Skocz do zawartości

..plywajacy tyl w XT600


Gość yeuop
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na dobry poczatek sezonu strzelilem dzisiaj prawie 90km z kumplem, bylo troche po asfalcie, ale tez szuterek, blotko, snieg, kaluze itp. Bylo genialnie ;)

Ale podczas napedzania sie po szuterku stwierdzilem, ze do 50-60km/h jest bardzo poprawnie, natomiast kolo 80km/h tyl zaczyna byc tapczanowaty. Szybciej nie probowalem jechac.

Czy to oznacza, ze tylny amorek juz ma dosyc? Ile moze kosztowac wymiana? Co sie kupuje? Oryginalny czy jakis inny?

A moze to moje braki w technice i np nieodpowiednia pozycja?

Klopot scisle polega na tym, ze dopoki szuterek jest rowny, to jest dobrze. Ale jak podczas tego szuterku wjedzie w jakas mniejsza dziure lub przeleci przez mniejszy kamien, to wowczas nie "polyka" szybko nierownosci, tylko "reakcja" motocykla trwa niecala sekunde. Motocykl sie na chwile jakby "wygina". No kurcze, nie wiem, jak to opisac.

Dzieki za sugestie.

 

PS: Moto ma 120tys. km przebiegu, tylny amorek jest raczej od nowosci. Moto zmeczone zyciem :D Niemniej w tylnym zawieszeniu nie ma zadnych luzow, zero stukow itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnieniem nigdy sie nie zajmowalem, do jazdy po asfalcie dawalem okolo 2,2-2,3..... czy do jazdy w terenie powinienem opuscic? klopot w tym, ze ja czasem latam po asfalcie, czasem w terenie i grrrr.. nie wiem, jakie ustawic to cisnienie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Kiepskiej baletnicy,to i rąbek u spódnicy..."

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zobacze, ile pisze na oponach.... a moze ja po prostu jestem zbyt lekki (bo jestem) i dlatego moto tak sie zachowuje? moze to ustawienie tylnego amorka?

jezdze na jedynych oponach, ktore uznaje - ale innych nigdy nie sprawdzilem, nigdy ;)

mitasy e07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz luzy na tulejach tylnego wahacza, ktore sa mozliwe do sprawdzenia tylko po odpieciu amora od tego wahacza.

Mitasy to nie najlepsze opony na swiecie, raczej wprost przeciwnie.

Oprocz tego amor moze byc tez zmeczony zyciem.

Twoja lekka waga powoduje raczej ze dopiero teraz przy wyzszej szybkosci to odczuwasz a nie odwrotnie, czyli jest zaleta a nie wada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa jest taka że jadąc po szutrze moto zawsze będzie jechał lekką rybką, ja zawsze mam takie odczucie a zrobiłem po szutrze nie mało kilometrów i to nie w turystycznym tempie. A jeżeli tam od nowości nic nie było w zawieszeniu robione to luzy jakieś są już na pewno, które to potęgują odczucie jak to opisałeś "wyginania"

Edytowane przez hesuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od ciśnienia

 

2,3 to zdecydowanie za dużo, daj po 1,5 bara

w terenie różnica 0.1 jest odczuwalna

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...