pedroo89 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Ale CB550 można kupić na chodzie za 4-5 tys. Moja też była na chodzie, ale gdyby nadal jeździła to korbowód wyskoczył by przez blok silnika, bo panewki były na granicy zużycia a łańcuchy hałasowały jak by ktoś nasypał gwoździ środka. Poluje jeszcze na pierścionki żeby poprawić kompresję. Jeśli to ma polecieć 160 km/h to musi być 100 % sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Sam mam w garażu silnik ze zdechłą panewką i szczerze mówiąc gdyby to był jedyny problem to wolałbym naprawiać. Silnik sprawdzony i oddany do naprawy we własnym zakresie po wszystkim będzie miał większą wartość niż druga tandeta. Bądźmy szczerzy, najczęściej wyniszczają się panewki i kupienie drugiego takiego samego zdechlaka jest bardzo prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 z czego są sety dobrane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) Sety z jekiegoś małego sporta. Dramat Panowie, już tracę Cierpliwość.Wszystkie części które zamówiłem w Holandii dotarły i są takie jak trzeba. (polecam sklep: www.cmsnl.com)Natomiast łańcuch główny który zamówiłem z niemieckiego ebaya, okazał się za długi, prawdopodobnie przysłali mi do innego modelu. Już by prace postępowały, a tak muszę teraz się martwić jak to zwrócić lub wymienić a silnik dalej leży w częściach i bez tego nic nie ruszy. Nie sądziłem że tyle kłopotów będzie z tymi częściami... Moto miało być na kołach w czerwcu, a tu czarne chmury.Żeby mnie tak zima nie dopadła... :( Pozdrawiam PS. Gość odpisał właśnie na mojego maila, twierdzi że łańcuch ów można skrócić. Myślicie że to możliwe? Edytowane 17 Maja 2012 przez pedroo89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Co nazywasz lancuchem glownym, lancuch przeniesienia napedu pierwotnego, wtornego, czy rozrzadu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Wyprzedzę odpowiedź i powiem, że jeśli chodzi o łańcuch rozrządu to nie potrzebnie szczypałeś się z niemcami. W warszwskim motorlandzie możesz zamawiać oryginalne DID i chyba dowolnej długości. Mnie do kawy kosztował 180zł rozkuty. Jak masz wszystko na wierzchu to możesz się szarpnąć na mocniejszy zakuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Niestety, chodzi o łańcuch pierwotny, przenoszący napęd w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Niestety, chodzi o łańcuch pierwotny, przenoszący napęd w silniku.Siemka ! Jak tam twoje moto?U mnie spore postępy http://www.caferacer.com.pl/forum/index.php?topic=720.30Pozdrawiam! Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 PIĘKNY, NAPRAWDĘ! Gratuluje postępów... :)A o mojego nie pytaj, wciąż czekam na silnik, to mnie już zaczyna denerwować i to nie na żarty.PozdrawiamPiotrek Biednemu wiatr w oczy...Byłem właśnie u mechanika. Nie wiem jak to możliwe ale Panewki główne które kupiłem, według wytycznych mechanika:Te: http://www.cmsnl.com/honda-cb550k3-four-germany_model14674/bearing-c-shaft_13317323000/ Pasują idealnie.a te (4 komplety) http://www.cmsnl.com/honda-cb550k3-four-germany_model14674/bearing-b-shaft_13316323000/ są za duże. Co za tym idzie, muszę dojść czyja to wina że nie pasują, i rozwiązać problem. Nie bardzo wiem gdzie zacząć. Numer i oznaczanie koloru są takie same na stronie, na paragonie i na opakowaniach, co wyklucza błąd sklepu. Dlaczego zatem jeden komplet pasuje jak ulał, a te wydają się być przeznaczone do silnika o większej pojemności (są szersze i większe) Czy ktoś może coś doradzić w tej materii?PozdrawiamPiotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 PIĘKNY, NAPRAWDĘ! Gratuluje postępów... :)A o mojego nie pytaj, wciąż czekam na silnik, to mnie już zaczyna denerwować i to nie na żarty.PozdrawiamPiotrek Biednemu wiatr w oczy...Byłem właśnie u mechanika. Nie wiem jak to możliwe ale Panewki główne które kupiłem, według wytycznych mechanika:Te: http://www.cmsnl.com...ft_13317323000/ Pasują idealnie.a te (4 komplety) http://www.cmsnl.com...ft_13316323000/ są za duże. Co za tym idzie, muszę dojść czyja to wina że nie pasują, i rozwiązać problem. Nie bardzo wiem gdzie zacząć. Numer i oznaczanie koloru są takie same na stronie, na paragonie i na opakowaniach, co wyklucza błąd sklepu. Dlaczego zatem jeden komplet pasuje jak ulał, a te wydają się być przeznaczone do silnika o większej pojemności (są szersze i większe) Czy ktoś może coś doradzić w tej materii?PozdrawiamPiotrek To niezły kanał ja miałem małą zmyłkę z kołami (błąd pomiarowy) i też dopiero w przyszłym tygodniu będe je miał gotowe do zakładania :rolleyes: A jak tam twoj silnik coś sie wyklarowało? Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Pedroo89 ja już skończyłem :cool: http://www.caferacer.com.pl/?p=7459#comment-12582 Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Siemka. Fajny, blacha z boku jak w moim ;) i nawet kardan nie rzuca sie w oczy. Jeśli chodzi o materiały to osobiście jestem zwolennikiem PA8 jako b.db. kompromisu cena/jakość. Wytrzymalszy od PA6 a wyraźnie tańszy od PA9, ale to tak na marginesie.Mam pytanko: czy ustawiałeś już gaziory, bo nie ufam tym filterkom. Mogą być kłopoty, były już jazdy ?? Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Siemka. Fajny, blacha z boku jak w moim ;) i nawet kardan nie rzuca sie w oczy. Jeśli chodzi o materiały to osobiście jestem zwolennikiem PA8 jako b.db. kompromisu cena/jakość. Wytrzymalszy od PA6 a wyraźnie tańszy od PA9, ale to tak na marginesie.Mam pytanko: czy ustawiałeś już gaziory, bo nie ufam tym filterkom. Mogą być kłopoty, były już jazdy ?? Z gaźniorami narazie syf moto kręci się tylko do 3500 obr/min potem zdycha, owinełem filtry taśma zostawiając tylko minimalny wlot jutro będe testował.Liczyłem sie z tym od początku jak zdecydowałem o stozkach. Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Hej!DziadekXBTwój bike jest naprawdę piękny! U mnie na razie bez zmian, czekam, i czekam i czekam na silnik... :( A co to za mityczny problem z gaziorami? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Stozki zdecydowanie zubozaja mieszanke, a wolny wydech im w tym pomaga.I to nie mit tylko fakt :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.