Arma87 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam Mam cbr f3 i w ostatnim czasie pojawił mi sie taki problem, że na zimnym silniku słychac łańcuszek rozrządu dźwiek w stylu jakby sie od środka o obudowę silnika obijał, na ciepłym problem troche znika ale slychac, podczas jazdy chodzi ok. I teraz pytanie czy łańcuszek juz do wymiany czy problem siedzi gdzie indziej moze napinacz (napinacz wymieniany byl przez poprzednika) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam Mam cbr f3 i w ostatnim czasie pojawił mi sie taki problem, że na zimnym silniku słychac łańcuszek rozrządu dźwiek w stylu jakby sie od środka o obudowę silnika obijał, na ciepłym problem troche znika ale slychac, podczas jazdy chodzi ok. I teraz pytanie czy łańcuszek juz do wymiany czy problem siedzi gdzie indziej moze napinacz (napinacz wymieniany byl przez poprzednika) ? Czeka Cię zakup napinacza kat.06140-MAL-305 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam Mam cbr f3 i w ostatnim czasie pojawił mi sie taki problem, że na zimnym silniku słychac łańcuszek rozrządu dźwiek w stylu jakby sie od środka o obudowę silnika obijał, na ciepłym problem troche znika ale slychac, podczas jazdy chodzi ok. I teraz pytanie czy łańcuszek juz do wymiany czy problem siedzi gdzie indziej moze napinacz (napinacz wymieniany byl przez poprzednika) ?Nie wiem jak jest w f3,ale w mojej f2 miałem ten sam problem.Rozwiązałem go wymieniając napinacz na manualny i jest ok.[oryginalne napinacze hondy do tych modeli cieszą się złą sławą] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Jak czytam Twoją wypowiedź to jakbym słyszał siebie... Dosłownie tak samo opisałem problem w mojej starej F3. Na milion procent napinacz :flesje: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Jak czytam Twoją wypowiedź to jakbym słyszał siebie... Dosłownie tak samo opisałem problem w mojej starej F3. Na milion procent napinacz :flesje:Ok.jaki zamontowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Czeka Cię zakup napinacza kat.06140-MAL-305 Pytanie tylko na ile starczy wymiana samego napinacza. Bo jak łańcuch wyciągnięty to szybko problem powróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Potwierdzam słowa Tuzmena co do łańcucha.:icon_biggrin: Sam się o tym przekonałem.:icon_razz: Edytowane 2 Listopada 2011 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Sorry za złą podpowiedź ale wydawało mi się, że łańcuszek zostanie założony nowy :icon_biggrin: bo który mechanik montuje drogi napinacz w celu napinania poszarpanego łańcuszka? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) tak myslalem dzieki za od. Aha jeszcze jedno zapomniałem powiedziec ze napinacz jest nowy bo koles od ktorego kupilem rok temu moto wymienial jeszcze paragon mam gdzies. Czyli w takim razie pewnie łancuszek Edytowane 2 Listopada 2011 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Sorry za złą podpowiedź ale wydawało mi się, że łańcuszek zostanie założony nowy :icon_biggrin: bo który mechanik montuje drogi napinacz w celu napinania poszarpanego łańcuszka? A jak ma to się w odwrotnej sytuacji ? Kiedy zakładamy nowy łańcuch, a zostawiamy stary napinacz (ew. nowa sprężyna w nim). Chodzi mi to bardziej o F4. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 tak myslalem dzieki za od. Aha jeszcze jedno zapomniałem powiedziec ze napinacz jest nowy bo koles od ktorego kupilem rok temu moto wymienial jeszcze paragon mam gdzies. Czyli w takim razie pewnie łancuszekObym się mylił,ale po wymianie łańcucha i napinacza [oryginalnego] problem może powrócić! tak było w moim przypadku-napinacz grechotał po przejechaniu niespełna 1000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Może nowe są felerne jak to miało miejsce w CBR1000f. Tam też po 1000 km na nowym napinaczu zaczynało grzechotać i wszyscy przerabiali na manualne. Edytowane 3 Listopada 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Może nowe są felerne jak to miało miejsce w CBR1000f. Tam też po 1000 km na nowym napinaczu zaczynało grzechotać i wszyscy przerabiali na manualne. Już wiele razy prosiłem aby w tym dziale pisać o faktach sprawdzonych osobiście a nie zasłyszanych od kogoś lub wyczytanych w internecie. Przez takie wpisy przedłuża się łańcuszek internetowych bzdur.Śmiem podejrzewać, że nigdy na oczy nie widziałeś napinacza do tego silnika.W silnikach CBR1000F NIE MA MOŻLIWOŚCI założenia napinacza manualnego cokolwiek to znaczy.Faktem jest, że pierwszy model miał błąd konstrukcyjny napinacza łańcuszka rozrządu ale został on poprawiony w modelu SC24 i można go było stosować w starszym silniku a w katalogach części występował jako zamiennik.Konstrukcja tego napinacza z żadnej strony nie przypomina MANUALNEGO . A jak ma to się w odwrotnej sytuacji ? Kiedy zakładamy nowy łańcuch, a zostawiamy stary napinacz (ew. nowa sprężyna w nim). Chodzi mi to bardziej o F4. W pierwszym modelu F4 była akcja serwisowa na nowe motocykle kupione w sieci dealerskiej a polegała na wymianie wszystkich elementów składowych przeniesienia napędu rozrządu - a więc napinacza, łańcuszka, prowadnicy, narty ślizgowej napinacza oraz kół zębatych. Inną kwestią jest nasza krajowa sieć dealerska i wiedzą to tylko Ci którzy przechodzili taką procedurę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Na samym dole strony z linku pokazana jest przeróbka napinacza w CBR1000F właśnie http://www.duzer.republika.pl/cbr/cbr.htm Edytowane 3 Listopada 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Na samym dole strony z linku pokazana jest przeróbka napinacza w CBR1000F właśnie http://www.duzer.rep....pl/cbr/cbr.htm I to jest właśnie magia internetu w czystej postaci.Taką przeróbkę może zrobić tylko niedouczony mechanicznie handlarz aby korzystnie sprzedać motocykl bez inwestowania kasy w nowy napinacz.A propos jak wyobrażasz sobie działanie tak przerobionego napinacza oraz jego regulację ? A jak ma to się w odwrotnej sytuacji ? Kiedy zakładamy nowy łańcuch, a zostawiamy stary napinacz (ew. nowa sprężyna w nim). Chodzi mi to bardziej o F4. wszystko zależy od stanu gwintu samohamownego wewnątrz napinacza Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.