bartMFK Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 no i widzicie chłopaki. niekłamałem. wsyztsko da się pokojowo wytłumaczyć. peace&love, hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Października 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 no i widzicie chłopaki. niekłamałem. wsyztsko da się pokojowo wytłumaczyć. peace&love, Mhmmm takie coś to rozumiem. Szkoda, że nie wszyscy to rozumieją i robią bydło, jak niejaki zbanowany Zły Człowiek czy inny Krasek. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 spoko, spoko. wiesz oni się poprostu zdenerwowali za bardzo na wejściu. chłopaki mieli ochote dym zrobic, zrobili i ponieśli konsekwencje. a ja się jakoś uwinąłem od tego, hehehe i próbuje pokazać że można jeździć ostro motorem bez szczególnego nisczenia go. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Koleś na MZcie naprawdę fajnie jeździ. Stawia leciutko na koło bez żadnego wysiłku. Osobiście wątpię czy było to na 3 i przy 70 km/h, ale jego umiejętności są naprawdę bardzo duże. Im słabszy sprzęt tym trudniej wykonywać takie ewolucje, a MZ do silnych nie należy. Łatwość z jaką podnosi koło pozwala mi przypuszczać że musi mieć pozmieniane zębatki. Kiedyś myslałem by kupić sobie do takich jazd MZ z silnikiem Rotaxa 500 cm. Problem w tym, że Niemcy chcą jakieś chore ceny za te wehikuły. Myślałem też nad tym by do jakiejś ramy Simsonka, wsadzić silnik od GSa, czy czegoś podobnego i przód z dwoma tarczami. Ciekawe jak to by się sprawowało. Ps. Widzisz bartMFK :!: Jednak można normalnie rozmawiać bez obrażania kogokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Kurde kiedys napisałem ,ze kumpel ponoć jakis czas temu włożył silnik hondy 125 do ogara (wzmocniona rama itp) i każdy mnie wyśmiał na forum jest simson z silnikiem od eci 150,widziałem motorynki z silikami od wsk (nawet była fota na forum z silnikiem eci 150) a terazMichał pisze ,że kiedyś chciał włożyc silnik GS do simsona no kuurde wtedy wszyscy mnie wyśmiali a ja sobie tak myśle ,że to może była prawda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Bez kitu kozak :) nie problem jest jechać na gumie jak się ma 100Hp, problem jest gdy się ma 20 ;):buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 no możecie wierzyć lub nie, ale ja jechałem na motorze obok niego i było na liczniku 70, tego jestem pewny. tego że na 3 też jestem pewny, bo jakby to było 2 to by na gumie z taką prędkością było ciężko. aha i zębatka jest seryjna. tylko to jest MZka z serii tych krótszych 251, więc dlatego lepiej idzie na gume :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 tylko to jest MZka z serii tych krótszych 251' date=' więc dlatego lepiej idzie na gume :)[/quote'] to sa takie ?? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 a ktuj sprzeta do bolu przeciez po to go remontujesz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 a ten znowu swoje :-D :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Ale mi by bylo wstyd palic gume MZ poto zeby zaimponowac "dupie" W Rzeszwoie watpie zeby jakos nato poszla. Nawet łatwa woli koles z scigaczem nawet starym ( one patrza tylko na wyglad) Niz kolesia na odpicowanej MZ.. nieno porazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 MZ może palić gume ale na trawie :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Oj' date=' się pośmiałem.. :-D A HARD-CORE to przedewszystkim muzyka i subkultura. http://www.hard-core.pl/ Ma też odnogi - thrash-core, metal-core, hate-core, grind-core, SE-core, mosh-core, krishna-core......... :PPank Rider i poto odświerzasz temat z przed ponad roku i 3 stron z całego topicu :?: 8O :? No cóż .... :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 Przeczytałem tylko ta stronę i powiem wam, ze kumpel ma motorynke przerobioną, ale silnik oryginalny (polska trójka), to tak sie nauczył na koło tym stawiać i jechać, że na kole przejedzie spokojnie 300m.Znajomy ma też EtKe 150 to tez spokojnie na koło ja postawi i przejedzie pare metrów, a co do palenia gumy to raz podniesliśmy tył i załączył 2 bieg, wtedy puścilismy tył to normalnie spalił gume bez żadnego podskakiwa itp. rzeczy. Co do wstawiania mocnych silników w motorynki czy inne wechikuły to na jednym FTP jest tego duzo :evil: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motorider251* Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 "Jak sie pali gume Mz??" głupie pytanie tak jak każdym motocyklem Miałem MZ 251 i barbzo łatwo sie nią paliło na 1 i 2 biegu a nawet na 3 bez stawiania na stopke i na suchym asfalcie !!!!!!!!!! a i na koło łatwo szła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.