bronx Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 no ja wlasnie pozegnalem sie definitywnie z portalem xj.ech ... ja w 600 wlalem troszke wiecej oleju chyba 20ml - niby nic ale :)Oczywiscie olej "twardy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faris Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Ja mam Xj600N narazie niemoge za wile powiedziec na ten temat bo mam go od niedawna ale juz wiem że należy w nim troche podregulowac i bendzie ok.. Szukales jakiś danych no to prosze... http://www.chudzikj.republika.pl/XJ600.htmhttp://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...XJ600/xj600.htmhttp://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html Kilka opisów do YamahyPozdrawiam i do zobaczenia na drodze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Witam , ajamam pytanko ...plywal komus z Was przod?tzn. Troszke wieje , jedziecieobladowani (nawed 70km/h) , no i motocykl sobie wezykuje? Ja stawaiam na zbyt slabo dokrecone lozyska glowki. Co prawda zadnego luzu mie wyczowam ale nie widze innego rozwiazania () lozyska kola przedniego odpadaja na 95% - jak nie pomoze dokrecenie glowki to wymienie lozyska) A mzoektos ma inny pomysl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszB Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faris Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ewentualnie jeszcze może to być spowodowane zawieszeniem u mnie sie też sie dzialy cuda tylko że to bylo w 600 to może nie to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Tomasz opony raczej odpadaja tyl zmienilem i zachowanie to samo , a przod jest ok.Ale opone bede zmieniac na koncu ( najwiekszy koszt) Faris co rozumiesz pod "zawieszeniem" ?W zimie robilem caly tyl , a i przod tez zrobilem (lagi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Tomasz, pochwal sie czy jestes zadowolony ze swoich lusterek w dywersji...mam takie same i zloszcza mnie poki co. Glownie z tego powodu, ze zamiast widziec co dzieje sie z tylu mnie, widze swoje ramiona :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszB Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Tomasz, pochwal sie czy jestes zadowolony ze swoich lusterek w dywersji...mam takie same i zloszcza mnie poki co. Glownie z tego powodu, ze zamiast widziec co dzieje sie z tylu mnie, widze swoje ramiona :/ Z lusterkami jest u mnie tak:Jak kupiłem to miała takie: Może i one były ładne i pasowały do "klasycznej" sylwetki, ale prawie nic nie było widać ze względu na małe rozmiary i drgania które praktycznie uniemożliwiały widzenie do tyłu.W związku z tym, że wymieniałem kierownice i założyłem od dużego Bandita, która jest szersza niż oryginalna od Yamahy, oraz nowe lusterka teraz mam znacznie lepszą widoczność, lewe lusterko jest idealne i nigdy nie drga, prawe drga minimalnie i widoczność do tyłu jest bardzo dobra. Lusterka kupione na Allegro, nie były tanie bo komplet bodajże 180 zł, ale jestem zadowolony, jakość przyzwoita i w moim czarnym moto ładnie się prezentują.Nowe lusterkaLusterko praweSzerokośc lusterekSzerokośc lusterek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) Z lusterkami jest u mnie tak:Jak kupiłem to miała takie: Może i one były ładne i pasowały do "klasycznej" sylwetki, ale prawie nic nie było widać ze względu na małe rozmiary i drgania które praktycznie uniemożliwiały widzenie do tyłu.W związku z tym, że wymieniałem kierownice i założyłem od dużego Bandita, która jest szersza niż oryginalna od Yamahy, oraz nowe lusterka teraz mam znacznie lepszą widoczność, lewe lusterko jest idealne i nigdy nie drga, prawe drga minimalnie i widoczność do tyłu jest bardzo dobra. Lusterka kupione na Allegro, nie były tanie bo komplet bodajże 180 zł, ale jestem zadowolony, jakość przyzwoita i w moim czarnym moto ładnie się prezentują. dokladnie mam identyczne, tylko oryginalna kierownice i chyba stad w moim przypadku zaslaniam sobie widok do tylu :/Nie mam jak teraz zmierzyc ich szerokosci, jednak taka 'na oko' patrzac masz sporo szerzej rozstawione...chyba trzeba bedzie pomyslec o nowej, szerszej kierze, bo lustereczka naprawde fajne :) EDIT: mam jeszcze pytanko innej natury, otoz kupilem sprezyny dociskowe do sprzegla do dywersji i okazalo sie, ze sa krotsze o 2mm od minimalnej dlugosci podanej w serwisowce. sprezyny firmy Lucas, model taki jak w linku:http://www.lucas-bikersworld.com/de/katalo...ftoken/50089499Na opakowaniu oczywiscie nie ma wyszczegolnionej dywersji, jest za to np. xj900F.Przegladajac serwisowke do xj900F doczytalem sie, ze sa tam sprezyny takiej jak w xj600 51j, czyli o dlugosci ponad 40mm, zas w katalogu Lucasa do 51j podaja takie same sprezyny, jak do div... paradoksalnie, do divki ida sprezyny o dlugosci 22.8mm.Teraz jest problem, bo sprzedajacy nie ma mi na co zamienic ich, a do dywersji nie pasuja...wymienial ktos moze te sprezyny? Jesli tak, to jakiej firmy kupowal? Edytowane 26 Marca 2007 przez Mazzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Z lusterkami mailem to samo, tzn prawie nic nie bylo widac. Przestawolem troche kierownice (podnioslem) i jeszcze raz wyregulowalem lustra. Moze nie jest idealnie, ale o wiele lepiej i przy manewrach w pelnym skrecie nie dotyka do szyby owiewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 ok , ja znalazlem problem , a raczej przyczyne plywania : Bazujac na tym przypadku okazuje sie ze efektem zbyt luznego dokrecenia lozysk glowki ramy jest objaw nie tylko luzu (sprawdzany przez szarpanie kolem) , ale rownierz , w przypadku braku luzu, zbyt delikatne krecenie kierownica , co podczas jazdy , odznaczalo sie trzepotaniem kierownicy prz predkosci ok 70-80km/h. Dodatkow delikatne ruchy kierownica ("ala" przeciw skret) wprowadzaly motocykl w stan "plywania".Dokrecenie wyeliminowalo zjawisko plywania i trzepotania , teraz motocykl jest niewrazliwy na boczne podmuchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Hmm, coraz mnie nas tutaj zaglada :icon_twisted:Ale coz lepiej pojezdzic niz siedziec przy PCPozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 oo święta racja powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Hmm, coraz mnie nas tutaj zaglada :PAle coz lepiej pojezdzic niz siedziec przy PCPozdrZaglądamy, zglądamy, a że nie piszemy? nie jeździmy (stan zdrowia, nie motocykaa :banghead: ) to nie piszemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faris Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) O święte słowa trzeba pojeździć puki jest pogoda ja dzis zrobiłem 170km i 100m przed domem braklo mi paliwa ten brak wskaznika w XJcie :) Macie może jakis własny pomysł na ten problem??? Edytowane 1 Kwietnia 2007 przez Faris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.