soulreaver Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Mogę polecić Michelin Pilot Sport ze względu na dobrą przyczepność oraz świetną cenę. Jako ciekawostkę powiem że nagrzewają się szybciej niż Pilot Power oraz osiągają wyższą temp., sprawdziłem doświadczanie. Wada jest taka że dosyć szybko się kończą, ale przy moich mini przebiegach 5-6 tys. rocznie starczają spokojnie na 2 sezony, a po trzech i tak bym wymienił na nowe ze względu na ich wiek :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 P.S. Wszystkie battlaxy to g****, nawet te niby sportowe mieszanki.Dlatego nie czaję polityki Bridgestone. Robią gumy dla MotoGP, a na rynek dostarczają opony, które mają tak słabą opinię. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Dlatego nie czaję polityki Bridgestone. Robią gumy dla MotoGP, a na rynek dostarczają opony, które mają tak słabą opinię. Swego czasu w DDR'ach uparil sie, ze wyprodukuja chip o podobnych lub lepszych parametrach niz te dalekowschodnie czy zachodnie, naklad srodkow finansowych byl kolosalny a wynik osiagniety - mierny. To, ze cos w Moto GP funkcjonuje, nie znaczy, ze bedzie funkcjonowac w realu. Inni potrafia, a inni nie ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Wręcz przeciwnie, od kilku lat zakładam na przód supercorsę i mogę powiedzieć że bardzo szybko się nagrzewa, w lecie wystarczy 2-3km i można pałować. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Swego czasu w DDR'ach uparil sie, ze wyprodukuja chip o podobnych lub lepszych parametrach niz te dalekowschodnie czy zachodnie, naklad srodkow finansowych byl kolosalny a wynik osiagniety - mierny. To, ze cos w Moto GP funkcjonuje, nie znaczy, ze bedzie funkcjonowac w realu. Inni potrafia, a inni nie ! :crossy:Ale dostawca opon dla WSBK, czyli Pirelli, daje sobie w tym przypadku świetnie radę, w odniesieniu do Bridgestone. Edytowane 15 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Limo, w lecie, w lecie. A nie na wiosnę, albo jesienią. :icon_biggrin:Wiosną i jesienią nagrzewają się dłużej, to oczywiste, ale moim zdaniem i tak zapewniają lepszą przyczepność niż typowo "drogowe" opony. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ale dostawca opon dla WSBK, czyli Pirelli, daje sobie w tym przypadku świetnie radę, w odniesieniu do Bridgestone. Do dzisiaj zastanawiam sie, dlaczego BT ktory moim zdaniem nie najlepiej radzi sobie z motocyklowymi oponami ( w przeciwienstwem do Michelin'a czy innych firm ) robi takie " zajefajne " gumy do Moto GP. Pytanie czy w czasie gdy koncept Stoner / Ducati byl taki dobry dzieki oponom BT i czy bylby rownie dobry ma Michelinach czy nawet bylby lepszy ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja tam ostatnio latałem na Pirelli Diablo Strada i jeśli miałbym komuś polecić gumy, to chyba te właśnie. Wiadomo że raczej nie nadają się na tor, ale w codziennym użytkowaniu nie było z nimi żadnych problemów. No i ciężko je "zjechać" przy normalnej jeździe. Więc jeśli chodzi o przełożenie ceny do ilości nawiniętych kilometrów to jak dla mnie są spoko. ps: bardziej sportowe gumy może i są fajniejsze w sytuacji śmigania po torze, ale widok zjechanej opony po powrocie z wylotu na jakieś 2000 km może szybko sprowadzić na ziemię. I tu Diablo Strada punktuje... Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Na " K " mialem jedynie BT 014 i byly totalnie do dupy. W tym wypadku to prawda ;) 014 są nie bardzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Przymierzam się do zakupu Pirelli Diablo Strada na tył na miejsce dojeżdżonej Dunlop D207E - miejscami łapie TWI, łatana i zaczęła latać na boki.Z przodu zostawiam D207E z 2,5mm bierznika. Opony po 13,5 tyś km. (w deszczu sprawowały się świetnie!)Czy te opony nie będą się gryzły?Czy te 2,5mm na przodzie to już nie za mało? Wytrzyma przyszły sezon?Często zdaża mi się jeździć w deszczu - jak poradzą sobie Strady?Moja jazda to dynamiczna turystyka + czasami dzikowanie po winklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Duża szansa że będą.Inna guma, inny profil opony ...Miałem kiedyś z przodu Dunlopa d20coś tam, z tyłu Bridgestone BT20. Boleśnie przekonałem się że nie był to dobry zestaw.W dobrych warunkach TO jakoś działało, po deszczu, na gorszej drodze do d** a nawet gorzej, kosztowało mnie to wyjebką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A ja odkąd zacząłem jeździć w 2006 nigdy nie miałem dwóch jednakowych opon więc nie mogę się zgodzić. Zbychu, ta wyjebka musiała być spowodowana czym innym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zakupiłem nową oponę na tył - kolejny dunlop D207, tani leżak z 2007 roku, ale guma mięka.Zdecydowanie miętsza niż w starej oponie która miała mieszankę z roadsmarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepekvt Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jaką oponkę używkę do końca sezonu do 200zł polecacie ?180/55 -17?oczywiście na thundera, czas na kolano :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer78 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 pomyśl o Qualifier 2, wielu jeździ na niej na torze w poznaniu, cena też przyzwoita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.