Dybcio Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 (edytowane) A ja torchę z innej beczki. Czy ktoś ma adres gdzie mozna znależc zdjęcia Xj n czerwonej. Wszędzie szukałem i nie ma.Pozdrawiam Może tutaj coś znajdziesz :icon_biggrin: http://bikepics.com/yamaha/xj600s/ Ehh - spóźniłem się :P Edytowane 12 Kwietnia 2006 przez Dybcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Chciałbym sobie sprawić XJ'ta i mam kilka pytań, po pierwsze czy owiewka dużo daje? Osobiście bardziej podoba mi się wersja N, ale jeśli owiewka dobrze spełnia swoje zadanie musiłabym się zastanwoić, a druga sprawa to od jakiego przebiegu można się spodziewać problemów z silnikiem no i na koniec czy za ok 6500zł (może być jeszcze na niemieckich papierach) można dostać jakiś nie za stary egzemplarz w dobrym stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 za 6500 do rejestracji to 94 a moze i 95 dostaniesz. W kazdym razie silniki sa trwale lakier tez dosc ale pod wzgledem lakierniczym idealu nie znajdziesz chyba ze odmalowana. Wersja N fakt zancznie ladniejsza ale jesli N to ja bym dokupil szybke ktora duzo daje. Chyba po 40000 powinien byc wymieniony lancuszek rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Wszędzie piszą że to nudny i powolny motocykl, ale czy tak jest faktycznie? Stanie na koło z gazu albo czy da się nim umiarkowanie "zaszaleć", oczywiście nie oczekuje tu nie wiadomo czego bo wcześniej jeździłem 125 o mocy 27km więc wiele mi do szczęścia nie będzie potrzebne, ale mam nadzieje że XJ będzie mnie w stanie troche zaskoczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) zalezy co ciebie kreci. Moze lepiej nad fzr 600 sie zastanowic albo zzr 600 lub gsx600f. Nie jest to sportowy motocykl ale fajnie sie jezdzi tym po zakretach, we dwojke tez daje rade, w miescie podobnie, malo pali. Cos tam poszalejesz ale to nie jest sprzet do palowania. Jako pierwszy motocykl jest super bo mozesz ewentualnie sie konkretniej okresli sport czy turystyka (szybka czy tez konkretnie daleka itp) http://www.bikepics.com/pictures/331257/ http://www.bikepics.com/members/napo/94xj600s/ - da sie poszalec jak tylko potrafisz Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Fundusze są jakie są, a ja nie chce jakiegoś starego rupiecia, XJ ma ponadczasowy wyglądi ciągle ładnie się prezentuje, myśle konkretnie o tym egzemplarzu http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M162112 co o nim sądzicie? Z fotek zauważyłem tyle że brakuje mu odważników na kierownicy czyżby gleba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) chyba nie lezala bo ani silnik, wydech, podnozli, lakier nie jest porysowany ale blotnik czarny; ciekawe czy ze wzgledow wizualnych ktos do malowal, nie mowie ze nie. Musialbys obejrzec przod i przejechac sie (puscic kierownice podczas jazdy) Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Wygląda to jakby było po lekkich modyfikacjach - chyba zmienionelusterka i raczej na 100% zmieniona osłona łańcucha.Weź ze sobą jakiegoś mechanika i za parę złotych Ci sprzęt sprawdzi na miejscu (ja w Poznaniu kupowałem razem z Eskimosem z HRG - polecam :)) pozdrCifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 A czy XJ 600 "poradzi" sobie z Banditem 400, GS 500 i Kawą ER-5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 no pewnie. W dodatku jest wieksza ale czy to zaleta zalezy od twojego wzrostu. Bandit 400 jest malutki, moj rower jest znacznie wiekszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 To że jest większa to dobrze, ja za wielki może nie jestem ale na moto lubie mieć dużo miejsca no i od czasu do czasu wziąć jakiegoś pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Cash Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Heloł! A czy XJ 600 "poradzi" sobie z Banditem 400, GS 500 i Kawą ER-5? Diversion - 61KM, B4 - 50KM, GS500 - 45KM, ER5 - 50KM. Jak sam widzisz, XJ600 najmocniejsza z wymienionych przez Ciebie motocykli. 61 kucy niby nie wydaje się dużo, ale sprzęcik fajnie się zbiera i osiąga 180 km/h bez większych problemów, maksymalna prędkość to 195 - osobiście testowane przeze mnie na motocyklu mojej dziewczyny - XJ600S z 2000 roku. A Eskimosa z HRG polecam - już nie raz służył mi swoją wiedzą jako ekspert/wykrywacz min :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_ns Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam !!!Mam takie pytanie jaką pojemność baku maja XJ-ty czy wskaźnik pokazuje rzeczywisty stan paliwa od ilu litrów zaczyna sie rezerwa Dzięki za odpowiedź ! Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Pawel_ns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Co do wskaznika to znalazlem post embego w XJcie wskaźnik działa bardzo dobrze, to znaczy w miarę liniowo. Po zalaniu do pełna wskazówka wyskakuje poza MAX mniej więcej o ilość podziałek równą 1/4 wskazania teoretycznie pełnego baku. Prawdziwa rezerwa zaczyna się po zejściu wskazówki poniżej kreski oznaczającej całkowicie pusty zbiornik Nalewam do pełna i jest 5/4 zakresu - wg. wskaźnika. Pierwsze 100km wskazówka schodzi powoli do poziomu mniej więcej 4/5. Później przez następne 100km schodzi dość szybko, ale równo do 1/4 wskazania. Następne 100km schodzi znów bardzo, bardzo powoli. Benzynki zaczyna brakować, gdy wskaźnik już od 40km jest na rezerwie. Wtedy przestawia się kranik na pozycję RES i jest benzynki jeszcze na 50km spokojnej jazdy. XJta na pełnym baku (19,5 litra) przejeżdża ponad 300km. Opcja szukaj dziala :D Rezerwe tez juz znam. Zwrosc uwage ze napisalem ze opcja szukaj dziala :) Ostatnio jak tankowalem to wskaznik pokazywal pusty bak a pod korem wlazlo mi 15,33l Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_ns Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 dalej menczac ten temat czy dobrze zrozumiałem że 40 km można zrobić na rezerwie wskażnikowej ( tej oznaczonej na wskaźniku czerwonymi kreskami) i po przejechaniu tych 40 km w tedy gdy wskazuwka połozy się na E mam przełaczyć na Res i powinno mi wystarczyć na 50 km spokojnej jazdy .Czy coś się dzieje jeżeli cały czas jeżdże na RES ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.