Skocz do zawartości

Rpmet 717 2T


lukaszs99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dozownik jest wygodny w użyciu bo sam się używa, ale dolewanie oleju do mieszanki daje 100% pewność że silnik smarowany.

 

 

Wlej do paliwa olej w odpowiedniej ilości. Zrób tak ze 3 litry paliwa. Wlej do baku i jeździj, obserwuj co się dzieje. To jest ławiejszy sposób określenia gdzie leży problem, zamiast od razu tracić kasę na nowy dozownik czy inne cuda.

 

 

Powyżej w jednym poście napisałeś takie coś:

 

"...Zkolei filtr paliwa też wymieniłem ze stozkowego na tuningowy..."

 

Czyli że co? Hujowy na bardzo hujowy zmieniłeś? Usunąłeś/przerobiłeś puszkę filtra w jakiś sposób? Puszka musi zostać oryginalna a w niej oryginalny filtr. Inaczej cuda będą się działy z Twoim skuterem. W chińczykach nie wolno nic majstrować w okolicy filtra powietrza! Jeśli masz jakieś przeróbki, filtr o "małym oporze" czy inne, tuningowe gówno to pewnie dlatego się zaciera.

 

Ewentualnie niewłaściwa regulacja gaźnika może powodować przegrzewanie silnika, ale wtedy olej z dozownika powinien i tak smarować.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkreciłem teraz świece i ma kolor jasny. Filtr powietrza jest w stanie bardzo dobrym. Niedawno był zmieniany na nowy. A jeżeli chodzi o filtr paliwa to cały cza miałem taki ( wiekszy od optymalnego-stożkowego i prawie taki duzy jak do samochodu np. z malucha.)

Używalem tego filtra przez 2 tysiące km i nic nie było. Tylko ten kolor świecy teraz mnie martwi.

 

Gaźnik jest wporządku bo mechanik mi go czyścił. Chyba że kupiłem wadliwy cylinder!? Możliwe to? Kupiłem go w sklepie firmowym romet ale jest przeznaczenia do Yamaha. Czy nietypowy typ cylindra może byc tez przyczyną zacierania sie silnika!? Szkoda mi pieniędzy na nowy silnik. Proszę o porade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dozownik jest wygodny w użyciu bo sam się używa, ale dolewanie oleju do mieszanki daje 100% pewność że silnik smarowany.

 

 

Wlej do paliwa olej w odpowiedniej ilości. Zrób tak ze 3 litry paliwa. Wlej do baku i jeździj, obserwuj co się dzieje. To jest ławiejszy sposób określenia gdzie leży problem, zamiast od razu tracić kasę na nowy dozownik czy inne cuda.

 

 

Powyżej w jednym poście napisałeś takie coś:

 

"...Zkolei filtr paliwa też wymieniłem ze stozkowego na tuningowy..."

 

Czyli że co? Hujowy na bardzo hujowy zmieniłeś? Usunąłeś/przerobiłeś puszkę filtra w jakiś sposób? Puszka musi zostać oryginalna a w niej oryginalny filtr. Inaczej cuda będą się działy z Twoim skuterem. W chińczykach nie wolno nic majstrować w okolicy filtra powietrza! Jeśli masz jakieś przeróbki, filtr o "małym oporze" czy inne, tuningowe gówno to pewnie dlatego się zaciera.

 

Ewentualnie niewłaściwa regulacja gaźnika może powodować przegrzewanie silnika, ale wtedy olej z dozownika powinien i tak smarować.

Kurde no ale jak uboga musiała by być mieszanka żeby się zatarł po 4 km... :blink: A co do zmiany filtrów ro rzeczywiście im to nie służy. Sprawdzałem w praktyce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dopiero teraz pisze że ma jakiś "nietypowy typ cylindra". Czyli jaki? Nie tak jak powinien być? A my tu głowimy się nad przyczyną. :banghead:

 

Jasny kolor świecy to uboga mieszanka. W silniku 2T uboga mieszanka to nie tylko słabe smarowanie, bo masz dozownik który w stanie całkiem sprawnym smaruje cylinder. Ale uboga mieszanka nie chłodzi cylindra tak jak powinna, to powoduje zwiększony bilans cieplny silnika a w efekcie zacieranie się.

 

Regulacja gaźnika jest konieczna w tym przypadku. Jeśli masz oryginalną puszkę filtra to na wlocie do niej jest taka kiszka w postaci harmonijki a na jej wlocie korek z otworami.Raz musi być ten korek tylko, innego razu bez korka bo inaczej silnik nie zadziała, innego razu w korku musi być kawałek gąbki który przytłumi wlot powietrza. W ten oto sposób reguluje się ilość powietrza w chińskich sprzętach. :icon_mrgreen: Smutne ale prawdziwe.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

na docieraniu powinno się stosowac mieszanke razem z dozownikiem, stosunek 1%

a pozatym to powinieneś wymienic dysze w gaźniku na większą bo ważne jest chłodzenie wewnętrzne, ja popełniłem błąd, wsadziłem cylinder 70cc i nic nie regulując jeździłem, po 3 dniach cylinder padł :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiadomo czy przy okazji tych zatarć nie dostały inne elementy- wał łożyska, korba. Może korbowód łapie, może jest krzywy. Jak się zacierał, zawsze tak samo ? z której strony? Jak się nadmiernie grzeje to normalne w okresie docierania ale bez przesady. Jak z chłodzeniem, wszystko sprawne? Szkoda pieniędzy na tłoki. Trzeba znaleźć przyczyne. Zanim się zatrze są objawy, typu spadek mocy, nadmierne nagrzewanie i trzeba wtedy działać, a nie czekac az stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...