Skocz do zawartości

spadek mocy na wyższych biegach brak paliwa?


MACIEJKA221
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy stopniu sprezania prawie 12 : 1 cisnienie sprezania musi byc powyzej 10 bar, 5 bar to silnik nie powinien dac sie zapalic :).

W kazdym razie zrob probe olejowa, tzn taki sam pomiar tylko wlej lyzke oleju do cylindra.

Zastanawiam sie tez czy np dekompresator nie cieknie i stad az tak niskie cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Adam.M piszę, przy 5 barach ten silnik nie powinien jeździć. W tym modelu masz 3 niezależne od siebie dekompresatory, jeden na kierownicy, drugi, ten o którym piszesz czyli przy starterze i trzeci na wałku rozrządu automatyczny. Także najpierw trzeba je zdezaktywować, a potem mierzyć. Generalnie możesz jeszcze rozebrać gaźnik i powiedzieć jakie masz dysze i zobaczymy co tam siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Adam.M piszę, przy 5 barach ten silnik nie powinien jeździć. W tym modelu masz 3 niezależne od siebie dekompresatory, jeden na kierownicy, drugi, ten o którym piszesz czyli przy starterze i trzeci na wałku rozrządu automatyczny. Także najpierw trzeba je zdezaktywować, a potem mierzyć. Generalnie możesz jeszcze rozebrać gaźnik i powiedzieć jakie masz dysze i zobaczymy co tam siedzi.

I przy okazji sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej :icon_biggrin: No i zaworek iglicowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zdjąłem pokrywę od głowicy w niej zamontowane są ciengiełka do otwierania zaworów ,czy miarodajna będzie proba ciśnienia na zamkniętych wszystkich zaworach,???

 

Po zapaleniu żarówki stwierdzam że nie bo skąd weżmie powietrze skoro ssący jest zaknięty.

to dobry trop czy sie myle?

Edytowane przez MACIEJKA221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Adam.M piszę, przy 5 barach ten silnik nie powinien jeździć. W tym modelu masz 3 niezależne od siebie dekompresatory, jeden na kierownicy, drugi, ten o którym piszesz czyli przy starterze i trzeci na wałku rozrządu automatyczny. Także najpierw trzeba je zdezaktywować, a potem mierzyć. Generalnie możesz jeszcze rozebrać gaźnik i powiedzieć jakie masz dysze i zobaczymy co tam siedzi.

TAK JAK MÓWISZ JEST TAM TRZECI I KTÓRY DZIAŁA ODŚRODKOWO I PRZY KAŻDYM LŻEJSZYM KOPNIĘCIU LUB ZATRZYMANIU CYKLU W ZŁYM MOMĘCIE ZBIJA CIŚNIENIE,WIĘĆ JAK SPRAWDZACIE CIŚNIE NIE SPRĘŻANIA W TAKICH SINGLACH,POŁAMIE KOPKE A GO NIE NABIJE.JEST NA TO JAKIŚ PATENT???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...