zorak Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 (edytowane) hejchcę jechać obejrzeć moto z poniższego linku i proszę o pomoc. Potrzebuję moto do latania w weekendy i to też nie każde bo czasu brak. Teren w jakim się poruszam to strumyki, błotka, lasy i dojazdówki do lasu. W lesie to zazwyczaj długie podjazdy np jakimś wąwozem lub po prostu piony - 125 2t czasem nie mają siły wyskrobać się na szczyt. Czym się poruszałem do tej pory:- YZ 250 z 94 roku- RMZ 250 z 2004 roku- RMZ 450 z 2007 rokuo ile pierwszymi dwoma latało mi się super to 450 była niewypałem: za ciężka, za duża i tylko 4 biegi. Teraz na pewno chcę powrócić do 2T i rozważam exc 300. Nie mam gdzie pośmigać aby zobaczyć gabarytowo czy mi odpowiada i mam obawy czy przy moich 174cm nie będzie za wysokie i czasem może braknąć nogi - czy takie moto z 2003 roku jest gabarytowo porównywalne z SX250 z 2004 roku ??I najważniejsze pytanko - czy kwota 9 tyś za ten rocznik (pod warunkiem że moto jest w dobrym stanie) jest ok czy dużo ?? sejmano oglądałeś tego exc 300 ?? zdaj relacjehttp://otomoto.pl/kt...t-M2746380.html Edytowane 1 Lutego 2012 przez zorak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 (edytowane) hejchcę jechać obejrzeć moto z poniższego linku i proszę o pomoc. Potrzebuję moto do latania w weekendy i to też nie każde bo czasu brak. Teren w jakim się poruszam to strumyki, błotka, lasy i dojazdówki do lasu. W lesie to zazwyczaj długie podjazdy np jakimś wąwozem lub po prostu piony - 125 2t czasem nie mają siły wyskrobać się na szczyt. Czym się poruszałem do tej pory:- YZ 250 z 94 roku- RMZ 250 z 2004 roku- RMZ 450 z 2007 rokuo ile pierwszymi dwoma latało mi się super to 450 była niewypałem: za ciężka, za duża i tylko 4 biegi. Teraz na pewno chcę powrócić do 2T i rozważam exc 300. Nie mam gdzie pośmigać aby zobaczyć gabarytowo czy mi odpowiada i mam obawy czy przy moich 174cm nie będzie za wysokie i czasem może braknąć nogi - czy takie moto z 2003 roku jest gabarytowo porównywalne z SX250 z 2004 roku ??I najważniejsze pytanko - czy kwota 9 tyś za ten rocznik (pod warunkiem że moto jest w dobrym stanie) jest ok czy dużo ?? sejmano oglądałeś tego exc 300 ?? zdaj relacjehttp://otomoto.pl/kt...t-M2746380.htmlSiemano. Dawno temu zgadaliśmy się na gg na temat YZ chyba ale możesz już nie pamiętać. Ja też zamierzam przesiąść się z yz 250 tyle że 2001 mam rocznik , na jakieś 450 4T w crossówce bo enduro jakoś klocowato mi wygląda. Powiedz jak wrażenia po przesiadce na RMZ ? Aż tak źle ? Moto dużo cięższe odczuwalnie od YZ ? Bo dane na papierze często nie wiele z rzeczywistością mają wspólnego. Dzięki za odp.PS: Mam już piątego dwu suwa i chciałem pojeździć na 4T troche :biggrin: Edytowane 2 Lutego 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 ja z yz250 przesiadłem się na rmz250 i byłem zachwycony - moto lekkie, zwinne i bardzo mocne z tym że ja miałem na prawdę mocny egzemplaż bo silnik był po tuningu. Ale napaliłem się na 450 i kupiłem rmz 450 i w terenie w jakim jeżdżę kompletnie się nie sprawdziła, na torze super ale w lesie kompletna porażka - za ciężki, za duży, nieporęczny i do lasu zdecydowanie za mocny. Odradzali mi 450 do lasu ale nie bardzo posłuchałem. W jakim terenie śmigasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja z yz250 przesiadłem się na