marcinelx Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No to że się rozjaśniają jest ok. wiadomo że ładuje, tylko przy wyższych obrotach + wibracje ładowanie zanikało i faktycznie wina regulatora. Po prostu kostka którą otacza radiator była luźna i przy wyższych obrotach gdy rama drżała nie było kontaktu, obkleiłem żywicą i jest ok ;) a w przyszłości kupi się nowy regulator i problem z głowy. No i aku bo i tak jak temp spadnie to jest dupa i za bardzo trzymać nie chce :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jak głośno może ( by być w "normie") hałasować kosz sprzęgłowy , oglądałem ostatnio http://allegro.pl/show_item.php?item=2215386162 , silnik był letni , na jałowym kosz walił prawie tak samo głośno (ledwo ledwo ciszej) jak odgłos silnika , przy czym właściciel twierdzi ze jest ok i na przeglądzie w serwisie yamahy na energetyków w dokumentach przeglądu ma opisane sprzęgło jako w stanie dobrym .Ile może kosztować wymiana łożyska kierownicy ? nie czułem luzów na kierownicy a własciciel nie zgodził sie na jazdę próbną bez zabezpieczenia finansowego lecz na zdanie kolegi "no bo trzeba sprawdzić czy nie ściąga" odparł ze moze lekko sciagać bo łożysko wyrobione wiec przy małych prędkościach może wężykować , a łożyska nie robił bo 300zł przy czym za same opony na rachunkach jest tysiak wiec wg mnie to mógł wziąć ciut tańsze opony a łożysko zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeGie Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 To że na wolnych obrotach światła przygasają to normalne, ten typ tak ma że alternator słabo ładuje jak silnik wolno kręci, a amortyzator wymontuj, wyczyść porządnie i pomaluj.czym mogę to pomalować? lakierem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelx Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jak głośno może ( by być w "normie") hałasować kosz sprzęgłowy , oglądałem ostatnio http://allegro.pl/sh...item=2215386162 , silnik był letni , na jałowym kosz walił prawie tak samo głośno (ledwo ledwo ciszej) jak odgłos silnika , przy czym właściciel twierdzi ze jest ok i na przeglądzie w serwisie yamahy na energetyków w dokumentach przeglądu ma opisane sprzęgło jako w stanie dobrym .Ile może kosztować wymiana łożyska kierownicy ? nie czułem luzów na kierownicy a własciciel nie zgodził sie na jazdę próbną bez zabezpieczenia finansowego lecz na zdanie kolegi "no bo trzeba sprawdzić czy nie ściąga" odparł ze moze lekko sciagać bo łożysko wyrobione wiec przy małych prędkościach może wężykować , a łożyska nie robił bo 300zł przy czym za same opony na rachunkach jest tysiak wiec wg mnie to mógł wziąć ciut tańsze opony a łożysko zrobić A skąd wiesz że to na pewno kosz? Posłuchaj jeszcze raz, bo może to walić łańcuszek co napędza alternator a wtedy to droga zabawa...Moja xj jest z91r a kosza nie słychać nawet jak zimny jest. Ale tym się nie sugeruj ;) Po za tym, kosz się przy wyższych obrotach powinien wyciszyć, a przejechać się musisz i tak i tak, jeśli koleś nie chce dać to musi być coś nie tak. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeGie Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) Mam takie pytanie odnośnie mocy. W dowodzie mam napisane i tu uwaga: 25kW (tabelka P2). Przeliczywszy na KM jest to 34 w zaokrągleniu. Co jest grane? Podniosło mi to ciśnienie. Żeczywiście od 120KM/h motocykl zaczyna na prawdę powoli przyśpieszać. Czy da się coś podskrobać do tych 45kW tj 61KM?Oczywiście najlepiej aby można coś dokupić i zrobić to samemu z omienięciem warsztatów. Edytowane 25 Marca 2012 przez BeGie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelx Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Mam takie pytanie odnośnie mocy. W dowodzie mam napisane i tu uwaga: 25kW (tabelka