Adam M. Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Przy stopniu sprezania prawie 12 : 1 cisnienie sprezania musi byc powyzej 10 bar, 5 bar to silnik nie powinien dac sie zapalic :).W kazdym razie zrob probe olejowa, tzn taki sam pomiar tylko wlej lyzke oleju do cylindra.Zastanawiam sie tez czy np dekompresator nie cieknie i stad az tak niskie cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Tak jak Adam.M piszę, przy 5 barach ten silnik nie powinien jeździć. W tym modelu masz 3 niezależne od siebie dekompresatory, jeden na kierownicy, drugi, ten o którym piszesz czyli przy starterze i trzeci na wałku rozrządu automatyczny. Także najpierw trzeba je zdezaktywować, a potem mierzyć. Generalnie możesz jeszcze rozebrać gaźnik i powiedzieć jakie masz dysze i zobaczymy co tam siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Tak jak Adam.M piszę, przy 5 barach ten silnik nie powinien jeździć. W tym modelu masz 3 niezależne od siebie dekompresatory, jeden na kierownicy, drugi, ten o którym piszesz czyli przy starterze i trzeci na wałku rozrządu automatyczny. Także najpierw trzeba je zdezaktywować, a potem mierzyć. Generalnie możesz jeszcze rozebrać gaźnik i powiedzieć jakie masz dysze i zobaczymy co tam siedzi.I przy okazji sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej :icon_biggrin: No i zaworek iglicowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEJKA221 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) Panowie zdjąłem pokrywę od głowicy w niej zamontowane są ciengiełka do otwierania zaworów ,czy miarodajna będzie proba ciśnienia na zamkniętych wszystkich zaworach,??? Po zapaleniu żarówki stwierdzam że nie bo skąd weżmie powietrze skoro ssący jest zaknięty.to dobry trop czy sie myle? Edytowane 13 Stycznia 2012 przez MACIEJKA221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 dobry. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEJKA221 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tak jak Adam.M piszę, przy 5 barach ten silnik nie powinien jeździć. W tym modelu masz 3 niezależne od siebie dekompresatory, jeden na kierownicy, drugi, ten o którym piszesz czyli przy starterze i trzeci na wałku rozrządu automatyczny. Także najpierw trzeba je zdezaktywować, a potem mierzyć. Generalnie możesz jeszcze rozebrać gaźnik i powiedzieć jakie masz dysze i zobaczymy co tam siedzi.TAK JAK MÓWISZ JEST TAM TRZECI I KTÓRY DZIAŁA ODŚRODKOWO I PRZY KAŻDYM LŻEJSZYM KOPNIĘCIU LUB ZATRZYMANIU CYKLU W ZŁYM MOMĘCIE ZBIJA CIŚNIENIE,WIĘĆ JAK SPRAWDZACIE CIŚNIE NIE SPRĘŻANIA W TAKICH SINGLACH,POŁAMIE KOPKE A GO NIE NABIJE.JEST NA TO JAKIŚ PATENT??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 wyjaśnij nam o czym piszesz bo totalnie nie zrozumiałem.Co to takiego te - uszczelniacze gniazd zaworowych?uszczelniacze gniazd zaworowych?? pokażcie bo nie widziałem czegoś takiego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.