bekriss Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Zeszlo mi u brata caly dzien i nie kupilem plynow takze jutro moge co najwyzej zetrzec kurze z motocykla. Coz tak bywa. Mam luzniejszy tydzien na uczeni wiec powinienem zrobic sporo. Moze nawet wyjade na droge. Co do zegarow od xj 650 to obrotomierz jest na pewno na kabelki ale cena zegarow to 250zl :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 jako ze po remoncie juz troche kilometrow nabiłem zauwazylem ze moto lekko sie krztusi na niskich obrotach oraz falują nieznacznie obroty na jałowym. gazniki do synchronizacji? ale przeciez nie rozłączałem ich od siebie wiec sruby synchronizacyjne sa nietkniete. tak samo z regulacją - moto chodziło równiotko przed remontem. jałowy nie falował. co myślicie drodzy koledzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 mysle że warto dokonac regulać gaźników szybka sprawa a zawsze pomoze.Nie utrzymywanie wolnych (równych obrotów łączyć się może takze z wychodzonym łańcuszkiem, ale najprędzej zajął bym sie gaźnikami.Tak myslepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Łańcuszek tutaj nie jest winny.Czasami nawet wyjęcie gaźnków z motocykla jest dla nich szkodliwe.Musisz je na nowo poustawiać.Może się nie skończyć tylko na synchronizacji.Przerabiałem to w Virago kilka razy :banghead: Mogł też jakis syfek dostać się do gaźnika i zatkać np. któryś z kanalików itp..Moto może się wtedy krztusić i pracować nierówno.Zobacz tez czy gaźniki dobrze siadły na airboksie ( czy jak to tam zwią :) ).Gaźniki mogą wtedy ciągnąć lewe powietrze.Te króćce są jakieś przykrótkawe i czasami gaźniki źle siądą na nich. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 chyba jeszcze raz poprostu zamontuje gaźniki - syfek raczej sie nie dostał bo mam zalozony filterek paliwa. wogole musze sie wziąć za owinięcie taśmą krućców bo widać pęknięcia - nie są one może na wylot ale trzeba się tym zająć. jeśli nie pomogą te zabiegi bede robił synchro. z tymi krućcami od airboxu to fakt - ile jest męki żeby prawidłowo je założyć to dramat:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Na dniach musze zmienić olej w silniku. Napiszcie mi prosze jakimi olejami zalewacie swoje sprzęty. Czy są jakieś oleje na których Wam motocykle lepiej pracowały ?Jaki olej polecacie?Może jakies przykre doświadczenia z konkretnym olejem? Jak miałem Virago to miałem oleje obcykane.Najlepiej chodziła na Castrolu GP - cośtam.. :eek: Jak to jest z XJ-tkami? Toczę się raczej spokojnie- turystycznie :icon_mrgreen: Edytowane 4 Marca 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ja osobiscie polecam motul 5100 ester 15W50. Ok 105zl za 4l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 ja sezon jezdzilem na castrolu gp 20W40 mineralnym. 300km temu zalalem MIDLAND 10W40 semi. zalalem taki z racji tego że silnik lepiej chodzi i szybciej sie na nim grzeje w niższych temperaturach jakie teraz panują. dolewki bede robił sukcesywnie pewnie z midlanda 20w50 mineral albo 10w50 full synth w miare jak bedzie sie robiło coraz cieplej na dworze. uwazam ze lepszy jest np syntetyk takiego midlanda niż minerał cenionej marki. a ze midland ma tanio to bede go kupował. xj to nie supersport z wyżyłowanym silnikiem wiec nie musi mieć cudownych olejów. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 A ile kosztuje ten syntetyczny 10W50 i gdzie go dostac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) syntetyk midlanda 10w50 kosztuje jakos 26 zł. ja jak bralem 4 litry semi syntetyka to mi go sprzedał za 20zł/litr a normalnie cena była 22zł. co do sieci sprzedaży to : http://www.midland.pl/siec/slaskie a wogole to już znalazłem przyczyne nierównych obrotów mojego silniczka. Przypatrzyłem się dokładnie krućcom i znalazłem na prawym z brzegu małe pęknięcie. Miałem pod ręką tylko taśme przezroczystą do papieru, owinąłem ze dwa razy krucieć. ależ sie ucieszyłem jak moto chodzi równiutko na wolnych a wskazówka ani drgnie:D w przyszłości zregeneruje krućce taśmą do izolacji czarną a pod nią dam cienką warstwe silikonu. widziałem takie rozwiązanie w fazerze z 2000 roku kiedyś. Edytowane 4 Marca 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 ja to zawsze leje motul ester 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropelka_350 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 syntetyk midlanda 10w50 kosztuje jakos 26 zł. ja jak bralem 4 litry semi syntetyka to mi go sprzedał za 20zł/litr a normalnie cena była 22zł. co do sieci sprzedaży to : http://www.midland.pl/siec/slaskie Z tym ze oleje semisyntetyczne to nie syntetyki a polsyntetyk. Mysle ze semi midlanda ma lepsze wlasciwosci niz mineralny "lepszej" firmy, tak ze mozna zalac. Na forum XJ pisalem o planowanym kupnie Platinum moto 4t http://www.platinumoil.pl/index.php?topic=...ukty&subtopic=k , pelen sentetyk 10W50. Cena za 4 litry to nie wiecej nize 80 zl. W tym tygodniu bede go mial, ale zmienie dopiero po przejechaniu 2kkm aby za wczesnie tamtego nie wylewac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) Ciekawa propozycja ten platinium. Pod wzgledem pewnych wlasciwosci nie odbiega od midlanda. Oba wydaja sie lepsze od motyla 15W50 i sa tansze Chyba sie skusze :clap: Edytowane 5 Marca 2007 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Panowie i PaniePytanie z innej beczki, mam juz nowe moto XJ'600 Diversion 93' ale musze wymienic jej lancuch.... poradzcie cos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 no wiec did nie bedzie najtanszy ale dlugo wytrzymaewentualnie RK bron cie boze przed irisem :) mi siadl po kili tysiacach (czy jako stak) :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.