danielpotas Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 A mnie ostatnio "diabeł"(KS tez miał w tym swoj udział) podkusił na eko drajwing i pojawił się problem z filtrem DPF.Nigdy a jezdze juz pare lat nic takiego się nie działo, no ale fakt faktem niunia dostawała w palnik.Wniosek nasuwa sie tylko jeden ,trzeba za.........ć i wszystko bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 jak wszystkim , mulenie auta czy moto nie powoduje oszczednosci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 ale wydatki np korba bokiem wychodzi i to w starym mercedesie wolnossącym ale gdy po zmianie biegu silnikiem aż trzęsie bo sa takie niskie obroty to czemu sie dziwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 jak wszystkim , mulenie auta czy moto nie powoduje oszczednosci. Oj tam pierdolita.Ja od lutego tego roku zrobilem autkiem ... 800 km z predkosciami 50-80km/h :icon_mrgreen:Spalanie minimalne, zero jakis innych dodatkowych kosztow .... dla mnie zajebiscie ekonomiczne auto :icon_razz: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 ale nie dusisz go na 1000 obr i 5 biegu :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Fiu, fiu... 800 km w cztery miesiące... Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 ale nie dusisz go na 1000 obr i 5 biegu :) No nie, bez przesady :biggrin:1500 i 5 bieg ....No i czasami trzeba mu dac w pizde tak do 5000 aby turbinka zaskoczyla i troszke popracowala. Fiu, fiu... 800 km w cztery miesiące... Ano tak wyszlo ....Auta uzywam aby do starszych na Kabaty dojechac a tak to metro lub z buta :biggrin: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 1500 na V to standard. Czesto zdarza się też ruszać z dwójki. Bez gazu. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Normalnie ludzie rakiety.Majki tobie to auto nie ma prawa sie popsuć.Choć może.... ewentualnie ....skrzynia biegów zrzuci zeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 (edytowane) No po takich przebiegach to na pewno... Ja robie po 3-4 tys km miesięcznie i żadnych awarii, a biorąc pod uwage mój roczny przebieg, to nowego TSI albo innego TFSI itd itp musiałbym zmieniać po 2 latach na nowego. Pozdrawiam, 16 letnia 3.2 benzyna 490 000 km ;) _____________ diesel jest fajny poki swiezy albo prymitywny...ojciec w swoje bumie 2.5d e39 robil ostatnio jeden pompowtrysk i jeden regulowal - skasowali jakos 3 tys zl z wymiana filtrow a pomyslec ze jest tam 6 takich pompowtryskow .... Fakt ze jezdzi sie tym cudownie i sinik naprawde ciagnie zajebiscie ,,ale jak cos trzeba zrobic to masakra......spalanie calkiem zacne ok 7 przy deptaniu z obciazeniem a jest to kombi wiec troszke budy jest do ciagniecia.Kupiłby 4 litry w benzynie i nie miałby tego problemu. ______________ 5.7 HEMI piękne silniki z systemem odłączania cylindrów, jeżeli nie używamy pełnej mocy.Spalanie trasa JEEP Grand Cherokee 12litrów :) W220 5.0 (306KM) z tym samym systemem 8.5 litra i 14 miasto. Edytowane 18 Lipca 2012 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 1500 na V to standard. Czesto zdarza się też ruszać z dwójki. Bez gazu. :biggrin: A tego to nie cwiczylem jeszcze ....Tak samo jak zmiany biegow bez sprzegla :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 1500 na V to standard. Czesto zdarza się też ruszać z dwójki. Bez gazu. [/color] :biggrin: ]\wielki wyczyn moje tico też ruszy z 2 biegu bez gazu :D ruszając z 2 zarzynasz sprzęgło i tracisz na dynamice ruszania i nic pozatym.....chyba że jest zima jest bardzo ślisko to jeszcze ma jakiś sens ale normalnie to nie wiem.......ruszaj odrazu z 5 będzie mniej zmiany biegów :D ?? ja moim jak się bardzo uprę to ruszę z 3 -kiedyś praktycznie świeżo po odebraniu plastiku zostawiłem je na wbitej 3 na parkingu no i zapalam na sprzęgle spojrzałem bieg jest no to ruszam a tu buuuuuuu sprzęgło dociskam więcej gazu buuuuuu mówie co jest k***a ręczny