Limo Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Nie powinno być żadnego kleju ani silikonu. Widzę że na końcu tej wewnętrznej części jest blokada, taki pierścień z dwoma "haczykami", które powinny wskoczyć w te dziurki wywiercone w kierownicy. Może trzeba mocniej odgiąć te "haczyki". Zrób jakieś lepsze zdjęcie tego pierścienia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Foty są w temacie:http://imageshack.us/g/406/20111101001.jpg/http://imageshack.us/g/192/20111101008.jpg/ Te wywiercone otwory są za małe żeby zakleszczyły się w jakiś sposób te haczyki. Poza tym dziwne, bo z lewej strony jest tylko jedna dziura, a z prawej dwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Może te pierścienie blokujące które masz są nieoryginalne. Poza tym na zdjęciach widzę że są za daleko wciśnięte na ten element wewnętrzny, aż nachodzą na gumę a nie powinny. Te dzyndzle zaznaczone w kółkach powinny się zapierać o krawędź kierownicy: http://imageshack.us/photo/my-images/440/20111101007.jpg/ Poza tym nie mogę się dopatrzeć tych wypustków, które powinny wskoczyć w dziurki w kierownicy. Spróbuj włożyć same te pierścienie do kierownicy, tak żeby dzyndzle zapierały się o krawędź kiery i kręć nimi dookoła. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Nie ma żadnych wypustek, są tylko otwory w kierownicy i haczyki na pręcie. Chyba nie ma nic prostszego niż włożenie pręta w dziurę ;p Poza tym na zdjęciach widzę że są za daleko wciśnięte na ten element wewnętrzny, aż nachodzą na gumę a nie powinny. Wydaje mi się że po to ta guma jest. Jutro założę je wyżej ale wątpię żeby coś pomogło. A ta guma ani drgnie, nie da się jej przesunąć wyżej. Edytowane 10 Listopada 2011 przez Adiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Set3 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 W Suzuki w kierownicy jest gwint. Przecież można tak samo zrobić jak nie ma innej możliwości. Wkleić w srodek gwint tak by potem przymocować balast, W GS sie sprawdza to czemu nie w CBR. Mam troche starych kierownic do GS z nich wyciągam gwint ale można też wkleić na klej do stali coś z długim gwintem. Jak nie to napisz do mnie to wysle tą kierownice do GS i sam sobie wkleisz. Cytuj Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.Zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Wydaje mi się że po to ta guma jest. Jutro założę je wyżej ale wątpię żeby coś pomogło. A ta guma ani drgnie, nie da się jej przesunąć wyżej.Nie, ta guma jest po to żeby wewnętrzny ciężarek nie obijał się o wewnętrzne ścianki kierownicy. Coś masz nie tak z tymi pierścieniami blokującymi. Jak będę przy moto to zrobię zdjęcia jak to u mnie wygląda. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) Może te pierścienie blokujące które masz są nieoryginalne. Poza tym na zdjęciach widzę że są za daleko wciśnięte na ten element wewnętrzny, aż nachodzą na gumę a nie powinny. Te dzyndzle zaznaczone w kółkach powinny się zapierać o krawędź kierownicy: http://imageshack.us/photo/my-images/440/20111101007.jpg/ Poza tym nie mogę się dopatrzeć tych wypustków, które powinny wskoczyć w dziurki w kierownicy. Spróbuj włożyć same te pierścienie do kierownicy, tak żeby dzyndzle zapierały się o krawędź kiery i kręć nimi dookoła. Chłopaki czy to nie te właśnie dzyndzle powinny wskoczyć w otwory w kierownicy? Po dłuższym wpatrywaniu się w te "dokładne" foty zauważyłem, że te dzyndzle są rzeczywiście zbyt szerokie, a wiec jak dla mnie brakuje Ci jednego elementu w tych ciężarkach lub potrzebują innej kiery by się zakleszczyć tak jak trzeba. Edytowane 11 Listopada 2011 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Bez przesady, jeden z użytkowników który sam posiada cbr 125 potwierdził że wszystko jest oryginalne i niczego nie brakuje. Wymiana tej samej kierownicy na tą samą nie rozwiąże problemów :) Po dłuższym wpatrywaniu się w te "dokładne" foty zauważyłem, że te dzyndzle są rzeczywiście zbyt szerokieNie rozumiem w czym problem, wyraźnie napisałem że uchwyty są zbyt szerokie żeby mogły zakleszczyć się w otworach na kierownicy. Pręty nie wyglądają żeby im czegoś brakowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Nie rozumiem w czym problem, wyraźnie napisałem że uchwyty są zbyt szerokie żeby mogły zakleszczyć się w otworach na kierownicy. Bo to nie są te uchwyty. One się mają zaprzeć o krawędź kierownicy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Limo czekamy na relacje z oględzin Twojej kiery :icon_biggrin: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Limo ma rację! Odgięte płaskie powierzchnie powinny oprzeć się o krawędź kierownicy, w takim układzie języczki powinny wskoczyć w otwory w kierownicy. A może masz po prostu pourywane języczki blokujące? Szczerze mówiac na zdjęciach ich nie widzę. Edytowane 14 Listopada 2011 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Założyłem do CBR 600F2 kierownicę od VFR 750 (wygodniejsza).Kierownicę VFR kupiłem bez ciężarków, więc założyłem do niej te które miałem w starej kierownicy CBR.Teraz kierownica (VFR) wpada w wibracje od silnika.Czy jest różnica wagowa ciężarków VFR i CBR?Te z CBR (część zewnętrzna) ważą 120 gram jeden.Ile ważą oryginały z VFR?Może zainstalowanie takich o odpowiedniej masie zniweluje wibracje kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.