DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Pytałem chłopaków z moich okolic,którzy przebijali 2T u niego i są w pełni zadowoleni z jakości prac. Co do 4T gość ma małe doświadczenie i robi to niechętnie ale ma za sobą parę udanych zabiegów który powtórzy wyjątkowo dla mnie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 a ja jak zwykle bede nudny i zapytam jak dziecko: dlaczego chcesz zmieniac tloki i dlaczego chcesz tulejowac cylindry? ktory z tych elementow nie trzyma juz wymiarow serwisowych? widzialem kiedys w srodku silnik z xlv po 180 tys km i oba cylindry mialy wymiary nominalne. czy silnik zuzyl sie czy np. zostal zatarty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 (edytowane) Średnica nominalna cylindra to 79.5-79.515mm a tłoka 79.470-79.490mmŚrednica moich cylindrów to 79.80mm a tłoków od 78.86mm,gdzie cylinder ma79.67mm limitu serwisowego a tłok 79.35mm. Jak sam widzisz wymiary mówią same za siebie.Jest to wydaje mi się normalne zużycie elementów współpracujących Edytowane 9 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 W ktorym miejscu mierzyles te tloki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Pomiędzy denkiem a pierwszym pierścieniem, pod pierścieniem olejowym i na samym dole,gdzie wymiar pozostał nominalny. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 jezeli cylindry sa tak wypracowane to przebieg tego silnika musi byc znaczny. jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest jego kompletny demontaz i weryfikacja kazdeego z elementow. czesta usterka tego modelu jest nadmierne zuzycie skrzyni biegow objawiajace sie wypadaniem biegow oraz uszkodzenie cewek zasilajacych modul zaplonowy. musisz rowniez zweryfikowac stan kasatorow olejowych w glowicy. reasumujac - czeka Cie rekonstrukcja tego silnika i musisz - jezeli zalezy Ci na realnych efektach - wpakowac w to sporo kasy i starannie dobierac fachowcow ktorym zlecisz prace. ten silnik to nie jest prosta i toporna konstrukcja. wymaga wiele uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Oto jak wygląda jedna z tulei cylindra Coś ją zżarło :eek: Kasatory są trochę wypracowane ale według serwisówki mieszczą się w limicie użyteczności.Swoją drogą jeden był sklepany przez co zawory było słychać i myślałem,że to łańcuszki które też są wyciągnięte. Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Pomiędzy denkiem a pierwszym pierścieniem, pod pierścieniem olejowym i na samym dole,gdzie wymiar pozostał nominalny. Mierzysz w obu plaszczyznach pod sworzniem tlokowym, jako ze tlok powyzej sworznia ma stozek.Czyli wymiary ktore podales to te powyzej sworznia ?Te nie maja znaczenia.Tak czy owak trzeba bedzie kupic nadwymiarowe tloki z powodu cylindrow, ale najpierw trzeba roztoczyc uszkodzony cylinder dla sprawdzenia przy jakim wymiarze srednicy tulei wzery ( tak to dla mnie wyglada ) zostana ususniete.Moze obejdzie sie bez tulejowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Miałem duuuży problem z dostaniem nominałów a co tu dopiero mówić o nad wymiarowym tłoku.Moim zdaniem to silnika v-twin-a się nie szlifuje i CHYBA producent tego nie przewiduje? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Miałem duuuży problem z dostaniem nominałów a co tu dopiero mówić o nad wymiarowym tłoku.Moim zdaniem to silnika v-twin-a się nie szlifuje i CHYBA producent tego nie przewiduje? masz w ogłoszeniu kompletny silnik: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/saarbruecken/motorraeder-teile/honda/u198655 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Mój model to RD a ten w ogłoszeniu to RF a to już jest różnica w mocachTłok mierzyłem przy denku.W serwisówce nie ma nic napomniane o stożkowym tłoku-bynajmniej tego jeszcze nie doczytałem Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jeszcze duzo czytania przed toba :)W serwisowce powinien byc rysunek pokazujacy gdzie robi sie pomiary tloka, tak w kazdym razie jest w fabrycznych serwisowkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) Faktycznie Adamie jest jak pisałeś :notworthy: gdy otworzyłem serwisówkę to widać jak typ przykłada mikrometr na wysokości (poniżej osi) sworznia. Mi pokazał wymiar 79.38mm gdzie serwisówka ogranicza się do 79.35mm.Mówi też o nominalnym wymiarze tłoka,który ma mieć 79.470 z tolerancją do 79.490 a mój największy pomiar to 79.400mm i mieści się w limicie to znowu wyrobione rowki pierścieni go wykluczają-tak więc tłok do wymiany Edytowane 11 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) niezauwazylem drugiej strony... Edytowane 13 Listopada 2011 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abarth Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Jak idzie remont?Też posiadam tego cudaka xlv i zawsze chętnie czytam wszelkie info na jego temat znalezione w sieci :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.