theodor. Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Moim zdaniem nie ma najmniejszego problemu w zorganizowaniu takich amatorskich wyscigów. Problem jest tylko gdzie je zrobić. Gdyby był/były w Polsce tor/tory, dostepne jak Pan Bóg przykazał to naturalnie i takie wyscigi by powstały.Myślę ze to jedyny problem. Sam chetnie bym pojeździł w klasie Nakedów np. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 (edytowane) Chciałbym żeby się udało, ale popatrzmy nie pesymistycznie, ale realistycznie. Tory dla motocyklistów, darmowe autostrady itp. Wszystko to miało być, wielkie pomysły, plany i realizacje. Na czym się skończyło ? Sam sobie odpowiedz. no i właśnie to się nazywa polski pesymizm połączony z polskim brakiem cierpliwości. Żeby cokolwiek zmienić, musi to potrwać (w polsce) latami i trzeba trochę optymizmu i cierpliwości. Tory w Polsce i darmowe autostrady są możliwe ale na te rzeczy trzeba trochę czasu i zawziętości osób z tym związanych. To nie takie proste jak wyciągnięcie od rodziców 20 zł na paliwo do NSR. A co do samych zawodów, to niestety.. dopóki PZM ma pieczę nad jedynym polskim torem (który na dodatek chce nieoficjalnie sprzedać), to dla amatorów takie zawody będą możliwe po odcięciu PZM. Nawet Grandys aktualnie swoje track days robi na słowacji i w Brnie, bo z PZM ciężko się dogadać. Edytowane 4 Grudnia 2011 przez Tazzman Cytuj www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Panowie i Panie, taka formuła lub podobna prędzej czy później w kraju powstanie. Jak na razie nasi, polscy zawodnicy znajdują się w fazie głębokiego kompleksu w stosunku do kolegów chociażby za południowej granicy i nie wypada jeździć niemęsko na czymś starszym niż 2008r. Wyrośniemy, zrozumiemy, zakupimy stare srad-y, YZF-y, CBR-y, ZX-y i będziemy je upalać z :icon_biggrin: na twarzy.Dobrym zwyczajem jest przeniesienie energii z nad klawiatury do garaży, przecież nie powstanie klasa jeśli nie będzie w niej zawodników na "starych" ciekawych konstrukcjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Ale z tymi kompleksami to szczera prawda.Nawet na takich track dayach to widać. Jak ktos ma kasę to się porywa na nowiutkie maszyny, a jeździć jeździ średnio.Nie chodzi mi o to że komuś bronie kupować nowych drogich motocykli, ale zauwazalnie więcej radochy z jazdy po torze mają kierowcy starszych motocykli, nieżadko lepsze czasy robiacy mimo przepaści technicznej ich motocykli wzgledem tych nowych. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Problem jest tylko gdzie je zrobić. Gdyby był/były w Polsce tor/tory, dostepne jak Pan Bóg przykazał to naturalnie i takie wyscigi by powstały.Myślę ze to jedyny problem. ??jak to gdzie? tor poznań wraz z WMMP - ze 3 rundy jak na pierwszy rok czegoś takiego chyba wystarczą, prawda?myślę, że puchar starszych sprzętów mocno wpłynąłby na frekwencję i rozwój zawodów w ogóle, zarówno jeśli chodzi o zawodników jak i kibiców i w późniejszym czasie także i sponsorówjak na dzisiaj środowisko jest ograniczonenowi zawodnicy przyciągnęli by może nie tabuny ale trochę nowych kibiców - chociażby swoich znajomych, którzy nigdy wcześniej nie mieli okazji oglądać zmagań na torze trzeba by się było mocno zastanowić nad regulaminemrobienie bóg wie ilu klas chyba nie ma większego sensu - no chyba że puchar leciał by razem a po prostu klasyfikacja była by w różnych klasachmodyfikacje mocno ograniczone - bo to przestałoby być tanie, przecież komplet torowych owiewek to już pewnie koło 2-3tyś.zł czyli wartość niejednego sprzętu, który mógłby startować (chodzi mi o to aby można było startować także z fabrycznymi owiewkami) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 (edytowane) Torowe owiewki, a dlaczego "golasy" miałyby nie startować? Edytowane 4 Grudnia 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Drogo, niee:Najtaniej w kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 nie pisałem, że golasy nie mogłyby:) - nie jestem egoistą :icon_razz: w sumie fakt - niedrogie te owiewki:) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zamawiam ZX7R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Gdyby tylko Ktoś się chciał tym zająć ... a tak z innej strony . Ile może kosztować wynajem toru (poznań) powiedzmy na 3-4 godziny (ma być jak najtaniej). Bo chętnych pewnie by nie brakowało, ale znając nasz PZM szybko nas odstraszy kwota jaką sobie "krzykną" za takie zawody . Choć trzeba być dobrej myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 @theodor: masz jakieś podobne filmy? Strasznie mi się takie klimaty 'podobajo', jak masz jakieś materiały w podobnych klimatach, to wrzzzzzzucaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 nie chcesz wiedzieć ile kosztuje komercyjne wynajęcie toru poznań :icon_razz: indywidualne organizowanie zawodów nie ma zupełnie sensu - zresztą - teoretycznie byłby to nielegal :bigrazz: trzeba nacisnąć po prostu osoby zajmujące się organizacją zawodów np. Jacka Molika - jeśli będzie zainteresowanie, myślę, że jakichś większych problemów nie powinno być aby faktycznie coś takiego wystartowałotylko nie myślcie, że to będzie zupełnie za friko (z doświadczenia wiem, że niektórzy mają w takich sprawach postawę roszczeniową i dla nich wszystko powinno być za darmo)myślę, że sprawy organizacyjne mogłyby wyglądać podobnie jak dla dzisiejszych klas amatorskich (sprawy wpisowego, badań lekarskich, licencji "B" itd)tu już przeczuwam, że znajdą się przeciwnicy licencji w ogóle - ale to jest po prostu ubezpieczenie NW i tak to należy traktować (poza tym znajomość zasad poruszania się po torze czyli kwestia bezpieczeństwa innych zawodników) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Teraz mi się tak przypomniało, że ma wystartować puchar fiata 126p . To czemu my motórzyści nie moglibyśmy ? A jak są track day'e czy motopopołudnia to nie trzeba mieć licencji ?(co do zasad poruszania się po torze to obowiązkowo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 na motopopołudnia nie musisz mieć licencji ale musisz mieć "motokartę" (aby ją wyrobić zdajesz mini egzamin z zasad poruszania się po torze)poza tym motopopołudnia to nie wyścigi tylko zajęcia, które możesz podpiąć pod doskonalenie techniki jazdyorganizatorem motopopołudni nie jest PZM (tylko on może organizować zawody/wyścigi) tylko AWPZM jako organizator zawodów zabezpiecza się w jakimś stopniu w razie gdybyś miał sobie coś zrobić a licencja to forma grupowego ubezpieczenia Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 mysle ze klasa light twin , czyli gpz 500 sv 650 i inne 2 cylindrowce do 650cc byly by najtansza jak i najciekawsza klasa ( tak jak to sie ma w klubowych wyscigach w usa ) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.