Darekz Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Te szklanki to nie był pomysł tego mechanika tylko na innym forum przeczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Teoretycznie jest to mozliwe że jak szklanka się nie cofa to krzywka będzie w nia uderzała i będzie stuk, ale wtedy zawory nie będą się zamykały. Ja bym szukał przyczyny gdzie indziej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Klapy do odmy się wkłada i zakręca z góry tymi obudowami z których wychodzą rurki na szlaufy.Teoretycznie mogłyby stukać.... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To w końcu stuka czy grzechocze? Nagraj może własny film i opisz dokładnie właściwymi słowami co, gdzie i jak, bo tak to tylko wróż Maciej może pomóc. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekz Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To w końcu stuka czy grzechocze? Nagraj może własny film i opisz dokładnie właściwymi słowami co, gdzie i jak, bo tak to tylko wróż Maciej może pomóc.Link do filmika zamieszczony jest w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Przepraszam, ale w roztargnieniu pomyliłem Cie z sebą, który się pod twój temat podczepiał. Nie mam już też więćej rad dla Ciebie. Ja na tym etapie pewnie bym już sprawdzał drugi raz rzeczy które już wcześniej sprawdzałem, bo ten dzwięk z nagrania kojarzy mi się wyłącznie z rozrządem. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Witam tez mam f4 i u mnie stukało jak silnik schodził z obrotów po wymianie napinacza temat rozwiązany. Przypadek stukania na zimnym silniku kojarzy mi sie z przegrzanym silnikiem należało by wyciągnąć tłoki i sprawdzić czy nie jest któryś tłok przytarty i co za tym idzie zmniejszyła sie jego średnica i na zimnym silniku stuka jak sie zagrzeje tłok sie rozszerzy i stuki cichną przerabiałem temat juz kilka razy ale w samochodach pojemności 1.4 i 2.5 w motocyklu nie miałem okazji jeszcze tego tematu robić głownie rozrządy i panewki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 W F3 (bardzo zbliżony silnik o ile nie ten sam) przy przebiegach ...> 60 kkm zauważyłem dziwne, nieregularne stuki w głowicy niezbyt głośne. Luzy były okej, po zdjęciu wałków i uderzaniu palcem w szklanki jak się odpowiednio trafiło ( osiowo) wydobywał się dokładnie taki odgłos. Głowica nie była rozbierana i naprawiana, także nie wiem czy stuki zostałyby wyeliminowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 F4 Gruntownie przebudowano silnik, Lżejszy o 3kg i bardziej dynamiczny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie no, tu nie ma co porównywać F3 i F4. :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Już nie przesadzajcie, silniki są inne ale osiągi porównywalne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie ma to jak dowartościowywanie się F4i :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 A co wy macie z tą nagonką na f4i, ciągle komuś coś nie pasuje. Fakt, nie jest to cbr XX ale bez przesady. Nie widze w niej niczego złego. W takim razie jest się dopiero koksem jak ma sie powyżej "lytra"? Kurcze, zmartwiło mnie to... :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Po prostu F4i to najzwyczajniejszy na świecie motocykl, nic specjalnego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekz Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam, dzisiaj wymontowałem napinacz i jak ruszałem tym trzpieniem to miał on luz i wydawał dźwieki podobne do tych, z którymi walczę, poniżej załączam filmik, na którym pokazany jest ten napinacz prosze o opinie czy ten luz jest normalny czy cały napinacz jest do wymiany? Jeśli nie ma być luzu to chyba znalazłem przyczynę. http://www.youtube.com/watch?v=T9go2btfTCk&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.