Skocz do zawartości

Rm 250 problem !!!


def98
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Motor pali i gada rozregulowane ssanie na maxa,tym razem pojawił sie inny problem falujące obroty silnika co teraz?? mysle ze to kwestia ustawienia gaznika tłumacze serwisówke aktualnie a nie odpowiadam zbyt poprawnie bo jestem zielony w tym temacie

Edytowane przez def98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty sie tak nie spuszczaj nad tym docieraniem to jest crossówka, jeżeli masz tam tuleje żeliwną to 1 zbiornik bez ciągłego pałowania, jeżeli nicasil to zapomnij o docieraniu.. Najważniejsze to rozgrzać moto przed jazdą aby nie pałować na zimnym silniku, i nie przegrzać silnika.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja używam zwykłych BR8EG albo jeszcze lepiej zamienników DENSO. Jak DENSO pada to naprawde musi być coś nie tak z gaźnikiem. Zdarzało mi się że wkręciłem nową irydówkę NGK i po odpaleniu umierała i 50zł do piachu, a na starej motocykl chodził dobrze.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spuszczam sie tylko mój nawet litra jeszcze nie spalił 7litrów jeden bak i wtedy bedzie dotarty po włożeniu 5tyś w remont też byś sie spuszczał

 

Tyle mniej więcej kosztuje sezonowy remont motocykla crossowego więc nie widze powodu do podniecenia . Pamiętaj to jest sprzęt na zawody , dla zawodnika i nie ważne że jesteś amatorem leśnych wojaży czy gdzie tam latasz serwis powinien wyglądać tak samo jeśli chcesz się cieszyć bez awaryjnością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle mniej więcej kosztuje sezonowy remont motocykla crossowego więc nie widze powodu do podniecenia . Pamiętaj to jest sprzęt na zawody , dla zawodnika i nie ważne że jesteś amatorem leśnych wojaży czy gdzie tam latasz serwis powinien wyglądać tak samo jeśli chcesz się cieszyć bez awaryjnością

Jednak u nas panuje przekonanie, i nieraz sam słyszę lub czytam- "E tam, ja nie jestem zawodnikiem to zamiast 10mth olej mogę zmieniać po 15, tłoka zamiast po 50mth to po 150" itd itd

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można tez popadać w skrajność w drugą stronę. Np. manual crfy450 podaje wymianę tłoka po 15MTH... Latają u nas 3 takie crfy, głównie enduro, po torze najwyżej 20% jazdy, tłoki zmieniane raz na sezon albo rzadziej (różnie 50-100MTH) olej i zawory co 10-15MTH, jak się uda, każdy sam sobie serwisuje, nie zawsze jest czas. Sprzęty latają praktycznie bezawaryjnie, zdarzało się tylko niespodzewane wykończenie zaworów ssących, łożysk i wałka balancera, jakiś lipny łańcuszek zaczął halasować. Manuale podają czasy wymian dla największych rzeźników, dzięki temu nikt nie zarzuci producentom, ze sprzęt padł z ich winy, a tylko z winy złej eksploatacji. Nie znam nikogo, kto by jezdził na pełnym gwizdku na krosowej 450tce, amator po prostu nie da rady, a manuale są tworzone nie pod amatorów.

Co do 5tys w remont sezonowy w 2T to też przesada, no nie wiem jak u was się Patryk jezdzi, ale za 5K robisz nicasil i dół silnika, wszystkie łożyska, tłok,uszczelki i zimmeringi, przeciętny amator takiego remontu nie robi co sezon, chyba, ze mialeś na myśli remont calego motocykla a nie silnika, wtedy OK.

 

Do autora: napisz jaką mieszankę zrobiłeś i na jakim oleju. Znając życie to za bogatą, a do tego bałeś się kręcić silnik, co spowodowało zarzucenie świecy nagerem z oleju, który przewodzi prąd i powoduje przebicie

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można tez popadać w skrajność w drugą stronę. Np. manual crfy450 podaje wymianę tłoka po 15MTH... Latają u nas 3 takie crfy, głównie enduro, po torze najwyżej 20% jazdy, tłoki zmieniane raz na sezon albo rzadziej (różnie 50-100MTH) olej i zawory co 10-15MTH, jak się uda, każdy sam sobie serwisuje, nie zawsze jest czas. Sprzęty latają praktycznie bezawaryjnie, zdarzało się tylko niespodzewane wykończenie zaworów ssących, łożysk i wałka balancera, jakiś lipny łańcuszek zaczął halasować. Manuale podają czasy wymian dla największych rzeźników, dzięki temu nikt nie zarzuci producentom, ze sprzęt padł z ich winy, a tylko z winy złej eksploatacji. Nie znam nikogo, kto by jezdził na pełnym gwizdku na krosowej 450tce, amator po prostu nie da rady, a manuale są tworzone nie pod amatorów.

Co do 5tys w remont sezonowy w 2T to też przesada, no nie wiem jak u was się Patryk jezdzi, ale za 5K robisz nicasil i dół silnika, wszystkie łożyska, tłok,uszczelki i zimmeringi, przeciętny amator takiego remontu nie robi co sezon, chyba, ze mialeś na myśli remont calego motocykla a nie silnika, wtedy OK.

