hajtowow Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam. Odebrałem dziś motor od mechanika, tylko po prostu gaśnie na wolnych obrotach, a że nie mam go dość długo - nie wiem gdzie podkręcić. Zrobiłem zdjątko, powiecie mi gdzie podkręcić obroty? Najlepiej zaznaczyć na zdjęciu kółeczko i wstawić jeszcze raz, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 ta wystająca poziomo mosiężna z prawej na zdjęciu Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajtowow Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) wybacz, ale masz na myśli tą drugą? : Edytowane 2 Listopada 2011 przez hajtowow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_moto Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 przecież ta zaznaczona numerem 2 to jest od opaski a nie od obrotów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajtowow Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) właśnie tak też myślę, no sory ale wiecie, jak ktoś jest zielony... ;| Edytowane 2 Listopada 2011 przez hajtowow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Nr 1 ! Czy uważasz że metalowa obejma służy do ustawiania obrotów ? Ludzie... myślcie :x Edytowane 2 Listopada 2011 przez toOczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajtowow Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) nie uważam tak.ten numer 1 próbowałem wcześniej, kręciłem o jakieś dwa pełne raz w prawo, raz w lewo, ale tam chyba nic nie szło. nie wiem też, czy to przypadkiem nie od powietrza. Edytowane 2 Listopada 2011 przez hajtowow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_moto Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 to jest skuter/motor 2t ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 To chyba silnik Minarelli z serii AM. Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_moto Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 ale 2 czy 4t? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 2T, masz na bloku napisane "AM6 ..." A poza tym, co to za różnica czy 2t czy 4t ? ;) Śrubka od obrotów w tych silnikach jest taka sama ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz_moto Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) 1 nie jest chyba od wolnych obrotów. 1 to jest prawdopodobnie od ustawienia gaźnika i ta mała po lewej stronie też od ustawienia gaźnika. A od obrotów to prawdo podobnie jet na lince taka co się rozkręca i ona naciąga linkę od gazu. Tak mi się wydaje Edytowane 2 Listopada 2011 przez Mateusz_moto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 To źle Ci się wydaje. Ta zaznaczona nr.1 to śrubka od wolnych obrotów, reguluje poziom przepustnicy w stanie spoczynku. Ta mniejsza obok reguluje proporcje paliwo/powietrza.Nr 3 to odpowietrznik. KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Śrubka numer 1 jest od ustawiania położenia przepustnicy, zaś mała po lewej jest od ustawiania składu mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajtowow Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 dzięki panowie, jednak to była ta śruba, po prostu trzeba było więcej pokręcić.Teraz mam inny problem. Dałem bratu na chwilę się karnąć, przyjeżdża i nie działa hamulec. Po prostu biorę opór hamulec i nic, jedzie jak jechał. Poza tym ciężko się go włącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi