kawasaki1000 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam, mam problem nie dawno kupiłem kawasaki GTR1000 na początku wszystko było dobrze motor ładnie i równo chodził gdy teraz postał ponad dwa tygodnie kompletnie nie chce zapalić jedyne oznaki jakie wydaje to strzelanie w tłumik. Jaka może być tego przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Podobny objaw mieliśmy w XJ600 była to wina paliwa pomogło spuszczenie i nalanie świeżego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) Spuścić paliwo z gaźników i zbiornika, wymienić świece. Zalać nowe paliwo i będzie żył. Standardowa procedura. Raz zalane świece umierają, potrzebujesz nowych. Ewentualnie doraźnie możesz obecne świeczki wygrzać na palniku w kuchni, też powinno pomóc. Niedawno robiłem takie "emergency" na szybko bo kolega nie miał czym do pracy jechać, motÓr ześwirował. Jest to metoda "na chwilę" po przy następnym odpalaniu ze ssaniem świece umrą na dobre. Może być też tak że masz niesprawny układ zasilania i na postoju któryś garnek zalał się paliwem do pełna. Wtedy będzie więcej zabawy. Nie odpalaj silnika jeśli nie upewnisz się że w żadnym z cylindrów nie było większej ilości paliwa, bo zatrzesz silnik. Paliwo spływa w dół silnika rozrzedzając olej. Edytowane 23 Stycznia 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (...) teraz postał ponad dwa tygodnie kompletnie nie chce zapalić jedyne oznaki jakie wydaje to strzelanie w tłumik. a po kiego grzyba go palisz w środku zimy, jak śnieg sypie?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki1000 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Po pierwsze u mnie nie sypie śnieg, a po drugie to po to żeby jak się zacznie sezon to na nim jeździć a nie siedzieć z nim w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 A mi się wydaje na odwrót - po to go męczysz teraz, żeby mieć kłopot na wiosne :)Motocykla nigdy przez zimę nie odpalam, a na wiosne wkładam naładowany akumulator i silniczek załapuje od strzała.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
model Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam. W GTR 1000 jest oczko do kontroli oleju, pisze by wlewać 3,7l . Wlewając na oczku pokazał mi stan w połowie czyli tak jak powinno być, dolałem jeszcze trochę do maksa, czyli oczko zalałem prawie całe... W bańce 4l-trowej został mi olej jakieś 1,5l . Czyli wlazło ok.2,5l. DLACZEGO?A może wlać tyle ile pisze (3,7l) bez wzgledu na to co oczko pokazuje?Może w tym modelu oczko pokazuje minimalny stan? Nie wiem mam ten motocykl od kilku dni. Wcześniej jeżdziłem Yamahą i tam oleju wchodziło 2,5l ale w oczku stan był w połowie. Idiotyczny problem, ale proszę o odpowiedź użytkownika GTR1000. Pozdrawiam i wesołych świąt przy okazji ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaami112 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Model, a spuściłeś cały olej napewno? Odkręcałeś filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
model Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Stał na głównych nóżkach, silnik był ciepły, to powinno zlecieć... Chyba, że należało go poprzechylać na boki tego nie robiłem. Filtru nie otkręcałem. Ale do filtra ile może wejść oleju? 0,3+/-0,5l ?? A tutaj zostało mi dużo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wymieniłes olej bez filtra ? :bigrazz:Filtr to grosze w porównaniu do dobrego oleju. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) Tak, warto przechylić moto w stronę spustu żeby zlał się cały. Do tego konieczna jest wymiana filtra, w którym jest też stary olej... Może podłoże na ktorym stał moto nie było do końca równe i stary olej gdzieś tam został w silniku ;) Edit: Po wymianie oleju odpal maszynkę i zostaw żeby nagrzał się odpowiedniej temperatury. Później na wyłączonym silniku sprawdź w oczku jak to wygląda.Albo sprawdź ile starego oleju Ci sciekło. Wymieniłes olej bez filtra ? :bigrazz:Filtr to grosze w porównaniu do dobrego oleju. I kup tu prawidłowo serwisowany motocykl :/ Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez Dar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
model Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wymieniłes olej bez filtra ? :bigrazz:Filtr to grosze w porównaniu do dobrego oleju. Tak. Filter z olejem wymieniany był kilka miesiecy temu, a Kawa nie przejechała od tego czasu ani jednego kilometra. Olej wymieniłem tylko po to by mieć ją zalaną nowym. Tak, warto przechylić moto w stronę spustu żeby zlał się cały. Do tego konieczna jest wymiana filtra, w którym jest też stary olej... Może podłoże na ktorym stał moto nie było do końca równe i stary olej gdzieś tam został w silniku ;) Edit: Po wymianie oleju odpal maszynkę i zostaw żeby nagrzał się odpowiedniej temperatury. Później na wyłączonym silniku sprawdź w oczku jak to wygląda.Albo sprawdź ile starego oleju Ci sciekło. I kup tu prawidłowo serwisowany motocykl :/ Oleju ściekło mi ok.3,5l. Powodem wymiany oleju było właśnie to, że oczko było całe zalane i nie widziałem ile jest w niej oleju. Okazało się że wiecej niż powinno być.Czyli nadal nie wiem ile powinno być tego oleju w niej hahaha.Ale dziekuje za pomoc. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Oczko może dobrze działac na włączonym silniku (nie znam tego modelu) . Jezeli prawidłowo spuściłeś olej to wlej spowrotem łącznie 3,5L . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Z którego roku masz tego GTR'a? Tutaj masz info dot. ilości oleju: Model 1986-1996 - Olej bez filtra: 3,0 LITRA 10W40 GP Olej z filtrem: 3,7 LITRA 10W40 GP http://www.moto-akcesoria.pl/motobase_dane.php?where=dane&motobase_model_id=893 Model 1997-2003 - Olej bez filtra: 2,8 LITRA. 10W40-20W50 Olej z filtrem: 3,0 LITRA. 10W40-20W50 http://www.moto-akcesoria.pl/motobase_dane.php?where=dane&motobase_model_id=894 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
model Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.