Skocz do zawartości

Przełożenie zębatek a jazda off road


Rekomendowane odpowiedzi

tt-s nie testowalem za bardzo, moze to byc ciekawy sprzęt,

 

bully z forum miał, zamienił na lc4 bo się nie psuła i nie miał co w niej naprawiać :D

 

ciezko takim sprzętem walnąc dobrego power-slida bo zwyczajnie nie ma mocy zeby zerwać przyczepność,

 

niby ma inne dysze w gaźniku, i chyba większe zawory w głowicy ale i tak jakieś nudne to.....jakby tam przekobinować dolot i wsadzić tm40 albo choćby dellorciaka z kata czy keihina pd z iksery to może by to jakoś jechało...

 

każdy motocykl enduro na podciśnieniowym gaźniku jest nudny -to chyba reguła :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, mialem, do dzisiaj z nami jeździ, kupił ją mój znajomy, i do dzisiaj nic przy niej nie robił, jedynie plastiki łamie.

Tak jak piszecie w tym moto problemem jest gaxnik, on kastruje silnik, warto założyć gaxnik ze starego TT z lat 80tych, wtedy bardziej TTtki zapier..ły. ogólnie do hardu za ciężki i plastiki za stywne łamią sie jak zapalki.

LC4ka tez juz do sprzedania :icon_biggrin:

http://allegro.pl/ktm-lc4-600-620-na-keihin-fcr-mx-zarejestrowany-i2031894147.html

TEraz kolej na 2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezle przybajerzona ta 4ka i napewno warta tej kasy, ale niestety sprzedać takie moto nie będzie łatwo, bo za 6K zdarzają się dojechane exc 4T, skarbonki bez dna. Kumpel chciał za swoją 600tkę z tego samego roku 5K, na akrapovicu i tez po duzym remoncie, chętnych nie było więc bedzie zrobiona na turystyka bo szkoda za grosze oddać, podpowiem mu ten motyw z gaznikiem, bo u niego róznie bywa z odpalaniem na cieplo. Korbę masz wossnera a nie orginał? U mnie chłopaki musieli brać orginał za 1400zł do 600, parę lat temu, masakra, za tą kasę bede miał praktycznie cały nowy dół silnika w 2T...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stare japońskie tt600 były super polowałem na takie moto ale trafiła się xr...........niby silnik xtłuka ale totalnie wolny od wynalazków ekoświrów, większe dysze w gaźniku nigdy nie jechałem ale słyszałem że fajna zabawka i dużo lepiej wykonana niż włoska belgrada (TT była klepana w japoni chyba do 92 potem była przerwa w produkcji i chyba od 93 była jako belgrada we włoszech)

 

fajny gaźnik ma dr600-mechaniczny mikuni VM a w wersji dakar ma pompkę przyśpieszacza, średnica gardzieli chyba tylko 34mm(przepustnica cylindryczna jak w xr i ktm) a zdrowy dr600 zbiera się lepiej od xt600, mimo że całokształtem jest gorszy (mokra miska, delikatna głowica )

 

gaźnik bym wolał mikuni tm40 jest coprawda kosmicznie drogi bo nówka 1500 a używka w zasadzie nie do dostania ale bezawaryjny...

 

w keihinach fcr pękają te ciuloskie tytanowe blaszki-jak pęknie jest bum, jak jest pęknięta to będzie bum i też trzeba wymienić, nowa 680 zł , brak zamienników używana w zasadzie nie do dostania....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korbę masz wossnera a nie orginał? U mnie chłopaki musieli brać orginał za 1400zł do 600, parę lat temu, masakra, za tą kasę bede miał praktycznie cały nowy dół silnika w 2T...

Tak wossner, był tańszy od proxa, ja mam włożony wał od 620tki, do 600tki faktycznie tylko oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Witam, mam pytanko troche z innej beczki, a mianowicie kupiem kompletne koła enduro do LC 640 SM z 2006 roku, w kołach SM mam tarczę hamulcową z przodu 320 mm, a w enduro 300 mm, jeszcze nie próbowałem ich zakładać, ale na zacisku hamulcowym widziałem jakieś wolne otwory jakby pod mniejszą tarcze wlasnie. Czy da radę do tego zacisku zalożyc tarczę 300 mm bez żadnych przeróbek i adapterów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dobra chłopaki.Jakie przełożenie fabryczne Beta rr 450 vel Ktm 450 EXC :) .Było 13-50,dałem 14-48.żeby oszczędzic slizgi na wachaczu,Rozumiem,że będzie mocniejszy,a wolniejszy tak?

Na odwrót, będzie słabszy ale szybszy. A co to ma do oszczędzania ślizgów?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...