Skocz do zawartości

Set3

V.T.X.
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Set3

  • Urodziny 05/05/1963

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałcz

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    502486233
  • Strona www
    http://netbiker.pl

Osiągnięcia Set3

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Set3

    Sklep internetowy

    WEEKENDOWE PROMOCJE Przy zakupie dowolnego produktu z kategorii ODZIEŻ MOTOCYKLOWA udzielamy 15% rabatu. Warunkiem jest zakup wybranego przedmiotu znajdującego się w kategorii ODZIEŻ MOTOCYKLOWA w dni weekendowe, tj. sobota i niedziela, oraz wybór płatności przelewem. Ile możesz zyskać? Już teraz ceny odzieży, kasków, akcesoriów, dodatków motocyklowych wystawionych na NetBiker.pl są o około 10% niższe niż na stronie Larsson.pl. Dokonując zakupu w weekend i korzystając z naszej promocji, zyskujesz jeszcze więcej, czyli 15% rabatu od ceny, która i tak jest niższa niż na stronie oficjalnego dystrybutora! Przy składaniu zamówienia prosimy o kontakt celem sprawdzenia dostępności rozmiaru. Istnieje możliwość zwrotu bądź wymiany zakupionego przedmiotu na inny rozmiar, jeśli: - zakupiony produkt nie został uszkodzony, - nie widnieją na nim ślady użytkowania, - posiada komplet metek. Przy zamówieniu, które zawiera dodatkowo przedmioty z innej kategorii rabat jest naliczany TYLKO do odzieży motocyklowej. Zespół NetBiker.pl
  2. Set3

    Sklep internetowy

    Masz racje coś jest nie tak z wejsciem ze strony głównej. Tu masz link wejscia troszkę z boku. A powiem synowi by poprawił. Widać jakiś błąd się wkradł Yamaha XJ juz poprawione. Był błąd. Dziękuję za zwróciłeś na to uwagę. Pozdr i zapraszam.
  3. Set3

