Boniek Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Powiedziałbym, że generalnie chodzi o powiększenie stawki. Bez zawodników CRT byłaby bida. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 A ja bym się wcale nie zdziwił, gdyby się okazało, że jakiś domorosły mechanior wydłubał w CRT jakiś silnik, który ma właściwości lepsze od tych "potentackich" :). I w sumie tego im życzę, zrobiłoby się ciekawie :) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Za mały budżet w CRT żeby stworzyć jednostkę lepszą niż z GP, z gó*na bata nie ukręcisz, domorosły mechanior raczej nie wymyśli czegoś lepszego i tańszego niż banda inżynierów z krwi i kości. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Polecam oglądać WSBK,WSS,oraz WSST...większe emocje.Ciekawsza rywalizacja :) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Za mały budżet w CRT żeby stworzyć jednostkę lepszą niż z GP, z gó*na bata nie ukręcisz, domorosły mechanior raczej nie wymyśli czegoś lepszego i tańszego niż banda inżynierów z krwi i kości.Odwołam się do naszego podwórka. Wyścigi motorowodne w klasie bodaj 0-350. Wszyscy kupowali włoskie dwucylindrowe boksery (nota bene Rossiego), bo były najlepsze. H. Synoradzki z tego co pamiętam sam opracował silnik, krótsze korby, wyżej się kręcił (kolo 18k obrotów) i zawsze był w czubie. Teraz się już tym nie interesuję, więc nie wiem co i jak. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Ale to raczej nie ta klasa, nasze podwórko to nie międzynarodowe zawody TOP CLASS, gdzie nie kupuje się silników na wagę z fabryki która robi to w milionach sztuk, tylko opracowuje całkowicie nowe rozwiązania, zmienia, kombinuje itp. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 miłosz, to własnie klasa międzynarodowa była, tylko zawodnik polski akurat. Zresztą w tym sporcie wtedy liczyli się Polacy i Włosi właśnie. Marszałek, Colombi, Synoradzki, sporadycznie jakieś inne nacje. Mniej popularny sport po prostu, ale na pewno nie mniej widowiskowy. Silniki robione były we Włoszech na zamówienie. No ale nie odbiegajmy od meritum :) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Za mały budżet w CRT żeby stworzyć jednostkę lepszą niż z GP, z gó*na bata nie ukręcisz, domorosły mechanior raczej nie wymyśli czegoś lepszego i tańszego niż banda inżynierów z krwi i kości. W zeszłym sezonie było głośno że Checa kręci lepsze czasy na teoretycznie seryjnie produkowanym Ducu niż Rossi. Wiadomo że z tej serii niewiele zostało ale jeśli można uzyskać takie wyniki bazując na seryjnie produkowanym motocyklu to dla mnie całe to CRT jest jednym wielkim nieporozumieniem skoro różnica w czasach sięga nawet 10 sekund. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Jak się weźmie czasy czołówki CRT (Edwards) i końcówki GP to jednak może być ciekawie. A to dopiero testy. Motyw z czasami C. Cheki to ciekawa rzecz - nie wiedziałem. Jak się posłucha Stonera o półrocznym czekaniu na części w Ducati to trudno uwierzyć, że mogą nawiązać walkę z Hondą czy Yamahą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Wszystko wskazuje na to, że Ducati wzięło się do roboty, bo Vale poprawia czasy. Inni owszem też (http://www.motogp.com/en/TestResults/MotoGP+Sepang+Test+2012 ), ale w zeszłym sezonie tak nie było. Więc coś tam jednak drgnęło, z czego nie tylko się cieszę jako fanka Rossi'ego, ale fanka wyścigów w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Patrząc na wyniki z tych paru dni w tym roku widzę kolejność 1. Stoner 2. Lorenzo 3. Rossi.Reszta raczej nie utrzyma ich tempa wyścigowego. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Jeszcze Spies może namieszać. Szkoda, że nie ma Marco...na pewno nie odpuszczałby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Hm... Czy w wyścigach Motogp jest jakiś przepis regulujący przewagę lżejszego zawodnika nad cięższym?? No bo jak porównuję wagę takiego Pedrosy (51) do Rossiego (69) to musi się jakoś przekladać na telemetrię? Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Chyba jest tylko przepis o minimalnej wadze łącznej zawodnika i motocykla. Ale nie jestem pewna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Znalazlem tylko przepis mówiący o minimalnej wadze motocykla (150 kg do 800 ccm i 153 kg powyżej). Jeśli nie ma, to teraz trochę inaczej będę patrzył na szanse Rossiego :mellow: .Teraz rozumiem taktykę Yubaska na następny sezon:) Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.