Skocz do zawartości

Projekt Cafe Racer


Rekomendowane odpowiedzi

Ale CB550 można kupić na chodzie za 4-5 tys.

 

Moja też była na chodzie, ale gdyby nadal jeździła to korbowód wyskoczył by przez blok silnika, bo panewki były na granicy zużycia a łańcuchy hałasowały jak by ktoś nasypał gwoździ środka. Poluje jeszcze na pierścionki żeby poprawić kompresję. Jeśli to ma polecieć 160 km/h to musi być 100 % sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam w garażu silnik ze zdechłą panewką i szczerze mówiąc gdyby to był jedyny problem to wolałbym naprawiać. Silnik sprawdzony i oddany do naprawy we własnym zakresie po wszystkim będzie miał większą wartość niż druga tandeta. Bądźmy szczerzy, najczęściej wyniszczają się panewki i kupienie drugiego takiego samego zdechlaka jest bardzo prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sety z jekiegoś małego sporta.

 

Dramat Panowie, już tracę Cierpliwość.

Wszystkie części które zamówiłem w Holandii dotarły i są takie jak trzeba. (polecam sklep: www.cmsnl.com)

Natomiast łańcuch główny który zamówiłem z niemieckiego ebaya, okazał się za długi, prawdopodobnie przysłali mi do innego modelu.

 

Już by prace postępowały, a tak muszę teraz się martwić jak to zwrócić lub wymienić a silnik dalej leży w częściach i bez tego nic nie ruszy.

 

Nie sądziłem że tyle kłopotów będzie z tymi częściami... Moto miało być na kołach w czerwcu, a tu czarne chmury.

Żeby mnie tak zima nie dopadła... :(

 

Pozdrawiam

 

PS. Gość odpisał właśnie na mojego maila, twierdzi że łańcuch ów można skrócić. Myślicie że to możliwe?

Edytowane przez pedroo89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprzedzę odpowiedź i powiem, że jeśli chodzi o łańcuch rozrządu to nie potrzebnie szczypałeś się z niemcami. W warszwskim motorlandzie możesz zamawiać oryginalne DID i chyba dowolnej długości. Mnie do kawy kosztował 180zł rozkuty. Jak masz wszystko na wierzchu to możesz się szarpnąć na mocniejszy zakuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

PIĘKNY, NAPRAWDĘ! Gratuluje postępów... :)

A o mojego nie pytaj, wciąż czekam na silnik, to mnie już zaczyna denerwować i to nie na żarty.

Pozdrawiam

Piotrek

 

Biednemu wiatr w oczy...

Byłem właśnie u mechanika. Nie wiem jak to możliwe ale Panewki główne które kupiłem, według wytycznych mechanika:

Te: http://www.cmsnl.com/honda-cb550k3-four-germany_model14674/bearing-c-shaft_13317323000/ Pasują idealnie.

a te (4 komplety) http://www.cmsnl.com/honda-cb550k3-four-germany_model14674/bearing-b-shaft_13316323000/ są za duże.

 

Co za tym idzie, muszę dojść czyja to wina że nie pasują, i rozwiązać problem. Nie bardzo wiem gdzie zacząć. Numer i oznaczanie koloru są takie same na stronie, na paragonie i na opakowaniach, co wyklucza błąd sklepu. Dlaczego zatem jeden komplet pasuje jak ulał, a te wydają się być przeznaczone do silnika o większej pojemności (są szersze i większe) Czy ktoś może coś doradzić w tej materii?

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

PIĘKNY, NAPRAWDĘ! Gratuluje postępów... :)

A o mojego nie pytaj, wciąż czekam na silnik, to mnie już zaczyna denerwować i to nie na żarty.

Pozdrawiam

Piotrek

 

Biednemu wiatr w oczy...

Byłem właśnie u mechanika. Nie wiem jak to możliwe ale Panewki główne które kupiłem, według wytycznych mechanika:

Te: http://www.cmsnl.com...ft_13317323000/ Pasują idealnie.

a te (4 komplety) http://www.cmsnl.com...ft_13316323000/ są za duże.

 

Co za tym idzie, muszę dojść czyja to wina że nie pasują, i rozwiązać problem. Nie bardzo wiem gdzie zacząć. Numer i oznaczanie koloru są takie same na stronie, na paragonie i na opakowaniach, co wyklucza błąd sklepu. Dlaczego zatem jeden komplet pasuje jak ulał, a te wydają się być przeznaczone do silnika o większej pojemności (są szersze i większe) Czy ktoś może coś doradzić w tej materii?

Pozdrawiam

Piotrek

 

To niezły kanał ja miałem małą zmyłkę z kołami (błąd pomiarowy) i też dopiero w przyszłym tygodniu będe je miał gotowe do zakładania :rolleyes:

 

A jak tam twoj silnik coś sie wyklarowało?

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemka. Fajny, blacha z boku jak w moim ;) i nawet kardan nie rzuca sie w oczy. Jeśli chodzi o materiały to osobiście jestem zwolennikiem PA8 jako b.db. kompromisu cena/jakość. Wytrzymalszy od PA6 a wyraźnie tańszy od PA9, ale to tak na marginesie.

Mam pytanko: czy ustawiałeś już gaziory, bo nie ufam tym filterkom. Mogą być kłopoty, były już jazdy ??

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Fajny, blacha z boku jak w moim ;) i nawet kardan nie rzuca sie w oczy. Jeśli chodzi o materiały to osobiście jestem zwolennikiem PA8 jako b.db. kompromisu cena/jakość. Wytrzymalszy od PA6 a wyraźnie tańszy od PA9, ale to tak na marginesie.

Mam pytanko: czy ustawiałeś już gaziory, bo nie ufam tym filterkom. Mogą być kłopoty, były już jazdy ??

 

Z gaźniorami narazie syf moto kręci się tylko do 3500 obr/min potem zdycha, owinełem filtry taśma zostawiając tylko minimalny wlot jutro będe testował.

Liczyłem sie z tym od początku jak zdecydowałem o stozkach.

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...