marekbuli Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ściągac wahacz to juz lepiej zakuć to to szybko idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 A kiedy ogladales lozyska wahacza , co ??Pozatym jest to ok 20min roboty wiecej , a lancuch masz zakuty orginalnie i wszystko robisz spokokjnie w domu. Wiec ja widze same plusy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) ... spoko ... to ja sobie na spinkę założę ... skoro wystarczy (postaram sie założyć dobrze ) ... ściąganie wahacza poćwiczę kiedy indziej bo łańcuch już kupiłem rozpięty ... i tylko kwestię zakuć czy zapiąć chciałem rozważyć ... dzięki za pomoc :biggrin: Edytowane 15 Marca 2007 przez kriss.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Bronx dobrze gada, ja tydzien temu wymieniałem napęd w kawie ZZR 600i również ściągałem wahacz, zajeło mi to 30 minut dłużej a przy okazjizrobiłem oględziny łożysk i nasmarowałem je bo było troche sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Ja również w sprzetach na łańcuch - przy wymianie preferuje nie rozkuwanie oryginalnego łańcucha i nitowanie - nie maja do tego jeszcze odpowiednich narzędzi specjalistycznych tylko dwa młotki:)a zdjecie wachacza i przełożenie zakutego łańcucha - Tak jak Rafał napisał pzry okazji odrazu sparawdzi sie miejsca - rzeczy na które napewno pzrez długi czas sie nie zwracało uwagi i tutaj moze przy tej operacji wyjśc cos co powinnismy naprawic - wymienić - np. łozysko wachacza.amortyzator, sprężyna itd. Jeśli chodzi o oponki tańsze - nowe to zajrzyjcie tutaj: http://www.yamahaxj.pl/forum/viewtopic.php...highlight=opony jest to specjalna oferta upustów dla uzytkoników Forum/Wortalu XJ i w ten sposób mozna wiele zaoszczędzic . Firma pewna i sprawdzona - takze osobiscie przezemnie. pozdroharyb ;) Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 no bo niestety oponka przegladu nie przejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 z tymi oponkami wiadomo jak jest , ale wydaje mi sie ze poslugujac sie rozumem mozna wyrwac dobra gume w rozsadnej cenie , oczywiscie uzywke. A oto przyklad z zycie.Zakupilem nowka oponki do XJ6D p/t zaplacilem normalnie ok300zl za sztyke.Oponki okazaly sie super na cieplym asfalcie a na deszczu .. lodowiski.Przed tym i po tym kupuje uzywane i , mimo tego czuje sie duzo nbardziej komfortowo.Oczywiscie temat rzeka. A jak ktos kupuje uzywki za 50zl z DOT 98 i potem pierniczy ze uzuwki to szmaty , to niech sie epierdyknie w ten czereb a potem glosi wiare GTW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Pochwale sie , wczoraj wymienialem olej w przednich lagach, bo niestety przesadzilem z gestoscia oleju i latalo sie jak na desce. Przy okazji wprowadzilem male modyfikacje. Pierwsza sprawa, zalozylem o 1 cm dluzsze rurki pod korki, daje to wieksze napiecie wstepne sprezyn. Ja dopasowalem stalowe rurki od starego odkurzacza, (rurki z PCV,od kanalizacji sie nie nadaja, plastik w polaczeniu z olejem mieknie).Druga sprawa, centralnie w korkach wywiercilem otwor i nagwintowalem go na M-5. Teraz aby wymienic olej, (zmodyfikowac twardosc) wystarczy ze na dole odkrece srubki spustowe, i wlacnie te w korkach. Po wypompowaniu oleju ( i zakreceniu dolnych spustowych) mozna juz duza strzykawka napelnic lagi. Wszystko to trwa moze z 20 min, a nie trzeba sie meczyc ze sprezynami i odpada ryzyko uszkodzenia delikatnego gwintu w lagach. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 hehe pozycz troszke wolnego czasu :) Jaki olej wlales ze byla jak deska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 No i takie życie... mój motocykl ma nowego własciciela. Sprzedal sie w tydzien od wystawienia. Co teraz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 (edytowane) Przepij kasę! :rolleyes: :wink: ;) A tak na powaznie to luzik miałeś ze sprzedażą. Pisałeś coś kiedyś o enduro..Szukaj jakiegoś fajnego sprzęta.Bez moto chyba nie chcesz zostać....?? Pozdrawiam Edytowane 17 Marca 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baal_XL600 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Znowu mam mały problem. Od razu mówie ze kiedyś cały wątek czytałem i zdaje sie była o tym dyskusja ale nie mam siły zeby brnąć przez to samo drugi raz. Chodzi mi o dysze w Diversionkach z Niemiec blokowanych do 24kW, rocznik `93. Były zakładane w nich jakieś mniejsze czy nie? dzięki z góry za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 "Pisałeś coś kiedyś o enduro..Szukaj jakiegoś fajnego sprzęta.Bez moto chyba nie chcesz zostać....??" pozyjemy zobaczymy... na razie mnie nie stać na wiele - już polowe kasy przepiłem hehe. żarcik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 No to sezon rozpoczety.zawiecha poprawiona +8hamulce bdb (+9) (brak stalowego oplotu)no i wkoncu sa kuferki.http://www.bikepics.com/pictures/832841http://www.bikepics.com/members/Bronx/98xj900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 No to sezon rozpoczety.zawiecha poprawiona +8hamulce bdb (+9) (brak stalowego oplotu)no i wkoncu sa kuferki.http://www.bikepics.com/pictures/832841http://www.bikepics.com/members/Bronx/98xj900 fajnie wyglada motorek z kuframi, duzo Cie kosztowaly jak nie tajemnica? Jakiej firmy jest topcase? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.