DZIKOWSKI Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Założyłem ten temat, aby się upewnić czy mogę cokolwiek złożyć w moim moto z asystą hermetyku. Odpowiedzi i podpowiedzi jest sporo (za które dziękuje) i jedną z nich jest LOCITITE 510,który już zakupiłem i czeka na swoje użycie. POZDRAWIAM Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Jest wiecej szczeliw do skladania silnikow, wygogluj sobie szczeliwa Wurth - bardzo dobre i ktos je w Polsce sprzedaje.Typowym uzywanym u mnie ( Ameryka Pln ) jest Yamabond, Hondabond itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Typowym uzywanym u mnie ( Ameryka Pln ) jest Yamabond, Hondabond itp. "Autoryzowane" produkty, czyż nie? Tak jak Suzuki Moly Paste i inne. U Nas tego nie ma. Średniowiecze dopiero co minęło kilka lat temu. Ale produkty Wurth są ogólnodostępne i potwierdzam że są super. Tylko środek do usuwania starych uszczelek mnie zawiódł. Dużo babrania z tym, efekt średni. Nożyk do tapet jest niezawodny w tej kwestii. Wracając do tematu - Hermetik dla Ciebie nie istnieje. Pogódź się z tym. Jest to taka lipa że szkoda nawet miejsca na serwerach tego forum. Nawet jeśli byś składał starą WSK to Hermetik trzymaj zdala od tego silnika. Edytowane 13 Listopada 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 W takim razie do czego używany jest/był hermetyk ? :mellow: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 W takim razie do czego używany jest/był hermetyk ? :mellow:Jezeli chcesz naprawde dobre szczeliwo do skladania slnikow np w samochodach czy motorach dawane na uszczelki POD GLOWICE ITP lub tam gdzie sie nie daje uszczelki tak jak w oplu miedzy glowica a obudoWa walka rozrzadu gdzie sa odpowiednie gladkie powierzchnie tooooooo:IDZ SOBIE DO SERWISU OPLA I POPROS O TAKIE MLECZKO KOLORU JASNO ZIELONEGO W BIALEJ TUBCE Z NAKLEJKA Z NAPISAMI GM ITD .KOSZT KOLO 60ZL .SMARUJE TYM ZAWSZE USZCZELKI W SAMOCHODACH Z OBU STRON NA RANCIE I JAK SILNIK DOSTANIE KILKA RAZY SWOJEJ TEMP TO SIE ROBI Z TEGO JAKBY PLASTIK SZKLISTY A ZE ZDJECIEM NIE MA PROBLEMU BO ODPRYSKUJE.A SILNIK ZAWSZE SUCHY I NIE CIEKNIE NA KANALACH OLEJOWYCH PRZY GLOWICY I NIE POCI SIE NAWET PO 2 LATACH.....SRODEK TYLKO W SERWISIE OPLA ..POZDROOOOO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 pod głowicę nic nie dajemy - co najwyżej stare grube uszczelki można potraktować smarem - to wg mechaników starej daty. Obudowy wałka itd - to w zależności co radzi producent - warto wcześniej przeczytać serwisówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.