Skocz do zawartości

brak sily rozrusznika(nowy)


Rekomendowane odpowiedzi

siema, nie wiem czy to odpowiedni dzial, albo problem przedmiotu jest nie wystarczajaco powazny aby go tu zamieszczac ale mam pare pytan,

 

chodzi o skuter rs 450-zwykly chinol, dostalem go do naprawy, troche sie orientuje w tym i owym i kilka napraw takich sprzetow juz mam za soba, jakies cylindry waly simeringi robilem.

 

Nie moge sobie zabardzo poradzic z rozrusznikiem, chodzi o to ze nie ma sily krecic silnikiem (z 50ccm na 60 ccm) - nie ma sily przelamac kompresji, akumulator wlozylem od swojej k1 1000, nie pomoglo, od samochodu tak samo, oba naladowane po brzegi, a rozrusznik nowy. Gdzie tu szukac problemu? zbyt duzo pojemnosc cylindra ? inni montuja takie same i chyba jakos im odpala. zalalem nowy olej, gore zmontowalem precyzyjnie ze ciezko nawet kopniakiem przelamac, silnik cyka bardzo ladnie, ale co z rozrusznikiem? jak sie za niego zabrac skoro on pada gdy tlok podchodzi pod swiece?, wszystkie trybki zdrowe, zasmarowane, nie mam ochoty wiecej robic takich sprzetow, to jest moj ostatni i koniec ze skuterowym grzebactwem, ale chce go koledze zrobic najlepiej jak potrafie, dlatego pytam was , czekam na jakies sugestie, bo napewno ktos mial podobny problem, pozdrawiam pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nominalne sa 50, teraz chyuba nie ma zamiennikow tylko sa bardziej dostepne 60ccm, glowica zostala stara, czyzby zamala komora?

 

robilem juz takie zabiegi kilku innym skuterkow, wieksza dysza, i hulaly

 

mozliwe ze to wina zaduzej kompresji, z kopniaka ladnie odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro piszesz że nawet kopniakiem nie jest lekko przekopać,to nie ma sie co dziwić rozrusznikowi, on nie jest winny, jest jaki jest- chiński- nowy czy stary. Możesz mieć problem z modułem zapłonowym, podmień na chwile od innego skutera.

 

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisuję i naprawiam na bieżąco te sprzęty i to co napisałeś jest dla mnie co najmniej zastanawiające.

Po pierwsze żaden zestaw nie będzie stawiał takich oporów abym miał problemy z obrotem wału przy pomocy kopki,uważam że coś źle złożyłeś albo bendiks nie odbija pozostając na zębatce .

Po drugie sprawdź masy a przedewszystkim masę na silnik.

Po trzecie sprawdź styk na rozrusznik poniewaz tam czasem przy uszkodzonej osłonie lubi zaśniedzieć.

Edytowane przez senekkorzenna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest cciezko przekrecic reka to duze kolo zebate, bez swiecy silnik obraca sie bardzo luzno, kompresja jest zbyt wysoka?zawory na swoim miejscu, z kopniaka udalo mi sie go odpalic, ale taka szarpanina nie jest zdrowa dla dekla, ktory wkoncu peknie jak trafi na jakiegos osilka

 

sprobuje jeszcze podlaczyc rozrusznik grubszym kablem, byc moze zamaly przeplyw rzeczuwiscie, lub gdzies pod masą

 

faktycznie, wszystko sprawne, jedynym markamentem bylo masowanie -luzny kabel czarno-bialy przy pokrywie od magneta, kebel nie byl dokrecony,

 

silnik kreci ale troche zaduzo dymi, kompresja wporzadku, moze to byc przyczyna zbyt duzej ilosci oleju w silniku?

 

dusza z 85 na 100 (1mm) zmieniona, zadna regulacja nie wplywa na kopcenie skuterka, a sadzi dymem az czarno,

Edytowane przez Paweł Szarowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie gdy wkladam 85, nie ma wysokich obrotow, tylko pulsuje i przygasa, 20 % sily, przy tej jest o wiele lepiej, z obrotami jak i sila , oleju jest ponad stan, upuszcze do stanu i zerkne co sie bedzie dzialo, niby taki prosty chinol,a tyle problemow

 

 

jednak tak, nadmiar oleju mu przeszkadzal, az milo kiedy zimny motorek odpala na dotyk

 

pozdrawiam i do zamkniecia

Edytowane przez Paweł Szarowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele razy przy zwiększonej pojemności pozostawaliśmy przy dyszy jaka jest od poczatku albo zmniejszaliśmy o 5.

Kopcenie na czarno może też być spowodowane złym ustawieniem rozrządu.

Edytowane przez senekkorzenna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...