Pajka Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam,Muszę wymienić napęd w motorze ale nie wiem za bardzo jaki łańcuch wybrać - zdecydowałem się na DiD 520 ale nie mam pojęcia ile ogniw powinien mieć, znalazłem zestaw napędowy z łańcuchem 106 ogniw, ale wolę się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 To zależy, jaki masz rozmiar zębatek... Policz ile ogniw masz w starym łańcuchy... Po za tym jak się kupuje napęd to zazwyczaj jest zestaw wiec poszukaj na allegro jaka ilość ogniw jest do danych zębatek. 520 jest chyba za szeroki z tego co mi się wydaje to oryginalnie jest 428.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 520 jest -tutaj ukłon dla hondy bo wolniej się zużywa (dt 125 ma 428) nie kupuj bezoringowego dida -ja się złasiłem bo kasy było mało i nie starczył nawet na rok... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Myślałem, że CRM ma tak jak większość sprzętów tej klasy, 428. Teoretycznie do taki słabych 125 nie powinno się O-ringa dawać, ale znam parę osób co mają np. w DT 125 O-ringa i raczej nie robi to różnicy jeśli chodzi o moc.. Edytowane 5 Lutego 2012 przez kacpers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Myślałem, że CRM ma tak jak większość sprzętów tej klasy, 428. Teoretycznie do taki słabych 125 nie powinno się O-ringa dawać, ale znam parę osób co mają np. w DT 125 O-ringa i raczej nie robi to różnicy jeśli chodzi o moc..To tak jak z pakowaniem do Crossówek łańcuchów bezoringowych. Mają mniejsze opory więc takie montują w fabryce ale amator różnicy nie odczuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jak tylko trochę przestanie mrozić to sprawdzę ilość ogniw i ilość zębów na zębatkach. Na allegro najczęściej są zębatki 13 lub 14 przednia i 38 tylna. Znalazłem jakiś plik DiD i tam jest opisane, że 12-36 i 108 ogniw. Wymienię na 13-38 ale czy w takim wypadku zmieniać ilość ogniw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 po co ci taki mocny łancuch, to nie cr mozesz smiało załozyc CZ albo inną tańszą markę, te DIDY z allegro to często podróbki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Teoretycznie do taki słabych 125 nie powinno się O-ringa dawać, ale znam parę osób co mają np. w DT 125 O-ringa i raczej nie robi to różnicy jeśli chodzi o moc.. ale robi ogromną róznicę jeśli chodzi o żywotność...ja kupiłem najtańszy bezoring do crm i mimo smarowania mycia cudownych obrzędów ledwo wytrzymał rok i był tragiczny - wyciągnięty jak guma w majtach, w każdą możliwą stronę luzy na ogniwach i ogólnie do śmieci......a kumpel w dt 125 miał 428 dida też z alegro bodajrze xring (taki niebieskawy :D ) nic z nim nie robił i po 2 latach dopiero się naciąg kończył ale jeszcze rewelacyjnie przylegał do zębatek.... kij z kosztami ale pęknięcie łancucha może się skończyć tragicznie dla karterów i nie tylko.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Załóż jakiegoś o-ringa , bezoringowe tak jak michoa pisze, w suchym terenie ewentualnie na torze dobrze się sprawdzają, ale jak poczują wodę i błoto to miazge z nich robi. Ktoś wyżej pisał o CZ jako tanim łańcuchu, a przecież jest stokroć lepszy od przereklamowanego DIDA (miałem po kilka kompletów tego i tego) Polecam również EK , to bardzo dobre łańcuchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.