DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam!Dzisiaj rozebrałem głowice z zaworów i zauważyłem,że w kanałach dolotowych osadzał się nagar i zastanawiam się,czy to normalne Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Nie jest to normalne bo drobinki oleju powinny być zmywane z kanałów dolotowych głowicy i zaworów przez mieszankę paliwową :icon_razz: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Jakaś diagnoza? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Przed wyjęciem zaworów należy sprawdzić ich szczelność. Jeśli nie sprawdziłeś to dałeś doopy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Dałem :evil: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Ponowny montaż aby sprawdzić jest bez sensu teraz. Obejrzyj gniazda zaworowe i grzybki zaworów. Jeśli mają duże wżery (a na pewno mają) to na pewno też ciekły. A to może być jedną z diagnoz syfu w dolocie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Muszę napomnieć,że to jest v-twin 750 z dwiema świecami na cylinder ze względu na dużą komorę spalania Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Daj zdjecia tych gniazd i zaworow.Bez zdjec to wogole ciezko jest cokolwiek powiedziec z opisow slownych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Kanał dolotowy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 troch tu ciemno ale ... najlepiej daj foto takie z lampą zaworów i gniazd , żeby powieżchnie przylegające dobrze wyszły Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) [attachment=2215:DSC02012. Prawy zawór -ten pod którym jest najwięcej nagaru Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Do usuwania tego syfu używałem takiego kulistego freza zakładanego na wiertarkę. Są w każdym bajermarkecie budowalnym. A IMHO gniazda zaworowe nie wyglądają źle i po dotarciu zaworów powinny idealnie trzymać kompresję - ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą. A, jeszcze sobie przypomniałem taką radę - jakbyś sam usuwał syf, to nie poleruj kanałów na lustro. Jeżeli możesz, to w miarę możliwości rysy po czyszczeniu powinny być skierowane prostopadle do kanału. Edytowane 10 Listopada 2011 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Polerka szkodzi?Myślałem,że prędkość dolotowa ma znaczenie w elastyczności pracy silnika i że polerka wyeliminuje wszelkie nierówności dolotu,które zmieniają kierunek i prędkość mieszanki :sad: Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Polerka to zło, w tym przypadku. Rób jak kolega napisał wyżej na "satynę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Zapytam jak zdziwione dziecko-dlaczego?Czy dlatego,że miesza się w ten sposób paliwo z powietrzem? Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.