Gość Saul Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 W top gear, sezon chyba 17, odcinek 6 jest właśnie przejażdżka elektrycznymi wozami. Mówią tam, że mało jest automatów do tankowania (w Pl pewnie mniej), zasięg nie jest wcale taki duży, a czas ładowania jest długi. Gdy Jeremiemu brakło gazu, y prądu to powiedział taką ciekawostkę, że takich samochodów nie należy pchać. Tam był Peugeot i Nissan. Ogólnie jak na owe czasy nie zachwalali tego pomysłu. A jak się mają hybrydy, niestety nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 To nie fizyka lecz chemia - kaloryczność/efektywność paliwa kaloryczność / wartość energetyczna wyrażana jest w kilokaloriach (kcal) i kilodżulach (kJ).na mol tu chemii niema :icon_razz: Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 wbrew pozora dsieslem nalepiej jezdzi sie przy ok 3 tys obr , wiec wcale nie malo.W porównaniu do 6000 obr/min hondowego vti 3000 obr/min wyglądają jak bieg jałowy :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 (edytowane) kaloryczność / wartość energetyczna wyrażana jest w kilokaloriach (kcal) i kilodżulach (kJ).na mol tu chemii niema :icon_razz: Piotrek, nie pisałem w czym jest wyrażana tylko co na nią wpływa - nic innego jak skład, a skład to nie fizyka Edytowane 23 Grudnia 2011 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 W zasadzie zgadzam się z Tobą,ale...no właśnie"ale"...Jest jeszcze coś takiego jak marzenia,i jeśli będę miał możliwość,to kupię sobie to A8 w gazie z 1996 roku albo jeszcze chętniej MB 124 coupe 3.0 też w gazie,po to by pół roku sobie tym pojeździć...BO JAK NIE TERAZ,TO KIEDY...? Pozdrawiam i Wesołych Świąt,i nie bądź taki zasadniczo-pragmatyczny... Ano. Marzenia też niby każdy ma. Jak zacząłem robić prawko to automatycznie zacząłem spoglądać na Allegro w dział samochodów. No i upatrzyłem sobie kilka marek, z nich kilka modeli a z tych przejrzałem konkretne oferty. No i wpadło mi w oko autko które teoretycznie przyda mi się jedynie do szpanu. Bo ani to tanie w utrzymaniu, ani na mój styl użytkowania i potrzeby, ani do mojej parszywej mordy nie pasuje.Chociaż to ostatnie to może i nieprawda, bo takimi autkami jeżdżą czasem ponure, łyse typy. Takie tam Audi S8 z przełomu tysiącleci. Drogie w zakupie? A raczej ogarnąłbym, a podoba mi się. Ale na chooy mi ten kaktus? Potem wpadła w oko bardziej realna opcja, Omega A 2.6 Dual Ram, zajebioza stan, full wyposażenia i gadżetów, ładny kolorek, czysta itd. Kosztowała koło 3k zł. To już w ogóle drobiazg, taka cenka. No ale nawet jeśli marzę o takim aucie to nie kupię, pomimo że jest w zasięgu ręki. Ot, ruszyć dupę z domu i pojechać po to autko. Ale totalnie do niczego mi się nie przyda, bo auto potrzebuję głównie do wizyt w Biedronce. Szkoda by było marnować takie auto w tak plugawym celu. A LPG osobiście lubię. Bo jest tanie. A im taniej paliwko tym więcej jazdy, czyż nie? Już nie chodzi o to że w ogóle nie stać mnie na benzynę, ale skoro mam kupić wymarzony pojazd to chciałbym nim jak najwięcej potem jeździć, a im tańsze paliwo tym więcej pojeżdżę. Więc jak kupię 8-litrowego, klasycznego amerykańca zaś kiedy to i tak go zagazuję. :icon_razz: :icon_razz: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Więc jak kupię 8-litrowego, klasycznego amerykańca zaś kiedy to i tak go zagazuję. :icon_razz: :icon_razz:a Ty wiesz, że taki amerykański kaszlak V8 na gaźniku, gdy wyrzucisz z niego oryginalny "zaawansowany" układ zasilania w benzynę i zaimplementujesz only LPG, z wejścia otrzymasz +50 hp w posagu. Stare amerykańce kochają gazzz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 a Ty wiesz, że taki amerykański kaszlak V8 na gaźniku, gdy wyrzucisz z niego oryginalny "zaawansowany" układ zasilania w benzynę i zaimplementujesz only LPG, z wejścia otrzymasz +50 hp w posagu. Stare amerykańce kochają gazzz :icon_mrgreen:A mają inne wyjście.Albo gaz albo pokrzywy. