Skocz do zawartości

na pierwszego lytra


motocykl na lata/nie/  

64 użytkowników zagłosowało

  1. 1. co byś wybrał na pierwszego lytra

    • gsxr 1000 k5k6
      27
    • zx10r 2008
      37


Rekomendowane odpowiedzi

amerykaniec to: normy, evapy, restricted power i holera wie co jeszcze

w sradzie calyfornia ma niższe krzywki wałka dolotu :)

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx10r-z-2008roku-jedyne-4-8-tys-km-i1898520488.html

ten to niedawno napisał że motocykl przyjął w rozliczeniu i że w skrzyni "coś się dzieje"

Edytowane przez mod-ek

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, bez problemów, wszystko się wykręca + strojenie.

ok, tylko czy oszukują obecność, czy tylko wypieli linki :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem 10-ką, to się nie wypowiem na jej temat (koledzy wyżej widzę oblatani że ho ho :icon_twisted: )

 

Ale K6 1000 zrobiłem prawie 25 tys. km i motocykl jest obłędny w każdym calu. Tak mocnego środkowego zakresu obrotów ciężko szukać w jakimkolwiek sprzęcie z tego samego okresu. R1 i RR mogą się schować w kącie i płakać :icon_mrgreen: Moc jest potężna, a przy tym świetnie i precyzyjnie dozowalna. Trochę paradoksalne, bo z jednej strony onieśmiela i powala na kolana, z drugiej można się jej naprawdę łatwo nauczyć kontrolować. Zawieszenie i heble - nie mam pytań, oprócz tego, że na torze pompa nie daje rady (ale tu z relacji użytkowników wiem, że 10 wypada jeszcze słabiej, nawet w użytku drogowym - duży skok jałowy). A przy tym motocykl jest bardzo wygodny jak na sporta - daliśmy radę w dwie osoby zaliczyć wakacje w Chorwacji (prawie 4000 km z kufrem, sakwami itp.) i jedyne, co mi przeszkadzało, to twarde i za wąskie jak na moje dupsko siedzenie (później zmieniłem na żelowe).

 

Jak dla mnie jedyną wadą K5-K6 jest to, że pod względem dresiarskości niestety już dawno wyprzedził R1... Wszędzie jest ich pełno, na każdym spocie, miejscówce itd., a "jakość użytkowników" czasem pozostawia trochę do życzenia... Oprócz tego, ciężko mi się do czegoś przyczepić, absolutnie uwielbiałem ten sprzęt.

 

Aha - i ten motocykl na pewno nie ma nic wspólnego z rozsądkiem. Prędkości w ogóle nie czujesz. Bardzo łatwo jeździ się nim bardzo szybko (również w zakręcie). Ciągle musisz zapie**alać. Wydaje ci się, że zamulasz i zaraz zaśniesz (więc profilaktycznie odkręcasz), a na blacie 160. Trzeba uważać jak masz dużo punktów na koncie albo nie masz skila żeby to ogarnąć :icon_twisted:

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden hoooy czy ten czy tamten ;)

liczą się indywidualne preferencje... Jednak podajesz motocykle z trochę innych lat co jest trochę dziwne. Kawa z 08 jest obrzydliwa i jak dla mnie nie do przyjęcia. Suzuki w zasadzie bez słabych punktów tylko trzeba przy zakupie obadać dokładnie ramę... Ja brałbym suzuki :lalag:

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest za gixem

ALE: jakusiadłemnatejmałejpieprzonejmotoryncetopoczulemżejestemwewłaściwymmiejscu

qrna napaliłem się trochę

gix na pewno byłby bardziej pod moje obecne zachowania motocyklowe, może nawet lepsza by była ta trochę większa i jak mówią bardziej ospała k7

ALE: jakusiadłemnatejmałejpieprzonejmotoryncetopoczulemżejestemwewłaściwymmiejscu

muszę na piątek zebrać ekipę" rzeczoznawców" żeby dokładnie przetrzepali sprzęta.:)

ernest, może i z różnych roczników, ale technologicznie i konstrukcyjnie to jakoś strasznie to się nie różnią :)

Edytowane przez mod-ek

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fat - dzięki za rzetelną recenzję, sam chcę zrobić taki sam myk, żeby sobie na ulicę litrowego K6 kupić, a poszukać jakiegoś paździerza na zabawę na torze, chociaż tragicznie mi szkoda rozstawać się z obecnym sprzętem... Przyłączając się do tematu mam małe pytanie odnośnie wydechów. Czy to jest tak, że w 600 były te krótkie, takie jak w nowszych Fireblade'ach, a w litrowych te duże trójkątne puszki? Znajomy na litrową wersję K10 i ma 2 takie zajebiście fajne Akapy, krótkie, wyglądają, jakby były zrobione metodą "chałupniczą" :) Czy jest możliwość założenia takiego czegoś (czyli krótkiego) do litrowego K6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Kawał sku*wysyna, ale dupy nie urywa.

 

W tej sytuacji musisz sie zapisac do NASA. Tam mają konkretniejsze przyspieszenia:)

 

ja probowalem w tym roku polatac testowka i nigdzie nie mieli... moze w przyszlym sie uda. fajna jest kawa 10-tka, tylko troche licznik skopali...

A co bys na niej robił?

przelatywał skrzyżowania na czerwonym?

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrna ten co to go oglądnąłem to ma całą farbe na deklach :)

wady: nie wyświetla biegów ?

jeżdżi prosto, ale kierownice z półką trochę w prawo ?

 

kivi,drżenie w podnóżkach ? mam to u siebie i zdecydowanie jest to od rezonansu wydechu, cóś takiego masz ? :)

 

ruch manetą, przejechałem delikatnie opuszkami palców po łączeniu zbiornika z ramą.

jej nabrzmiałe reflektory błysnęły dziką żądzą, a z rozrządu syknęło : bieszzz mniie

 

qrfa, jak kupie to stawiam przy wyrku, efekt zawsze murowany :icon_mrgreen:

Edytowane przez mod-ek

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat można zamknąć

 

Clockwork Orange stoi w garage :icon_mrgreen: :buttrock::flesje:

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...