Skocz do zawartości

Czy hermetyk może zastać użyty jako szczeliwo ?


DZIKOWSKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem ten temat, aby się upewnić czy mogę cokolwiek złożyć w moim moto z asystą hermetyku. Odpowiedzi i podpowiedzi jest sporo (za które dziękuje) i jedną z nich jest LOCITITE 510,który już zakupiłem i czeka na swoje użycie. POZDRAWIAM

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowym uzywanym u mnie ( Ameryka Pln ) jest Yamabond, Hondabond itp.

 

"Autoryzowane" produkty, czyż nie? Tak jak Suzuki Moly Paste i inne. U Nas tego nie ma. Średniowiecze dopiero co minęło kilka lat temu.

 

Ale produkty Wurth są ogólnodostępne i potwierdzam że są super. Tylko środek do usuwania starych uszczelek mnie zawiódł. Dużo babrania z tym, efekt średni. Nożyk do tapet jest niezawodny w tej kwestii.

 

 

Wracając do tematu - Hermetik dla Ciebie nie istnieje. Pogódź się z tym. Jest to taka lipa że szkoda nawet miejsca na serwerach tego forum. Nawet jeśli byś składał starą WSK to Hermetik trzymaj zdala od tego silnika.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie do czego używany jest/był hermetyk ? :mellow:

Jezeli chcesz naprawde dobre szczeliwo do skladania slnikow np w samochodach czy motorach dawane na uszczelki POD GLOWICE ITP lub tam gdzie sie nie daje uszczelki tak jak w oplu miedzy glowica a obudoWa walka rozrzadu gdzie sa odpowiednie gladkie powierzchnie tooooooo:

IDZ SOBIE DO SERWISU OPLA I POPROS O TAKIE MLECZKO KOLORU JASNO ZIELONEGO W BIALEJ TUBCE Z NAKLEJKA Z NAPISAMI GM ITD .KOSZT KOLO 60ZL .SMARUJE TYM ZAWSZE USZCZELKI W SAMOCHODACH Z OBU STRON NA RANCIE I JAK SILNIK DOSTANIE KILKA RAZY SWOJEJ TEMP TO SIE ROBI Z TEGO JAKBY PLASTIK SZKLISTY A ZE ZDJECIEM NIE MA PROBLEMU BO ODPRYSKUJE.A SILNIK ZAWSZE SUCHY I NIE CIEKNIE NA KANALACH OLEJOWYCH PRZY GLOWICY I NIE POCI SIE NAWET PO 2 LATACH.....SRODEK TYLKO W SERWISIE OPLA ..POZDROOOOO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod głowicę nic nie dajemy - co najwyżej stare grube uszczelki można potraktować smarem - to wg mechaników starej daty. Obudowy wałka itd - to w zależności co radzi producent - warto wcześniej przeczytać serwisówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...