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 To gdzie pier****ąć kawasaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 (edytowane) a Ty wiesz, że taki amerykański kaszlak V8 na gaźniku, gdy wyrzucisz z niego oryginalny "zaawansowany" układ zasilania w benzynę i zaimplementujesz only LPG, z wejścia otrzymasz +50 hp w posagu. Stare amerykańce kochają gazzz :icon_mrgreen: Serio czy se jaja robisz? Bo to zbyt piękne żebym uwierzył. :icon_mrgreen: Chociaż ta opcje też nie jest taka kolorowa. Co z tego że LPG jak 440 cali sześciennych wciągnie tyle gazu że taniej wyjdzie jeździć Renault Magnum na ropie. :icon_evil: Edytowane 23 Grudnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 serio-to są poprostu niewysilone silniki i stosunkowo proste... masz przykłady z motocykli jak stopień skomplikowania gaźnika i konstrukcja silnika wpływają na moc i ekonomie-porównaj choćby dt 50 z ogarem 200 -ogar palił 5/100 w zasadzie nie oferując żadnych osiągów, a dt 50 pali 3.5 i odblokowana dobije do 80-90km/h :D kłania się zaawansowane konstrukcji..... ale ja to mam wrażenie że konie koniom nierówne :D i tak kocham proste konstrukcje :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 z amerykańcami prawda - na youtube jest trochę filmów jak ludzie modyfikują stare amerykańce, by miały więcej koników. Znalazłem kiedyś nawet filmik jak koleś wywalil układ zasilania paliwem, wrzucił gaz i ruszył na hamownie - spora zmiana. Jest też trochę aut wystawionych na 1/4 mili z LPG - wątpie, by to z oszczędności :icon_twisted: gaz z technicznego punktu widzenia jest dużo lepszym paliwem do zasilania - wymaga mniej skomplikowanych elementów. Benzynka a tymbardziej ON muszą być odpowiednio rozproszone jak wtrysk siknie do komory spalania - lpg tego nie potrzebuje. Stąd ta prostota wykonania elementów instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 W porównaniu do 6000 obr/min hondowego vti 3000 obr/min wyglądają jak bieg jałowy :icon_mrgreen: tylko ta hondowska VTI osiagnie 160+ koni bez zadnego turba, interculerow czy zbajerowanej i kosztownej budowy - zwykla prosta benzyna , osiagnij tyle z wolnossacego diesla o tej samej pojemnosci :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ale moc wyrażona w KM jest tylko pochodną momentu obrotowego i obrotów silnika. Diesle wydają się bardziej użyteczne na codzien, nie bez powodu nowsze silniki benzynowe, wyposażone jednocześnie w kompresor i turbinę mają charakterystykę silnika zbliżoną do diesli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ale moc wyrażona w KM jest tylko pochodną momentu obrotowego i obrotów silnika. Diesle wydają się bardziej użyteczne na codzien, nie bez powodu nowsze silniki benzynowe, wyposażone jednocześnie w kompresor i turbinę mają charakterystykę silnika zbliżoną do diesli Pytanie tylko w jakim celu przecietnemu uzytkownikowi diesel'a potrzeba jest wogole turbina ? Bez niej nie mozna sie obejsc ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Pytanie tylko w jakim celu przecietnemu uzytkownikowi diesel'a potrzeba jest wogole turbina ? Bez niej nie mozna sie obejsc ? Można, ale wtedy polacy nie będą mieli na co narzekać, że drogie, że sie psuje, że ... Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.