Syrek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Tylko nie Pilot Road 3, niewypał.... i to nie jest tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Syrek ma trochę racji. W ogóle nie wiem czemu tu się tak podniecają ludzie tymi Pilotami, dobre opony czy tam bardzo dobre nawet ale dupy nie urywają. Bynajmniej jak dla mnie. Wg mnie godne uwagi są Battlaxy, obecnie mam 023R i są całkiem dobre, na pewno lepsze od Z6, które w moim odczuciu są trochę za twarde. No i jak chcesz dobrą przyczepność to ciekawe są Pirelli Diablo Rain, bieżnik się sypie pieruńsko szybko ale za to mega przyczepność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Tylko nie Pilot Road 3, niewypał.... i to nie jest tylko moje zdanie. Potwierdzam Wg mnie godne uwagi są Battlaxy, obecnie mam 023R i są całkiem dobre, na pewno lepsze od Z6, które w moim odczuciu są trochę za twarde.. BT to dla mnie syf, sam juz tego wiecej na swego nie zaloze ( no chyba, ze wygra w testach :icon_mrgreen: ( ale to jeszcze wega duzo wody w Wistuli uplynie. :icon_mrgreen: Mloda ma BT na XJ'cie i tez nie chwali. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Miałem komplet pilotów 3 w swoim bandziorze.Po 3-4 tys.opony były tak nierównomiernie zużyte ,że nie dało sie na nich jeżdzic, choć bieżnika było jeszcze jakieś 70-80%.Choć tył męcze do dziś...bo szkoda było wyrzućic nową opone na śmietnik. Kolega w Hondzie CB 1300 miał to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 KS, a zależy jeszcze jakie BT, bo trochę ich jest. Ja się spotykam z dokładnie odwrotnymi opiniami niż Twoje, ale są gusta i guściki. A testom gazetowym niezbyt ufam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Tobik...jeśli masz BT 023, to jest to najnowszy model ,gum sportowo-turystycznych wypuszczonych przez Bridgestona.Mam mieszane zdanie co do Bridg.na tyle w Bandziorze miałem BT 21 i były ok, natomiast W DL 650 miałem BT. Battle Wing i te były do dupy :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 KS, a zależy jeszcze jakie BT, bo trochę ich jest. Ja się spotykam z dokładnie odwrotnymi opiniami niż Twoje, ale są gusta i guściki. A testom gazetowym niezbyt ufam. Calkowicie sie z Toba zgodze. Na " K " mialem jedynie BT 014 i byly totalnie do dupy. Smigalem na roznistych w roznych sprzetach i zawsze cos mi nie lezalo, wrazenie konczenia sie przyczepnosci bylo zawsze znacznie przed tym do czego bylem przyzwyczajony - dlatego nie mam do nich zaufania. Kazdy sprzet funkcjonuje inaczej na roznych oponach, w przypadku Z6 spektrum jest naprawde niesamowite. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 mam u siebie Z6 w gixerku i troche mnie ta guma denerwuje. wiem, że jest turystyczna i ogólnie średnio pasuje do charakterystyki motocykla zapewne, ale była już, gdy kupiłem suke. zrobiłem na nich już 10kkm i praktycznie nie widać żeby ubyło coś mięska z nich. tył pozamykałem, ale generalnie to im nie ufam, bo skoro tak marnie się ścierają, to raczej nie są jakoś super przyczepne, nie? na czym polega ich 'fenomen', ze tak wiele osob je zachwala? naprawde można im zaufać przy ostrzejszej jeździe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 mam u siebie Z6 w gixerku i troche mnie ta guma denerwuje. wiem, że jest turystyczna i ogólnie średnio pasuje do charakterystyki motocykla zapewne, ale była już, gdy kupiłem suke. zrobiłem na nich już 10kkm i praktycznie nie widać żeby ubyło coś mięska z nich. tył pozamykałem, ale generalnie to im nie ufam, bo skoro tak marnie się ścierają, to raczej nie są jakoś super przyczepne, nie? na czym polega ich 'fenomen', ze tak wiele osob je zachwala? naprawde można im zaufać przy ostrzejszej jeździe?Z6 to drewno. Tak, jak stwierdziłeś. Skoro "mięsa" nie ubywa, to nie jest do ostrzejszej jazdy. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Pany gumów na rynku jak mrówków :) Jest w czym wybierać. Odpowiadając w temacie, radziłbym koledze założyć jednak coś podobnego do Pilot Powera. Ten model jest świetny dla początkujących - dużo wybacza, szybko się grzeje i dobrze zachowuje na mokrym. Wiele osób pisze, że jak na początek to wystarczą jakieś kondoniaste Pilot Road 1, itp. Otóż nie. Moim zdaniem dopiero ktoś z większym doświadczeniem może świadomie kupić drewnianą oponę, bo jest świadom jej niedoskonałości. Początkujący powinien zaczynać temat od jak najbardziej przyczepnych opon, nawet kosztem zużycia (co i tak nie wystąpi zbyt szybko, zakładając że nie będzie katów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Z6 to drewno. Tak, jak stwierdziłeś. Skoro "mięsa" nie ubywa, to nie jest do ostrzejszej jazdy. Potwierdzam, Z6 to twarda sztuka. Nie każdemu podpasi, dla mnie za twarda troszkę. Niemniej jest to niezła oponka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 IMHO szkoda kasy na nowe opony skoro i tak nie wykorzystujesz maszyny w 100%, lepiej wziąć potorowe czyli używane 1-2 dni ze średnio zjechanymi bokami a całym środkiem jak np ta: http://allegro.pl/180-55-r-17-pirelli-supercorsa-kutno-x277-i1919951897.html Wyjdzie Cię taniej, a opony rewelacja, przyczepności nie zabraknie, a że masz 180 z tyłu to sporo tych opon na allegro jest. I cena też 1/3 zwykłej nowej i 1/5 cena nowej takiej samej. Sam na takich jeździłem, nigdy problemów nie miałem, jak dobrze poszukasz to nawet po 80 zł/szt dostaniesz. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 mam u siebie Z6 w gixerku i troche mnie ta guma denerwuje. wiem, że jest turystyczna i ogólnie średnio pasuje do charakterystyki motocykla zapewne, ale była już, gdy kupiłem suke. zrobiłem na nich już 10kkm i praktycznie nie widać żeby ubyło coś mięska z nich. tył pozamykałem, ale generalnie to im nie ufam, bo skoro tak marnie się ścierają, to raczej nie są jakoś super przyczepne, nie? na czym polega ich 'fenomen', ze tak wiele osob je zachwala? naprawde można im zaufać przy ostrzejszej jeździe? Nie wiem dlaczego niemasz do nich zaufania, pozostaje jedynie pytanie dlaczego inni maja ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Nie wiem dlaczego niemasz do nich zaufania, pozostaje jedynie pytanie dlaczego inni maja ? :crossy: no to przecież o to właśnie spytałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Nie wiem dlaczego niemasz do nich zaufania, pozostaje jedynie pytanie dlaczego inni maja ? :crossy:Niemcy mają do nich zaufanie bo wygrywają niemieckie testy ;). Ja od siebie mogę polecić rozwiązanie Milosza-RR. Komplet potorówek zapewni zdecydowanie najlepszą przyczepność, ale też szybko się skończy. P.S. Wszystkie battlaxy to g****, nawet te niby sportowe mieszanki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.