Skocz do zawartości

e39 vs e46 touring


Tuzmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I tu zabolało Cię to szambo?

Nie, bo każdy jeździ czym chce i na czym chce. Ja akurat pojazdy traktuję raczej przedmiotowo-i nie dorabiam ideologii. Natomiast fora danych marek pełne są nawiedzonych posiadaczy, którzy poza samochodem swiata nie widza. Ja wole kupic nowy komplet opon do samochodu i jezdzic na elpidżi. Inni preferują łyse opony ale za to tankują benzynę-bo od gazu im się "silnik psuje" :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że Ty w wieku osiemnastu lat mogłeś takie auta podotykać na plakatach nie znaczy, że ja nie mam z nimi do czynienia. Jak ktoś jest młody i chce zdrowo polatać to nie kupuje E46 320i tylko E30 325i. Ja nie miałbym żadnych skrupułów żeby do takiej E46 wsadzić gaz i po prostu komfortowo latać na co dzień a nie dorabiać jakieś ideologie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ani instalacji,ani gazu.Może to jest powodem mojego nastawienia do LPG.

Sam przez długi okres czasu bylem na anty.A to glownie dlatego, ze znajomi mieli z tym same problemy. A powod byl jeden-zakladali byle jakie instalacje, a potem toto nie chcialo jezdzic...

A ze teraz Diesel to skarbonka bez dna, więc alternatywa jest niezla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że Ty w wieku osiemnastu lat mogłeś takie auta podotykać na plakatach nie znaczy, że ja nie mam z nimi do czynienia. Jak ktoś jest młody i chce zdrowo polatać to nie kupuje E46 320i tylko E30 325i. Ja nie miałbym żadnych skrupułów żeby do takiej E46 wsadzić gaz i po prostu komfortowo latać na co dzień a nie dorabiać jakieś ideologie.

Jak ja miałem 18lat,a Ty przeskakiwałeś z jaja na jajo,to były inne auta do dotykania,[nie tylko na plakatach]np vw corrado,którego pewnie nie widziałeś nawet na plakacie.A co do 325i ,też przerabiałem.Więc niech komfort będzie z Tobą!

Edytowane przez zino cbrf2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dzieje sie to przy prawie pustym zbiorniku, to normalne.Ale jezeli zawsze przy mocniejszym wcisnieciu gazu ,to reduktor ma za slaby.

 

Ofc. do regulacji ;) Można i na samym gazie śmigać ale jeżeli się "ustawi" i depnie się na maxa to komputer odbierze to jako "No more power!" i wpuszcza bene pod koniec obrotów.

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak juz powiedziane zostało - nie te klasy samochodów, e39 jest dużo większe, idzie za tym komfort, ale i wieksze spalanie, drozsze czesci.

Duzo bolączek ten model nie ma - poczatki produkcji - ruda na tylnej klapie i ranty maski plus opornica dmuchawy,czyli tzw. jez.

 

Jesli chodzi o silniki, to 2.0 do e39 to stanowczo za malo (minimum 523, czyli 2.5 litra) a bardzo fajnie 2.8.

Jesli chodzi o diesle to tylko na CR, TDS'y sa wadliwe i niepolecane. Ojciec uzytkuje 2.5, srednie spalanie wychodzi na poziomie 8 litrow, wiekszosc miasto.

W trasie mozna zejsc do 6.9 - 7.4.

3 litrowy diesel byl chyba 2 razy z rzedu silnikiem roku, ogolnie bardzo udana jednostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karoseria 5 z sinikiem 2l to calkowita pomylka - nie sadze zeby to dalej sprzedawali.

320i z lat 90 jezdzi sasiadka, polka oczywiscie :) - taki sobie samochodzik, konikow ma o 40 mniej niz moj Subarak ktoremu do sportowej jazdy jest b.daleko.

325i jezdzilem i uwazam ze od niego zaczyna sie przyjemnosc z jazdy, moim faworytem byly by 328,330 i 335xi o wiele lepiej dajace sobie rade w kazdej sytuacji drogowej niz Mki.

 

No ale oczywiscie jest jeszcze ogranicznik kasowy, wiec jesli kogos stac akurat na 320 to zadnego grzechu w tym nie widze, samochod ma wszstkie zalety ( i wady ) BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, do zapier.. mam motocykl, a samochód tylko do jazdy A-B, w dodatku kombi żeby przewieźć worek cementu czy tapczan na przyczepce :).

 

Dlatego nie szukam informacji na temat jaki silnik, czy gaz do bmw to profanacja. Powiem więcej, już przymierzałem się do e39 528i, i szczerze powiem że nie zrobił na mnie wrażenia jakiejś rakiety. A zapewniam was miałem okazję jechać jako pasażer 520i i w zupełności starcza. Na lpg też starczy, więc po co przepłacać. Jedyny minus który boli to dodatkowa butla na gaz, zabiera miejsce bagażowe.

 

Samochód ma jeździć w miarę ok do 130km/h, być ekonomiczny i wygodny. Pomyślałem o e39 bo tanio można kupić, i przy moich niewielkich przebiegach eksploatacja też nie będzie problemem.

 

Chciałem się poradzić tych co mieli owe sprzęty żeby zdecydować się na dość duże e39 czy zwinniejsze e46. Czy duża będzie tu różnica w komforcie jazdy i w bagażniku?

 

@Adam: to 528i też strasznie skorodowane, więc wersja motoru nie ma znaczenia. Pewnie rocznikowo poniżej 98' był problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało, jesteśmy mocno w temacie, pisz śmiało o możliwościach 320i.

Jeżeli myślisz że możliwości auta sprowadzają się do przyspieszenia[0-100] i V max to na pewno jesteś głęboko zagłębiony... ale zapewniam Cię zmienił byś zdanie,zmieniając pampersa gdy bym przewiózł Cię tą zmulałą 320. Kolorowych snów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...