rmz250 i byłem zachwycony - moto lekkie, zwinne i bardzo mocne z tym że ja miałem na prawdę mocny egzemplaż bo silnik był po tuningu. Ale napaliłem się na 450 i kupiłem rmz 450 i w terenie w jakim jeżdżę kompletnie się nie sprawdziła, na torze super ale w lesie kompletna porażka - za ciężki, za duży, nieporęczny i do lasu zdecydowanie za mocny. Odradzali mi 450 do lasu ale nie bardzo posłuchałem. W jakim terenie śmigasz ?Góry przedewszystkim, podjazdy kamieniste , ziemia pomieszana z kamieniem, często podjazdy na których pełno korzeni z drzew wystaje. Sporo błota również u mnie jest. Ogólnie mało wolnych przestrzeni, same podjazdy wąskie ścieżki z kamieniami. Do zakopanego mam 100km ale przeważa u mnie już teren górski. Znajomy ma YZF426 2001 rocznik i chwali sobie że dobrze mu się lata ale nie wiem... Po przesiadce z lekkiego 2T może być różnie. W takim razie mówisz że między 2T a RMZ 4,5 jest odczuwalna spora różnica wagowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja wagowo odczułem różnicę i to bardzo, może dlatego że za wielki nie jestem (174cm i 71 kg) a w terenie każdy dodatkowy kg więcej do koszmar. Nie mówię że u Ciebie się nie sprawdzi ale jeździmy w podobnym terenie i podnieść 450 na stromym podjeździe to dla mnie było wyzwanie zwłaszcza pod koniec całodziennej jazdy. Ja wczoraj kupiłem cr250 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja wagowo odczułem różnicę i to bardzo, może dlatego że za wielki nie jestem (174cm i 71 kg) a w terenie każdy dodatkowy kg więcej do koszmar. Nie mówię że u Ciebie się nie sprawdzi ale jeździmy w podobnym terenie i podnieść 450 na stromym podjeździe to dla mnie było wyzwanie zwłaszcza pod koniec całodziennej jazdy. Ja wczoraj kupiłem cr250 2T.Skoro jeździcie w podobnym terenie to u mnie może być podobnie... Raczej będę szukał czegoś z pięcioma biegami bo 4 to zdecydowanie za mało w teren. Zawias dało się w miare ustawić do jazdy w terenie czy biło po łapskach strasznie ? Jak z odpalaniem po wywrotce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 jeśli już się zdecydujesz to tylko 5 biegów bo 4 jest zdecydowanie za mało. Na początku byłem zachwycony ale po kilku wypadach okazało się że biegi są za długie. Zawiechę można ustawić na miękko ale to na pewno nie będzie to co w typowym enduraku i nie będzie wybierało tak idealnie nierówności(zresztą w yz-ecie też masz crossowe zawieszenie). Co do odpalenia po wywrotce to 450 paliła lepiej jak 250 - czasem trzeba było się okopać ale ogólnie tragedii nie było tylko o ile więcej siły trzeba włożyć w kopnięcie 450 4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 w ciezkim terenie cross 2T jest lepszy niz 4T, czy yzf czy crf 450 bardzo latwo zadusic dając gazu przy duzym obciazeniu i małej predkosci, wbrew pozorom 2T lepiej sie spisuje, przy operowaniu sprzegłem nie ma opcji zeby zadusic bo jest błyskawiczna reakcja na gaz w wr450 juz nie ma tego problemu, silnik ma "wiekszą masę wirującą", słabszy ale bardziej przewiduywalny, tyle ze tam juz rozruszniki ,akumulatory itd., przy yz250 klocek i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Tak więc na tym zakończe swoje rozważania i albo zostane przy obecnym moto, albo zmienie na młodszy rocznik, albo kupie jakieś 300 2T enduro. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.