się zaciął czy coś no ale na siłe ruszyłem (powolutku sprzęgło i dużo gazu ) no ale jedzie trzęsie się buczy zero reakcji na gaz ale jedzie :D w końcu wcisłem sprzęgło łapię za lewarek a to 3 bieg był :D )według wykresówki z książki na 3 biegu przy 10km/h ma 500obr/min -nie wiem jakim cudem go nie zadusiłem :D jak wszystkim , mulenie auta czy moto nie powoduje oszczednosci. ciekawa teoria :D ja w tico trzymam się 2 tys obr , pedał gazu w zasadzie muskam, zrobiłem 5 tys km od października zeszłego roku i nie mam problemów z niczym -zero zużycia oleju, nie zauważyłem żeby jakoś tam słabł czy coś.... ogólnie pali (po naprawie termostatu i zrobieniu porządku z wyciekami paliwa ) 4.8-5.2l/100km w cyklu mieszanym 50/50 (tankowanie co 400-500km pełny bak) latam ze zdrowym rozsądkiem -nie jakiś totalnie hardcorowy ecodriving bo czasem się coś odklei to przeciągnie do 70km/h na 2 to trochę popiszczę kapciami ale generalnie trasa 70-90km/h dużo wykorzystuje hamowanie silnikiem( jak widze czerwone daleko i wiem że szybko się nie zmieni to redukuję biegi i hamuje silnikiem-oszczędzam hamulce i paliwo bo hamując silnikiem mniej pali niż na wolnych obrotach -gaźnik ma układ hamowania silnikiem..........oczywiście hamowanie silnikiem w granicach zdrowego rozsądku nie że przy 80 redukuje do 2 i puszczam sprzęgło bo by mi chyba skrzynie wyrwało :D ) no i w mieście raczej nie pałuje od świateł do świateł -czasem się tylko coś odklei :D ecodriving to też zresztą nie jest takie mega mulenie-gdzieś czytałem że w ecodrivingu np trzeba możliwe szybko osiągnąc prędkośc z jaką chce się jechać wtedy zużycie paliwa jest niższe niż np trzymanie pedału gazu wciśniętego w 1/20 i długie czekanie aż auto ,,rozbuja'' się do 70km/h żeby wpiąc 5 bieg -ja na początku tak jeździłem pedał ledwie wciśniety i kilometry lecą i lecą zanim pokaże się 70 i zapne 5 :D teraz staram się wciśnąc gaz może nie na max ale do połowy ,,bujnąc się '' szybko do 70 i zapiąc 5 i znowu pedał ledwie wciśnięty i sobie jadę te 70-80 ... moto to co innego :D chociaż miałeś xr 600 -jak jak nią wracam zjebutany, upodlony z żwirowni to jadę jak tico i wcale nie grymasi, mniej oleju bierz niż przy pałowaniu nawet :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) mulenie a jazda spokojna to inne jazdy :) mulenie to wtedy kiedy silnikiem szarpie :) - a czesto dodanie nieco gazu i wkrecanie na wyzsze obroty nie powoduje wiekszego zuzycia paliwa lub powoduje nieznacznie wieksze zuzycie , sprawdzalem to na roznych autach i moto.Poza tym jestes wyznawca teorii spiskowej ze silnik czasem trzeba przedmuchac i dac mu w pi..de . Kupiłby 4 litry w benzynie i nie miałby tego problemu. mial passata b4 vr6 2.8 automat to marudzil ze srednia okolo 14 i ze za duzo :) a z drugiej strony z wtryskami ma spokoj na kolejne kilka lat oszczednej jazdy ( teraz pali jeszcze mniej niz przed zrobieniem wtryskow) Edytowane 19 Lipca 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Czym wy się chwalicie ja potrafię ruszyć z 5 i 6 biegu, wielokrotnie testowane. Kwestia dobrego wyczucia sprzęgła i bardzo wolnego jego zwalniania. Jak na razie sprawdzałem w ramach testu cbr 600, cbr 900, kawe er6 i hyundai accent ale podejrzewam, że da się prawie wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Czym wy się chwalicie ja potrafię ruszyć z 5 i 6 biegu, wielokrotnie testowane. Kwestia dobrego wyczucia sprzęgła i bardzo wolnego jego zwalniania. Jak na razie sprawdzałem w ramach testu cbr 600, cbr 900, kawe er6 i hyundai accent ale podejrzewam, że da się prawie wszystkim. qurim rzucił wyzwanie w jaraniu sprzęgła :D teraz to ty rzuciłeś wyzwanie musze spróbować z 5biegu tikaczem :D :D :D :D Poza tym jestes wyznawca teorii spiskowej ze silnik czasem trzeba przedmuchac i dac mu w pi..de . dla starego gaźnikowca chyba ziarno prawdy w tym jest ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.