    Sklep internetowy

    ZZZapraszam do sklepu internetowego Netbiker.ply Duży wybór używanych części i podzespołów motocykli sprowadzonych z Niemiec. Dla wszystkich klientów tego forum przy płatności przelewem wysyłka gratis ( zakupy powyżej 100zł). Proszę tylko przy zakupie poinformować o tym, że jest się członkiem forum. wybór części i podzespołó
  4. W Suzuki w kierownicy jest gwint. Przecież można tak samo zrobić jak nie ma innej możliwości. Wkleić w srodek gwint tak by potem przymocować balast, W GS sie sprawdza to czemu nie w CBR. Mam troche starych kierownic do GS z nich wyciągam gwint ale można też wkleić na klej do stali coś z długim gwintem. Jak nie to napisz do mnie to wysle tą kierownice do GS i sam sobie wkleisz.
  5. jak głowica z zaworem to zadzwon do mnie 502486233 możemy coś wymeśleć. Jednak a czytałem późniejszą wypowiedź polecam Ci remont wymiane głowicy. Ta rdza co mówisz to nie rdza a spalony w głowicy płyn z chłodnicy oraz olej. Pozostałość. Mysle o Twoim zaworze.
  6. KLR są mało wytrzymałe, pomyśl od DR jeżeli chcesz polatać. Miałem KLR 600 na kopke. Różnica do tej z silnikiem z rozrusznikiem nie była znaczna. Jest inne magneto oraz wyższa obudowa. Rozmawiałem z kolegą który przerabiał z kopki na rozrusznik ale dał sobie spokój bo koszty go przerosły. Zastanów się nad kosztami i może lepiej pozbyć się KLR z uszkodzonym silnikiem dołożyć to co chcesz wsadzić w silnik i zobacz czy coś sobie nie kupisz. Ja bym Ci proponował Suzuki DR 650. Poszukaj takiej w swojej okolicy i się przejedź. Mi bardziej leży np. DR. KLR też latałem. Może nie latałem przy mojej wadze 100kg :)
  7. Nie mówię o uszczelniaczach a o plastikowych kapturkach wkładanych w lagę od góry. Jak sciąga się ten katurek można odkręcić dekiel lagi i wlać olej. Osłony na lagi bo tak się nazywają przeważnie mają crossy, Mogą być harmonijki lub szyte z materiału. ACERBIS lub inne. Nowe nie są tanie. Tu masz link do takich osłon. O takie Ci chodziło? Mój odnośnik
  8. Czesc. Mam sporo części do GS 500. Sporo z nich pasuje do 400. Kapturki czy wg Ciebie to zaślepki do lag tam gdzie wlewa się olej z góry. Tuż przy półce górnej. Wejdz na mój sklep Mój odnośnik nie wiem czy to dziłała www.netbiker.pl Pozdr
  9. Tak jak w samochodzie w takim wypadku płyn z chłodnicy dostaje sie do cylindra i odwrotnie. Gdyby motocykl był na chodzie mógłbyć sprawdzić czy jest ciśnienie w układzie chłodzenia. I czy przy pracującym silniku słychać bąbelki powietrza. Co może być przyczyną. Najczęściej głowica. Pęknięcie w głowicy. Może być przerwana uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą. Ale jeżeli tak to i tak wina jest po stronie głowicy. Może być pęknięcie cylindra chłodzonego płynem. Ale wtenczas mógłbyś nie mieć kompresji. Sprawdź ciśnienie kompresji. Ale jak masz na kopkę to trudniej. Czasem może podpowiedziec przyczyna. KLR jest chłodzona płynem i nie jest tak wrażliwa na zalanie zimną wodą ale jest. Może np pęknąć głowica przy wpadnięciu nagrzanym mocno silnikiem do głębokiej wody. Jak zalewa się świeca to może być też powodem niskiej kompresji. Czyli tak jak wyżej pisałem. A jak odpali to słaby. Sprawdż jakoś kompresje. Może na kopke da rade. Ale musisz dość mocno kilka razy kopnąć oraz gaz na maksa trzymać.
  10. Masz racje Konrad1. Ostatnio sprzedałem Landrovera Discovery. Jego waga to 2t a DMC 3t. Czyli ciągnąć takim autem pustą przyczepę o dmc 700kg wystarczy by narazić się na karę 3000zł. Nie wiem czy to normalne co u nas się dzieje. A zabawne jest to, że w mediach głośno o tym się nie mówi.
  11. Dokładna definicja kategorii T znajduje się w artykule 88.9 Kodeksu drogowegoi została wprowadzona w 2009 roku w Dz.U nr 97 poz 802. " Kategoria T uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą /przyczepami/ lub pojazdem wolnobieżnym z z przyczepą /przyczepami/. Wynikałoby z tego, że prawko T upoważnia do prowadzenia traktora wraz z przyczepami, bez konieczności posiadania kat E. Do prowadzenia samego traktora upoważnia również prawko kat B, a ciągnika z przyczepą B+E, C+E czy D+E Cytuję ustawę [Prawo jazdy]kategorii B+E, C+E, C1+E, D+E lub D1+E - uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą (przyczepami) lub pojazdem wolnobieżnym z przyczepą (przyczepami)." . Jakimi pojazdami możesz jeździć z kategorią T? Możesz jeździć ciągnikiem lub pojazdem wolnobieżnym/walec drogowy itp/Wg Kodeksu ciągnikiem rolniczym jest pojazd silnikowy skonstruowany do użytku razem ze sprzętem do prac rolniczych, leśnych lub w ogrodnictwie. Dopuszcza się przystosowanie traktora do wykonywania prac ziemnych oraz ciągnięcia przyczepPrzewożenie ludzi na przyczepie wymaga dodatkowych uprawnień !! Np wożenie ludzi kolejką turystyczną wymagaukończenia 21 lat oraz prawa jazdy kat T co najmniej 2 lata.Nie możesz autami osobowymi czy motocyklami !! mając tylko prawo jazdy T
  12. Mam od dawna kat ABCDE . Wcześniej było tak, że robiło się dodatkowo kat E do D. Teraz jak ktoś ma C i E a potem zrobi D to E obowiązuje też do D. Kategorie robi sie stopniowo. Dlatego przeważnie jak inwestuje sie w D to wczesniej przy C lub B też robi się E. Chyba, że prawo jazdy robi firma dla pracownika a jej zależy już na oszczędnościach. Jeździłem swojego czasu autobusami ale nigdy nie było okazji i mozliwości ciągnąć nim przyczepę. Jak nie mamy kat E nieważne czy do B,C czy D to nie można ciągnąć przyczepy ponad 750kg z hamulcem. Ale teraz jest inny problem o którym trzeba pamiętać. Holując auto z przyczepą jeżeli nasza cała masa czyli auta i przyczepy przekracza 3,5t to musimy wykupić Via-tole. Brak ich może być karany ponad 3tyś zł. Czyli jak np holujemy lawete nasze auto ma np 2t laweta 600kg i auto na lawecie 1t to juz krokodylki mogą nas ukarać.
  13. Mój kolega ma MG. Tak o nim pieszczotliwie mówi że w głosie można wyczuć miłość. Nawalił mu ostatnio. Stoi. Kupił drugi juz nie pamiętam nawet jakiej marki ale mówi, że to nie to. Ze MG jest tylko jeden. Szuka teraz mechanika do MG. Okolice Piły.
  14. wejdz na stronkę sklepu www.netbiker.pl Pozdr
  15. Problemem w RF jest dostanie wypełnienia owiewek przednich, szczególnie z lewej strony. Schowki przy przedniej owiewce tak samo osłonki wlotu powietrza tzw żeberka. Dlatego trzeba uważać przy stawianiu motocykla na stopce bocznej. Mi się delikatnie położył na kose i miałem sporo problemów. A tak to świetny motocykl. Polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...