukladu chlodzacego ? troche lipne pytania i wszystko jest w serwisowce pewnie (po angielsku) , ale jesli ktos moglby pomoc w jezyku polskim to bylbym bardzo wdzieczny W jaki sposob dzieciory to zrobiły? poprostu matula wpuscila na chate tam gdzie stalo moto, jakas kobiete z dwojka dzieci i ganialy sie po domu , to urwaly mi tylni kierunkowskaz i szperaly ogolnie przy maszynie, widac nawet jak za naklejki sie juz braly :( szkoda ze suzi sie na nich nie obalila...mialyby nauczke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 temp spadla o 3 -4 stopnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.