Skocz do zawartości

ciężarki kierownicy


Adiii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie powinno być żadnego kleju ani silikonu. Widzę że na końcu tej wewnętrznej części jest blokada, taki pierścień z dwoma "haczykami", które powinny wskoczyć w te dziurki wywiercone w kierownicy. Może trzeba mocniej odgiąć te "haczyki". Zrób jakieś lepsze zdjęcie tego pierścienia.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty są w temacie:

http://imageshack.us/g/406/20111101001.jpg/

http://imageshack.us/g/192/20111101008.jpg/

 

Te wywiercone otwory są za małe żeby zakleszczyły się w jakiś sposób te haczyki. Poza tym dziwne, bo z lewej strony jest tylko jedna dziura, a z prawej dwie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może te pierścienie blokujące które masz są nieoryginalne. Poza tym na zdjęciach widzę że są za daleko wciśnięte na ten element wewnętrzny, aż nachodzą na gumę a nie powinny. Te dzyndzle zaznaczone w kółkach powinny się zapierać o krawędź kierownicy:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/440/20111101007.jpg/

 

Poza tym nie mogę się dopatrzeć tych wypustków, które powinny wskoczyć w dziurki w kierownicy. Spróbuj włożyć same te pierścienie do kierownicy, tak żeby dzyndzle zapierały się o krawędź kiery i kręć nimi dookoła.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnych wypustek, są tylko otwory w kierownicy i haczyki na pręcie. Chyba nie ma nic prostszego niż włożenie pręta w dziurę ;p

 

Poza tym na zdjęciach widzę że są za daleko wciśnięte na ten element wewnętrzny, aż nachodzą na gumę a nie powinny.

Wydaje mi się że po to ta guma jest. Jutro założę je wyżej ale wątpię żeby coś pomogło. A ta guma ani drgnie, nie da się jej przesunąć wyżej.

Edytowane przez Adiii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Suzuki w kierownicy jest gwint. Przecież można tak samo zrobić jak nie ma innej możliwości. Wkleić w srodek gwint tak by potem przymocować balast, W GS sie sprawdza to czemu nie w CBR. Mam troche starych kierownic do GS z nich wyciągam gwint ale można też wkleić na klej do stali coś z długim gwintem. Jak nie to napisz do mnie to wysle tą kierownice do GS i sam sobie wkleisz.

Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.

Zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że po to ta guma jest. Jutro założę je wyżej ale wątpię żeby coś pomogło. A ta guma ani drgnie, nie da się jej przesunąć wyżej.

Nie, ta guma jest po to żeby wewnętrzny ciężarek nie obijał się o wewnętrzne ścianki kierownicy. Coś masz nie tak z tymi pierścieniami blokującymi. Jak będę przy moto to zrobię zdjęcia jak to u mnie wygląda.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może te pierścienie blokujące które masz są nieoryginalne. Poza tym na zdjęciach widzę że są za daleko wciśnięte na ten element wewnętrzny, aż nachodzą na gumę a nie powinny. Te dzyndzle zaznaczone w kółkach powinny się zapierać o krawędź kierownicy:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/440/20111101007.jpg/

 

Poza tym nie mogę się dopatrzeć tych wypustków, które powinny wskoczyć w dziurki w kierownicy. Spróbuj włożyć same te pierścienie do kierownicy, tak żeby dzyndzle zapierały się o krawędź kiery i kręć nimi dookoła.

 

 

Chłopaki czy to nie te właśnie dzyndzle powinny wskoczyć w otwory w kierownicy?

 

Po dłuższym wpatrywaniu się w te "dokładne" foty zauważyłem, że te dzyndzle są rzeczywiście zbyt szerokie, a wiec jak dla mnie brakuje Ci jednego elementu w tych ciężarkach lub potrzebują innej kiery by się zakleszczyć tak jak trzeba.

Edytowane przez czarekmbx

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, jeden z użytkowników który sam posiada cbr 125 potwierdził że wszystko jest oryginalne i niczego nie brakuje. Wymiana tej samej kierownicy na tą samą nie rozwiąże problemów :)

 

 

Po dłuższym wpatrywaniu się w te "dokładne" foty zauważyłem, że te dzyndzle są rzeczywiście zbyt szerokie

Nie rozumiem w czym problem, wyraźnie napisałem że uchwyty są zbyt szerokie żeby mogły zakleszczyć się w otworach na kierownicy.

Pręty nie wyglądają żeby im czegoś brakowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo ma rację! Odgięte płaskie powierzchnie powinny oprzeć się o krawędź kierownicy, w takim układzie języczki powinny wskoczyć w otwory w kierownicy. A może masz po prostu pourywane języczki blokujące? Szczerze mówiac na zdjęciach ich nie widzę.

Edytowane przez robik64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Założyłem do CBR 600F2 kierownicę od VFR 750 (wygodniejsza).

Kierownicę VFR kupiłem bez ciężarków, więc założyłem do niej te które miałem w starej kierownicy CBR.

Teraz kierownica (VFR) wpada w wibracje od silnika.

Czy jest różnica wagowa ciężarków VFR i CBR?

Te z CBR (część zewnętrzna) ważą 120 gram jeden.

Ile ważą oryginały z VFR?

Może zainstalowanie takich o odpowiedniej masie zniweluje wibracje kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...