 

Do autora: napisz jaką mieszankę zrobiłeś i na jakim oleju. Znając życie to za bogatą, a do tego bałeś się kręcić silnik, co spowodowało zarzucenie świecy nagerem z oleju, który przewodzi prąd i powoduje przebicie

Zgadzam się ale nagminne przeciąganie serwisu w maszynach wyczynowych to nic dobrego. Drugim nawykiem który u nas praktykują jest że jak nie dzwoni to nie trzeba zmieniać. U posiadaczy 2T szczególnie to zauważam Później zamiast nastu tłoków na jednym nicasilu po 2-3 jest cały styrany jak oranisko i trzeba nakładać nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jjank przecież nikt nie karze Ci się trzymać manuala. Zmiana olei co 10-15 mith w crf jeśli chodzi o skrzynie biegów to ok, ale jeśli w silniku tak robicie to pozostawię to bez komentarza. Filtrów powietrza też pewnie nie zmieniacie co jazde , bo po co jak 2-3 wypady można zrobić. A później niesie sie opinie że taki i taki moto to padlina, że zawory nie wytrzymują 100mth, że tłoki się kończą/zacierają po 10-15 mth. Jak serwisujesz tak masz, a jeśli robisz to na odwal się to moto tak lata. 4-5 tysięcy to kwota gdzie przyszykowujesz sobie moto ( mowa o crossówce) i nie musisz nic robić w nim przez sezon oprócz oleji, filtrów i porządnego mycia.

 

Powiem Ci tylko amator bardziej zajedzie silnik w moto niż zawodnik, bo zawodnik bardziej dba o moto bo nie może sobie pozwolić na awarie podczas zawodów i tak np zawodnik klasy pucharu polski mx zrobi na jednej selekcji w 2t do 5 tłoków i cylinder ma sie w dobrym stanie a amator po 4-5 tłokach (czasem nawet mniej ) musi robić nicasil albo co gorsza wciska tuleje ... Zawodnik będzie trzymał większość czasu wyższe obroty gdzie silniki są konstruowane pod nie i lepiej je znoszą jak pyrkanie na średnich po lesie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk mogę wrzucic fotkę swojego tłoka po filtrze zmienianym średnio co 2 wypady, jakbym go dobrze umyl to nie odróżniłyś od nowego :icon_razz: Czym innym jest jazda na torze po kurzu gdy moto(i kierownik) łyka kurz od goscia którego gonisz, a czym innym jazda po skałkach, ktorymi często w górach plynie strumyczek i jest 0 kurzu przy bardzo niskch prędkosciach, w pierwszym wypadku filtr będzie brązowy nawet ine po jednym zbiorniku, a w drugim czysty z obu stron po 3.

U nas każdy sam zarabia i ponosi koszty swojego hobby, także wszyscy wiedzą, że oszczędzanie na serwisie sprawdza sie na krótką metę...

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jjank przecież nikt nie karze Ci się trzymać manuala. Zmiana olei co 10-15 mith w crf jeśli chodzi o skrzynie biegów to ok, ale jeśli w silniku tak robicie to pozostawię to bez komentarza. Filtrów powietrza też pewnie nie zmieniacie co jazde , bo po co jak 2-3 wypady można zrobić. A później niesie sie opinie że taki i taki moto to padlina, że zawory nie wytrzymują 100mth, że tłoki się kończą/zacierają po 10-15 mth. Jak serwisujesz tak masz, a jeśli robisz to na odwal się to moto tak lata. 4-5 tysięcy to kwota gdzie przyszykowujesz sobie moto ( mowa o crossówce) i nie musisz nic robić w nim przez sezon oprócz oleji, filtrów i porządnego mycia.

 

Powiem Ci tylko amator bardziej zajedzie silnik w moto niż zawodnik, bo zawodnik bardziej dba o moto bo nie może sobie pozwolić na awarie podczas zawodów i tak np zawodnik klasy pucharu polski mx zrobi na jednej selekcji w 2t do 5 tłoków i cylinder ma sie w dobrym stanie a amator po 4-5 tłokach (czasem nawet mniej ) musi robić nicasil albo co gorsza wciska tuleje ... Zawodnik będzie trzymał większość czasu wyższe obroty gdzie silniki są konstruowane pod nie i lepiej je znoszą jak pyrkanie na średnich po lesie

Można dodać że właśnie jazda na niskich obrotach z szarpaniem łańcuchem (niektórzy tak robią " Bo mam 4T to tak można" po lesie zabija dość szybko układ korbowy. Zresztą mulenie 2 suwowej crossówki robi to samo. I tak jak mówisz że amator szybciej może zarżnąć sprzęta niż pro

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam skąd się wzięło to że ww CRF olej w silniku trzeba zmieniać co 5, 10mth?

Ja u siebie zmieniam duuużo rzadziej, nie wstydzę się tego jestem amatorem. Kocham ten sprzęt za idiotoodporność.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...