P2). Przeliczywszy na KM jest to 34 w zaokrągleniu. Co jest grane? Podniosło mi to ciśnienie. Żeczywiście od 120KM/h motocykl zaczyna na prawdę powoli przyśpieszać. Czy da się coś podskrobać do tych 45kW tj 61KM?Oczywiście najlepiej aby można coś dokupić i zrobić to samemu z omienięciem warsztatów. W dowodach piszą różne rzeczy, mi napisali że Motocykl waży 120 kg ;). Z tego co się orientuje to możesz mieć zblokowany fabrycznie więc Ci tak napisali. Jedno z zabezpieczeń to jest iglica, dalej musisz pytać ;) Ale papierkom nie ufaj zbytnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) Koleś w weekend studiuje wiec na tygodniu podjadę jeszcze raz z kasa i umowa typu ze wpłacam kaucje itd , przy wciśniętym sprzęgle lub podniesieniu obrotów stuki ustają Edytowane 26 Marca 2012 przez wagabunda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelx Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Mam pytanie, odnośnie regulatora napięcia. Bo ten mój jednak długo nie wytrzymał;) czy mogę go zastąpić np. czymś takim: http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-honda-yzr-fzr-xt-zaplon-i2216310565.html ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Mógłby ktoś mi odpisać , byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelx Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Czyli norma. To kosz sprzęgłowy, większość tak ma. Mają one swoje luzy tolerancyjne i tak sie dzieję. Za dużo CI nie pomogę bo musiał bym to słyszeć. Ale posłuchaj go lepiej jeszcze jak jest zimny, bo skoro kosz tak głośno chodzi to swoje może mieć przejechane. A gdy odpalisz rano i odezwie Ci się do tego łańcuch od alternatora to znaczy że swoją młodość ma już za sobą. P.S. łancuch od alternatora ta dziwnie jakby gruchota, jest to bardzo nie przyjemny dzwięk ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam.Mam pytanie odnośnie XJ 900 DIVERSION.Czy ma ktoś z forumowiczów manuala do niej? Najlepiej do łatwego ściągnięcia (niestety nie jestem zbyt biegły w te klocki ;) )I jakie podaje producent ciśnienia w oponach? Na moto nie ma żadnej naklejki z tymi danymi.Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalg5 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 mam pytanie - czy są jakieś zalecenia co do przebiegu przy jakim trzeba zmienić rozrząd w Yamasze XJ 600?pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 W praktyce to najlepiej sprawdzić w jakim stanie jest łańcuch rozrządu. Wyjmij napinacz i sprawdź o ile ząbków się wysunie, jak zostały 3 - 4 to warto pomyśleć o wymianie. Zluzuj śruby mocujące napinacz do cylindrów, wykręć śrubę mocującą sprężynę, następnie wykręć śruby i delikatnie wyjmij napinacz. Wyciągaj łeb napinacza i licz ząbki ile jeszcze się wysunie. Nie obracaj silnikiem bez napinacza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Czym może byc spowodowane to, że moja xj rozpecza sie do 130km/h następnie jest wyraźny spadek mocy i dociaga tak do 140 i dalej nei idzie? od 0 do 120 rozpecza sie dynamicznie, nastepnie występuje ten problem. Kupiłem ją we wrześniu i to moja pierwsza jazda w tym sezonie. Trochę się zdziwiłem bo powinna mieć vmax około 180 km/h. Czy może być ona zdławiona lub poprostu tak zajeżdżona? W dowodzie mam wbite 61KM Proszę o odpowiedz doświadczonych motocyklistów, sam dopiero zaczynam jazdę. To moj pierwszy motocykl. Zalana jest olejem motul 10W40 przebieg na zegarach to około 38000 km rocznik 1995. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 mam pytanie - czy są jakieś zalecenia co do przebiegu przy jakim trzeba zmienić rozrząd w Yamasze XJ 600?pozdrawiam! Albo po prostu dobrze posłuchaj. Skoro nic nie szumi stuka itp itd. To lepiej nie kombinuj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.