Gość yeuop Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Na dobry poczatek sezonu strzelilem dzisiaj prawie 90km z kumplem, bylo troche po asfalcie, ale tez szuterek, blotko, snieg, kaluze itp. Bylo genialnie ;)Ale podczas napedzania sie po szuterku stwierdzilem, ze do 50-60km/h jest bardzo poprawnie, natomiast kolo 80km/h tyl zaczyna byc tapczanowaty. Szybciej nie probowalem jechac. Czy to oznacza, ze tylny amorek juz ma dosyc? Ile moze kosztowac wymiana? Co sie kupuje? Oryginalny czy jakis inny? A moze to moje braki w technice i np nieodpowiednia pozycja?Klopot scisle polega na tym, ze dopoki szuterek jest rowny, to jest dobrze. Ale jak podczas tego szuterku wjedzie w jakas mniejsza dziure lub przeleci przez mniejszy kamien, to wowczas nie "polyka" szybko nierownosci, tylko "reakcja" motocykla trwa niecala sekunde. Motocykl sie na chwile jakby "wygina". No kurcze, nie wiem, jak to opisac. Dzieki za sugestie. PS: Moto ma 120tys. km przebiegu, tylny amorek jest raczej od nowosci. Moto zmeczone zyciem :D Niemniej w tylnym zawieszeniu nie ma zadnych luzow, zero stukow itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) ile wiatru pompujesz w koła? 120 k km? nieźle Edytowane 1 Stycznia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 cisnieniem nigdy sie nie zajmowalem, do jazdy po asfalcie dawalem okolo 2,2-2,3..... czy do jazdy w terenie powinienem opuscic? klopot w tym, ze ja czasem latam po asfalcie, czasem w terenie i grrrr.. nie wiem, jakie ustawic to cisnienie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 nabij 0.9-1.0 na terenową jazdę i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 no ale jak wy, prawdziwi endurowcy, to robicie w praktyce? bo dla mnie jest nie do pomyslenia, ze codziennie bede (czasem nawet po kilka razy) zmienial cisnienie w oponach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 kolego, a co ci przeszkadza niższe ciśnienie na asfalcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 kolego, a co ci przeszkadza niższe ciśnienie na asfalcie? moto mi sie buja na zakretach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Ale 2,3 to na asfalt nawet za dużo, zobacz w instrukcji ale wydaje mi się że 1,7 to max.Ja w tego typu motocyklach nabijam ok 1,5. A na jakich oponach jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 nic ci się nie będzie bujać, nabij tyle ile napisałem i nie szukaj dziury w calym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 "Kiepskiej baletnicy,to i rąbek u spódnicy..." Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 no zobacze, ile pisze na oponach.... a moze ja po prostu jestem zbyt lekki (bo jestem) i dlatego moto tak sie zachowuje? moze to ustawienie tylnego amorka?jezdze na jedynych oponach, ktore uznaje - ale innych nigdy nie sprawdzilem, nigdy ;)mitasy e07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 kolego ciśnienie w ogumieniu nie zależy od opony tylko od motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Masz luzy na tulejach tylnego wahacza, ktore sa mozliwe do sprawdzenia tylko po odpieciu amora od tego wahacza.Mitasy to nie najlepsze opony na swiecie, raczej wprost przeciwnie.Oprocz tego amor moze byc tez zmeczony zyciem.Twoja lekka waga powoduje raczej ze dopiero teraz przy wyzszej szybkosci to odczuwasz a nie odwrotnie, czyli jest zaleta a nie wada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) Druga sprawa jest taka że jadąc po szutrze moto zawsze będzie jechał lekką rybką, ja zawsze mam takie odczucie a zrobiłem po szutrze nie mało kilometrów i to nie w turystycznym tempie. A jeżeli tam od nowości nic nie było w zawieszeniu robione to luzy jakieś są już na pewno, które to potęgują odczucie jak to opisałeś "wyginania" Edytowane 1 Stycznia 2012 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) zacznij od ciśnienia 2,3 to zdecydowanie za dużo, daj po 1,5 baraw terenie różnica 0.1 jest odczuwalna Edytowane 1 Stycznia 2012 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.